අයිලන්ඩ් රෙකෝඩ්ස් හි නව ප්‍රධාන විධායක නිලධාරීන් ක්‍රිස් බ්ලැක්වෙල්ගේ උරුමය දිගටම කරගෙන යාමට බලාපොරොත්තු වේ

කවදා ද ජස්ටින් එෂාක් හා ඉම්රාන් මජිඩ් ලෙස ඔවුන්ගේ නව භූමිකාවන් පිළිගත්තා අයිලන්ඩ් රෙකෝඩ්ස් හි සම-ප්‍රධාන විධායක නිලධාරීන් පසුගිය වසරේ, දෙදෙනාට සූදානම් වීමට බොහෝ දේ තිබුණි. නමුත් කළ යුතු දේ ලැයිස්තුවේ ඉතා වැදගත් වූ එක් දෙයක් තිබුණි: රැස්වීම ක්රිස් බ්ලැක්වෙල්ප්‍රකට මොගල් සහ ව්‍යාපාරිකයා වසර 60 කට පෙර දිවයින ආරම්භ කරන ලදී ජැමෙයිකාවේ සහ සමාගම හැර යාමට පෙර 1960, 1970 සහ 1980 ගණන්වල එහි කීර්තිමත් වසර හරහා එය රැකබලා ගත්තේය.

මෙම දෙදෙනාට අවසානයේ නිවාඩු කාලය තුළ අවස්ථාව ලැබුණි, දිවයිනේ උතුරු වෙරළ තීරයේ බ්ලැක්වෙල්ගේ ජැමෙයිකානු නිකේතනය වන ගෝල්ඩන් අයි වෙත යන අතර, එය එම ස්ථානය වූ බැවින් එසේ නම් කරන ලදී. ඉයන් ෆ්ලෙමින් ඔහුගේ ලිවීය ජේම්ස් බොන්ඩ් 1950 ගණන්වල පොත්. මනරම් දේපලක් වන ගෝල්ඩන් අයි ද ඉතිහාසයේ ගිලී ඇත – අයිලන්ඩ් රෙකෝඩ්ස් මෙන් නොව, ජනප්‍රිය ලේබලය වැනි අයගේ නිවහන වේ. බොබ් මාලේ සහ වේලර්ස්, කැට් ස්ටීවන්ස්, U2, රොක්සි සංගීතය, මෙලිසා එතෙරිජ්, ග්රේස් ජෝන්ස්, ස්ටීව් වින්වුඩ් සහ බ්ලැක්වෙල්ගේ පාලන සමයේදී තවත් ගණන් කළ නොහැකි ය. එබැවින් දෙසැම්බර් මාසයේ දින කිහිපයක් සඳහා 85 හැවිරිදි බ්ලැක්වෙල් බැලීමට එෂාක් සහ මජිඩ් තීරණය කළ විට, එය ඔහුගේ යුගයේ සංගීත ව්‍යාපාරය හැඩගස්වා ගත්තා පමණක් නොව, කර්මාන්තයේ ප්‍රමුඛයෙකු හමුවීමත් සමඟ ඇති වූ චකිතයකි. පසුව පැමිණි බොහෝ දෙනෙකුට ආශ්වාදයක්.

මෑන්හැටන් හි අයිලන්ඩ් රෙකෝඩ්ස් කාර්යාලයේ වාඩි වී සිටින එෂාක් පවසන්නේ “මම අවංක නම්, ඔහු අප කවුරුන්ද යන්න ගැන සැලකිලිමත් වන්නේ දැයි අපි නොදනිමු. “නමුත් ඔහු සැලකිලිමත් වීම සහ ඔහු තවමත් ලේබලය සහ එහි අනාගතය ගැන දැඩි උනන්දුවක් දක්වන බව අපට ප්‍රබෝධමත් සහ ඉතා වැදගත් විය. අපි ඔහුව මුණගැසෙන විට ඔහු එයින් ඉතා ජවසම්පන්න බවක් පෙනෙන්නට තිබුණි.

බ්ලැක්වෙල්, ඇත්ත වශයෙන්ම, ඔහුගේ ලේබලයේ පාලන තන්ත්‍රය වෙනස් කිරීම මීට පෙර දැක ඇත. ඔහු 1990 දශකයේ මැද භාගයේදී පිටත්ව යාමට පෙර, ඔහු යුනිවර්සල් සංගීත කණ්ඩායමේ පූර්වගාමියා වන PolyGram වෙත අයිලන්ඩ් විකුණා, එය කුඩ එකතු කිරීම් මාලාවකට මාරු වී, අයිලන්ඩ් ඩෙෆ් ජෑම් සංගීත කණ්ඩායමට පෙරළී, පසුව එහි එකතු කරන ලදී. වත්මන් පුනරාවර්තනය – පසුගිය දශකය තුළ කිහිප වතාවක් නායකත්වය වෙනස් කර ඇත. දැන්, එෂාක් සහ මජිඩ් පැමිණීමත් සමඟ, ඔවුන් දූපත් උරුමය දිගටම කරගෙන යනු දැකීමට බ්ලැක්වෙල් උනන්දු වෙයි.

“දැනටමත් ශක්තිමත් වෘත්තීය ජීවිතයක් ගත කර ඇති නමුත් තවමත් තරුණ හා වැදගත් පුද්ගලයින් දෙදෙනෙකු හමුවීමට එය හොඳ අවස්ථාවක් විය,” බ්ලැක්වෙල් පවසයි. “අවංකවම, ඔවුන් හමුවීම ගැන මම සතුටට පත් වූවෙමි, මන්ද දිවයින අඛණ්ඩව වර්ධනය වීමට හා පරිණාමය වීමට මම උනන්දු වෙමි. බොහෝ වාර්තා ලේබල තවදුරටත් නොපවතියි, අයිලන්ඩ් දිගටම වර්ධනය වීමට හැකි නම් එය ඉතා හොඳයි. ඔවුන් ද එම අදහසම ඇති බව පෙනෙන්නට තිබුණි.

ඉම්රාන් මජිඩ්, ක්‍රිස් බ්ලැක්වෙල් සහ ජස්ටින් එෂාක්

ඉම්රාන් මජිඩ්, ක්‍රිස් බ්ලැක්වෙල් සහ ජස්ටින් එෂාක්

දශක ගනනාවක් තිස්සේ දිවයිනට ක්‍රියාකාරීව සම්බන්ධ නොවූ බ්ලැක්වෙල් දැන් නැවත ගොඩට පැමිණීමට උනන්දුවෙන් සිටින බව පෙනේ. යුනිවර්සල් සමඟ සහයෝගීව, ඔහු ගෝල්ඩන් අයි හි පටිගත කිරීමේ මැදිරියක් ගොඩනඟමින් සිටින අතර එය දිවයිනේ කලාකරුවන්ට සහ ප්‍රාදේශීය ප්‍රජාවට ලබා ගත හැකිය, එවිට ජැමෙයිකානු කලාකරුවන්ට සංගීතය පටිගත කිරීමට ස්ථානයක් තිබිය හැකිය (ඔහු විසින් ගෝල්ඩන් අයි හි පෝෂණය කර ඇති වැඩසටහන් කිහිපයෙන් එකකි. දේශීය ප්රජාව). ඒවගේම Eshak සහ Majid බ්ලැක්වෙල් සමඟ දිගටම සම්බන්ධ වී සිටින්නේ ඔහුව ඔහුගේම වචන වලින් කිවහොත්, “මිශ්‍රණය කර ඇති පරිදි, මට වටිනා අදහස් සහ දේවල් තිබිය හැකි බැවිනි.” එය අයිලන්ඩ් හි නාමාවලිය සමඟ ව්‍යාපෘති සම්බන්ධ වීමට ඉඩ ඇති බව පෙනේ – “අවුරුදු 20, 30, 40 ට පෙර බොහෝ දේ තවමත් ඇත්තෙන්ම විශිෂ්ට හා නැවුම් බවක් දැනෙන අතර අසා නැත,” ඔහු පවසයි – නමුත් සම ප්‍රධාන විධායක නිලධාරීන් දෙදෙනා ඔවුන් සම්බන්ධතාවයෙන් වටිනා දෙයක් ද ලබා ගනී.

“අපි ක්‍රිස් හමුවීමට පෙර, අපට කිරීමට අවශ්‍ය දේ පිළිබඳ අදහසක් අපට තිබුණි: අපට එය නවීන වාර්තා ලේබලයක් වීමට අවශ්‍ය විය – ප්‍රමාණයෙන් නවීන, නවීන වේගය, නවීන කලාකරුවන් තුළ අපි අනාගතය සඳහා ගොඩනඟමු – නමුත් අපි විශාලයි පරම්පරාව මත,” මජිඩ් පවසයි. “ඉන්පසු අපි ක්‍රිස්ව මුණගැසුණු විට, එය අප විසින් ගත යුතු ප්‍රවේශය බව තහවුරු කළ නමුත්, ඔහු සමාගම පවත්වාගෙන ගිය ආකාරය මෙය බව දැන එය වේගවත් කළේය. නමුත් තරුණ කලාකරුවෙක් හමුවන හැම හමුවකදීම මම කියන කාරණා දෙක තමයි මේක යොවුන් සංස්කෘතියේ ලේබලයක් සහ ඇඟිල්ලෙන් ඇනගත් එකක්. එය, මට, ‘ක්‍රිස් බ්ලැක්වෙල්’ නොකියා, එය අයිලන්ඩ් වාර්තා වේ.

“අතීතයේ කළ ආකාරයටම දේවල් කිරීමට උත්සාහ කිරීම අඩුය, එය වඩා වැඩි ය, ඔහු අයිලන්ඩ් හි සිටි සමාගමට සමාන ආත්මයක් ඔබ තබා ගන්නේ කෙසේද? කලාකරුවන්ට දේවල් අත්හදා බැලීමට සහ නිර්මාණශීලී වීමට පහසු වන පරිදි ඔබ මෙම ආරක්ෂිත වරාය නිර්මාණය කරන්නේ කෙසේද?” එෂාක් පවසයි. “මම හිතන්නේ එය අප ඇතුළු වන ලෝකය සමඟ ද බොහෝ දුරට ගැලපේ. අන්තර්ජාලය චලනය වන වේගය කලාකරුවන්ට – ඔවුන් ඒ ගැන නිවැරදි ආකාරයෙන් සිතන්නේ නම් – අත්හදා බැලීමට සහ දේවල් අත්හදා බැලීමට ඉඩ සලසයි.

අයිලන්ඩ් වැනි නරක ඉන්ඩි ලේබලයක් ගෙන එය එහි විශාල, වඩා හොඳ මූල්‍ය පහසුකම් සහිත තරඟකරුවන්ට සම මට්ටමින් උර දිය හැකි සමාගමක් බවට එය ගොඩනැගීමේ බ්ලැක්වෙල්ගේ උරුමය එෂාක් සහ මජිඩ් සිතට ගෙන ඇති තවත් අංගයකි. අයිලන්ඩ්, UMG හි ඉදිරි පෙළ ලේබලයක් වුවද, අනෙකුත් බොහෝ ප්‍රධාන ලේබල් වලට වඩා කුඩා වන අතර, සම-ප්‍රධාන විධායක නිලධාරීන් දෙදෙනා පරිමාණය කළ හැකි ප්‍රධාන සැකසුම තුළ ස්වාධීන ආත්මය පෝෂණය කිරීමට අපේක්ෂා කරයි.

“බ්ලැක්වෙල් අවට සිටින විට ඔබ අවට සිටි අය සමඟ කතා කරන විට, ඔබ ක්‍රිස් වෙනුවෙන් වැඩ කළා, නැතහොත් ඔබට ක්‍රිස් වෙනුවෙන් වැඩ කිරීමට අවශ්‍ය විය,” මජිඩ් පවසයි. “මෙතනට එන අපිට ලොකු දෙයක් වුණේ, කාර්ය මණ්ඩලය හැමදාම ඇවිත්, “මට මෙතන ඉන්න ඕන” යන ශක්තියක් ඇති කරන්නයි. පිට අය ඉන්න තැනට යනවා, “මම කොහොමද මෙතන වැඩ කරන්නේ?” ක්‍රිස් එය ක්‍රියාත්මක කරන විට ලේබලය ඉතා අපූරු වූයේ එය මිනිසුන්ට සිටීමට අවශ්‍ය, කලාකරුවන්ට ගැවසීමට අවශ්‍ය, මිනිසුන්ට එහි වැඩ කිරීමට අවශ්‍ය වූ ස්ථානයක් වූ බැවිනි. එය මුල් කාලයයි, නමුත් මිනිසුන්ට මෙහි පැමිණීමට නැව පනින්න අවශ්‍ය වන්නේ අප කරන දේ ඔවුන් දකින බැවිනි – එය ක්‍රිස් ගොඩනඟන ලද පදනම සහ අයිලන්ඩ් හි එම අනුවාදය සමාන වූ දෙයට සාක්ෂියකි.

එය කාර්යාලයේ ශාලා තුළට පමණක් නොව, ලේබලය අත්සන් කර නිකුත් කරන සංගීතයට ද යයි. “ගොඩක් අය අයිලන්ඩ් එක රෙගේ සංගීතය සමඟ සම්බන්ධ කරනවා, පැහැදිලිවම එය එහි ඉතිහාසයේ විශාල කොටසක්, නමුත් ඔබටත් මුල සිටම එවැනි විවිධ ප්‍රතිදානයක් තිබුණා – ඔහුට ට්‍රැෆික්, රොක්සි සංගීතය ලැබෙන තෙක් වැඩි කාලයක් ගත නොවීය. කියයි. “මට, අයිලන්ඩ් රෙකෝඩ්ස් සැමවිටම නිර්මාණශීලීත්වය වෙනුවෙන් පෙනී සිටී. සහ ලුසියන් [Grainge] මෙය අපට ද කීවේ ය: එය යුනිවර්සල් හි ප්‍රභේදය අනුව අවම වශයෙන් වට කර ඇති ලේබලයයි. ඉම්රාන් සහ මම සමාගම සඳහා අපගේ දැක්ම ගැන කතා කරන විට, එය අප දැන් සිටින ලෝකය සමඟ සමපාත වන අතර, ඔවුන් සවන් දෙන දේ සම්බන්ධයෙන් සම්පූර්ණයෙන්ම නිර්ලජ්‍ය දරු පරම්පරාවක් සමඟ සමපාත වේ, එසේම අපි වර්ග කරන්නෙමු. නිර්මාණශීලීත්වයේ ආරම්භක අවධියේදී කලාකරුවා වෙත ආපසු යාමයි.

Eshak සහ Majid සඳහා එය තවමත් මුල් දිනයි – ඔවුන් නිල වශයෙන් භාර ගත්තේ ජනවාරි මාසයේදී පමණි පසුගිය වසන්තයේ රැකියාව භාර ගැනීම – නමුත් අයිලන්ඩ් වැනි සංස්කෘතියක් ස්ථාපිත කිරීමේ කාර්යය වහාම ආරම්භ වූ අතර ජැමෙයිකාවේ සංචාරයෙන් එය ශක්තිමත් විය.

“අපට අවශ්‍ය වූයේ අපි මෙය සිදු නොකරන බව ඔහුට දැනුම් දීමටයි,” එෂාක් පවසයි. “එය අපට වැදගත්. මට හිතාගන්න පුළුවන් මෙයා වගේ කෙනෙක් වීම මොන වගේ හැඟීමක්ද, කොහෙද මේ ඔයාගේ බබා ඒත් ඒකෙන් වැඩි හරියක් තව දුරටත් ඔයාගේ පාලනයේ නැහැ. ඒ වගේම ඉම්රාන්ටයි මටයි හිතුණා අපි කැපවෙලා ඉන්නවා කියන එක විතරක් නෙවෙයි, අපි ඉතිහාසය දැනගෙන ඉන්න එකත් වැදගත් කියලා. මම හිතන්නේ ක්‍රිස් නාමාවලිය සහ පවතින සෑම දෙයක් ගැනම අපේ දැනුමෙන් ටිකක් පුදුම වුණා.

බ්ලැක්වෙල් සම්බන්ධයෙන් ගත් කල, ඔහු පවසන්නේ ඔහු තවමත් අයිලන්ඩ් හි අඛණ්ඩ පැවැත්ම නැරඹීම සඳහා ආයෝජනය කර ඇති බවයි – ඇත්ත වශයෙන්ම ඔහු “නැවත ආරම්භ කරන” බව.

“ඔබ දන්නවා, මම මගේ මුළු ජීවිතයම ගත කළේ සහජ බුද්ධියෙන්; එය මට වැඩ කළා, ”ඔහු පවසයි. “ඔවුන් බැරෑරුම්, ඔවුන් අව්‍යාජ, ඔවුන් ඒ ගැන උනන්දු වූ අතර සන්නාමය දිගටම වර්ධනය කිරීමට අවශ්‍ය බව මට හැඟුණි. [Island has] මගේ ජීවිතය විය, එබැවින් මම තවමත් 85 වැනි වියේ පසුවන අතර එය මට තවමත් වැදගත් වීම සතුටක්.

Next Post

Inside Track: Grammy Week's Uncertain Party Scene; සිසිල් අනාගතයක් තබා ගන්න

Mon Mar 7 , 2022
ග්‍රැමී සම්මාන උළෙලට දැන් මාසයකටත් අඩු කාලයක් ඉතිරිව ඇති හෙයින්, සංගීත ව්‍යාපාරයේ සිටින සියලු දෙනාම කල්පනා කරන්නේ එකම දෙයකි: ප්‍රධාන උත්සවය වේගාස් වෙත ගෙන ගොස් ඇති බැවින් දැන් ග්‍රැමී සතිය කෙබඳු වනු ඇත්ද? සාමාන්‍ය වසරක, ඇත්ත වශයෙන්ම, Music’s Biggest Night දක්වා එළඹෙන සතිය, මුළු සංගීත ක්ෂේත්‍රයම සිදු කරන කැලැන්ඩරයේ අවස්ථා […]

සබැඳි පුවත්

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.