‘ඔබේ ලෝකය බලා සිටී’: ‘එසේ වූවාක් මෙන්’, හැරී ස්ටයිල්ස් වෙනස් නමුත් ප්‍රඥාවන්ත ලෙස නැවත මතු වේ

ඔහුට හැකි පමණින් උත්සාහ කරන්න, හැරී ස්ටයිල්ස් වෙනස් වීමේ සදාකාලික චලිතයට නොගැලපේ. 28 හැවිරිදි සංගීත ian යා මේ වන විට ඔහුගේ දෙවන වසර යුගයේ සොහොනෙහි නැවුම් මල් කළඹක් තබමින් තමාම පරිවර්තනය වෙමින් සිටී. ෆයින් ලයින් සහ ඔහුගේ මීළඟ කලාත්මක ප්‍රයත්නයට ප්‍රාණවත් වීමට නිවසට ආපසු යාම: හැරීගේ නිවසඔහුගේ තුන්වන ඒකල චිත්‍රාගාර ඇල්බමය, මැයි 20 වෙනිදා නිකුත් විය.

ගායකයා විසින් වාර්තාවේ දෘශ්‍ය සහ සංකල්පීය භූ දර්ශනය විහිළුවට ලක් කර ඇත YouAreHome.co – පසුගිය සති දෙක තුළ ඇල්බමය පාස්කු බිත්තර රවටා ඇති ගුප්ත වෙබ් අඩවිය. හරුකි මුරකාමිගේ The Wind-Up Bird Chronicle හි නොපැහැදිලි ඡායාරූපවල සිට Cavallini & Co. 1,000 කෑලි බිම්මල් ප්‍රහේලිකාව සහ පිළිවෙලට පෙරළීම දක්වා සෑම දිනකම වෙනස් රූපයක් එළිදක්වන රන් හසුරුව සහිත ඇත්දළ පැහැති දොරක් මෙම වෙබ් අඩවියේ අන්තර්ගත වේ. හැරීගේ නිවස ඇල්බම කලා කෘති. දොරකඩ පිටුපස සැඟවී ඇති අන්තර්ගතය දිනපතා මාරු වන විට, ඔබ සමඟ සිටින ඔබ නිවසයි Twitter ගිණුම පැවැත්මේ යටි හඬ සමඟ කෙටි, කාව්‍යමය පණිවිඩ බෙදා ගනී. වසර දෙකකින් ස්ටයිල්ස්ගේ පළමු නිකුතුව සමඟින් දියත් කරන ලද නව සංගීත යුගයට දින දෙකකට පෙර, එකවරම නිදහස් සහ කාංසාව ඇති කරන සටහනක් දිස් විය: “ඔබ මෙතෙක් ගිය සෑම ස්ථානයක්ම කිසි විටෙකත් එලෙසම පවතින්නේ නැත, ඔබත් නොසිටිනු ඇත.”

තර්ජනාත්මක හෝ සැනසීමක් වේවා, ප්‍රකාශය සත්‍යය: ඔන් හැරීගේ නිවස ඊයම් තනි”එය සිදුවූ ලෙසින් ම,” ඔහු මෙම අනිත්‍යතාවය පිළිබඳ සංකල්පය තුළම සිරවී සිටින හැඟීම සමඟ එකඟ වීමට උත්සාහ කරයි, දිලිසෙන සින්තස් මත ඔහුගේ මනස්ගාත සහ නිෂ්පාදකයින් වන කිඩ් හාර්පූන් සහ ටයිලර් ජොන්සන්ගේ අනුග්‍රහයෙන් බෙර වාදනය කරයි.

“මාව ආපසු අල්ලාගෙන / ගුරුත්වාකර්ෂණය මා පසුපසට අල්ලාගෙන / මට අවශ්‍ය ඔබ ඔබේ අත දිගු කර ගැනීමට / ඇයි අපි එය එසේ නොකරන්නේ?” ආරම්භක පදයේ ප්‍රශ්න ශෛලීන්. “කියන්න දෙයක් නෑ/ හැමදේම බාධාවක් වුනාම/ ඔයාව ආදේශ කරන්න බෑ වගේ/ ඒ වගේම මම තමයි නවතින්නේ.” “එය තිබූ පරිදි” පුරාවටම ගායකයා තනිකම පිළිබඳ දීප්තිමත් ලෙස ඇඳ පැළඳ සිටින වාර්තාවක් ඉදිරිපත් කරයි, ලෝකය ඔහු වටා මාරු වන විට ඔහු සවි කර ඇති ස්ථානයෙන් ඉවත් වීමට සටන් කරයි. ගායනයේදී ඔහු ගායනා කරයි: “මේ ලෝකයේ, ඒ අපි පමණයි/ ඔබ දන්නවා එය තිබූ ආකාරයටම නොවන බව.” ඔබට ගණන් කළ හැකි එකම නියතය නොගැලපීම බව දැන ගැනීම කොතරම් හුදකලා විය යුතුද?

ටනු මුයිනෝ විසින් අධ්‍යක්ෂණය කරන ලද තනි ගීතය සඳහා වූ සංගීත වීඩියෝවේ, අද දින ප්‍රහේලිකාවක් වන දොර පිටුපස සිට පිරිනැමීම ලෙස පෙනී සිටි අතර, ස්ටයිල්ස් නිකුතුවක් පසුපස හඹා යන බව පෙනේ. දිගු රතු පැහැති කබායකින් ආවරණය කර ඇති ඔහු, දොරටුවක් හරහා ගොස් අනෙක් පැත්තෙන් ආර්ටුරෝ බෙගෙරෝ විසින් නිර්මාණය කරන ලද රූබි සීකුවින් කෝර්ඩ් චාරිත්‍රයෙන් මතු වේ. කාමරයේ මධ්යයේ භ්රමණය වන වේදිකාව වෙත ගමන් කරමින්, ඔහු ගැළපෙන නිල් පැහැති කට්ටලයක් තුළ කාන්තාවක් සමඟ දෑත් මදින්න – ඔහු ආශා කරන ලෙන්ගතුකම හුදෙක් ළඟා විය නොහැකි අවස්ථා ගණනාවකින් පළමුවැන්නයි.

නිමක් නැතිව කැරකෙන වේදිකාව සෘජුවම දේවානුභාවයෙන් “Celui Qui Tombe, 2014 දී ප්‍රංශ අධ්‍යක්ෂක Yoann Bourgeois විසින් නිර්මාණය කරන ලද නාට්‍යමය, මිත්‍යාදෘෂ්ටික කාර්ය සාධන කෑල්ලක්, ඔහු “As It was” නැටුම් නිර්මාණය කළේය. සජීවී ඉදිරිපත් කිරීම – එය “වැටෙන ඔහු” හෝ “වැටෙන තැනැත්තා” ලෙස පරිවර්තනය කරයි – සදාකාලික චලිතයට එරෙහිව සටන් කිරීමේ බලාපොරොත්තුවෙන් ඉදිරියට දිව යන රංගන ශිල්පීන් සමූහයක් භ්‍රමණය වන වේදිකාවක තබයි, ඔවුන් නිරන්තරයෙන් රැඳී සිටින බව සොයා ගැනීමට පමණි. ඔවුන් ආරම්භ කළ ස්ථානයේම.

ධනේශ්වරය මෙම ප්‍රහේලිකාව තුළම විලාසිතා ස්ථානගත කළේය. ඔහු නිල් පැහැයෙන් කාන්තාව වැළඳ ගන්නා සෑම විටම – ඇය වටා ඔහුගේ දෑත් ඔතා හෝ ඔහුගේ ශරීරය ඇගේ සිරුරට හකුළන විට – එය තත්පරයක පහරකින් ඔබ්බට පවතින්නේ නැත. ඔවුන් මෙම චක්‍රයේ දිගටම ගමන් කරයි, අවසානයේදී ඇය සම්පූර්ණයෙන්ම ගිලිහී යන තෙක් රවුමක දිව යයි. කාම දර්ශනවලට වඩා ශාරීරික සමීපතාවයේ වෙනස් මානයක් “එය තිබූ පරිදි” ඉස්මතු කරයි ෆයින් ලයින් “ලයිට්ස් අප්” සහ “කොමඩු සීනි” යන සිංගල්, එහිදී ශෛලීන් ශරීර උණුසුමෙන් වැසී ඇත. මෙහි වැළඳ ගැනීම තුළින් සදාකාලික සැනසීම සහ උණුසුම ලබා ගැනීමට නම් ඔහු පළමුව තමාව හෙළි කළ යුතුය.

“මම උත්සාහ කරන්නේ ප්‍රේක්ෂකයන්ගෙන් සංවේදනය ජනනය කිරීමටයි,” 2020 සම්මුඛ සාකච්ඡාවකදී බුර්ජුවා බෙදා ගත්තේය NR සඟරාව. “අත්‍යවශ්‍ය ප්‍රශ්නය වන්නේ සබඳතා පිළිබඳ එකකි. ජීවීන් වශයෙන්, අපි සබඳතා ගැන යන අදහස මම සලකමි. කාර්ය සාධනයක් යනු වර්තමාන සබඳතා හරහා පමණක් පවතින දෙයකි; එය පවතින්නේ මෙහි සහ දැන් පමණි … තවද කවියන්ට ඔවුන්ගේ කාර්යභාරය ඉටු කිරීමට ඇත්තේ මෙහි ය.

ඔහු තනි වූ පසු, අපි කෙටියෙන් ඔහුගේ රතු කබායෙහි නවාතැන් ගෙන ස්ටයිල්ස් වෙත ආපසු එන්නෙමු: “හැරී, ඔබ තනියම හොඳ නැත/ ඇයි ඔබ බිම වාඩි වී සිටින්නේ?/ කුමන පෙති වර්ගයක්ද? ඔයා ඉන්නවද?” ඔහු ඔහුගේ කෙටි ඇඳුම්, වරකට එක එක ඇඳුම් ඇඳීමට පටන් ගනී, සහ පැකිලීමකින් තොරව, ඔහු වටා සිටින අය එය අනුගමනය කරයි – කාන්තාව නිල් පැහැයෙන් බැහැර කරයි. මොහොතකට වඩා වැඩි වේලාවක් ඇයව ඔහුගේ පපුවට තදින් අදින්නට ඔහුට හැකි වන්නේ ඔහුගේ වඩාත්ම අවදානමට ලක්විය හැකි තත්වය සම්පූර්ණයෙන්ම හෙළි කිරීමෙන් පසුවය. ඔහු තම කොටස ඉටු කර ඇත, නමුත් එය පවතින්නේ නැත. ඔවුන් අවසානයේ ඔවුන්ගේ පාලනයෙන් බැහැර බලවේග විසින් වෙන් කරනු ලබන බැවින්, ස්ටයිල්ස් ආපසු කැරකෙන වේදිකාවේ නිමක් නැති දින චර්යාවට වැටේ.

කැමරාව ගායකයාගේ දෑස්වල මාරුවක් හසුවන විට ඔහු යුවලක් භ්‍රමණය වේ – නිෂ්ඵල ලුහුබැඳීම අවසන් කිරීමට ඔහුට තෝරා ගත හැකි බව ඔහු තේරුම් ගත් විට නිදහස් වන තත්පරයයි. එය සිදු වන්නේ ස්ටයිල්ස් “එය තිබූ ආකාරයටම” ඔහුගේ මනස විනාඩියකට සැතපුමක් වේගයෙන් ගමන් කරන විටයි: “ගෙදර යන්න, ඉදිරියට යන්න, සැහැල්ලු වේගය අන්තර්ජාලය/ එය තිබූ ආකාරය ගැන මට කතා කිරීමට අවශ්‍ය නැත. / ඇමරිකාවෙන් පිටව යන්න, ළමයි දෙන්නෙක් ඇයව අනුගමනය කරනවා/ මට මුලින්ම එය කරන්නේ කවුද යන්න ගැන කතා කිරීමට අවශ්‍ය නැත. එය ඔහුට කිසිදා පාලනය කළ නොහැකි වූ නිමක් නැති අනිත්‍යභාවය හමුවේ, පවතින දේ සහ නැති දේ පිළිබඳ ඔහුගේ සෑම චක්‍රීය සිතිවිල්ලක්ම අන්ධ කරන දිලිසෙන විදුලි බුබුලක් වැනි අධිෂ්ඨානශීලී මොහොතකි.

සමහර විට එය ගුරුත්වාකර්ෂණය පමණක් නොව ස්ටයිල්ස් රඳවා තබා ගැනීම නොවේ: ඔහුගේ සිතුවිලි වලින් ඈත් වී, අවසන් ගායනයෙහි නාද සීනුව දිග හරින අතරේ ඔහු පිටතට ගොස් නටයි. “එය තිබූ ආකාරයටම” අවසානය දක්වා ගෙන ඒම, ගායකයා නිවසේ සුවපහසුව සහ උණුසුම සඳහා බොහෝ විට වෙන් කර ඇති ආකාරයේ අව්යාජත්වය පෙන්නුම් කරයි. ඔහු තම සිරුර ගුවනට ගෙන ගොස් බිම හරහා ලිස්සා යන ආකාරය, නිර්ලජ්ජිතව දෑත් සහ පාද සියල්ලම, ඔහුගේ සජීවී සංදර්ශන ඔහුගේ රසිකයන් සඳහා නියෝජනය කරන ආරක්ෂිත අවකාශයේ හුරුපුරුදු නිදහස ප්‍රතිරාවය කරයි. සංචාරයේ දී, ස්ටයිල්ස් ඔහුගේ රසිකයින් සමඟ විමුක්තියේ සහ සුවිශේෂත්වයේ පරිසරයක් පෝෂණය කරයි, එය ඔවුන් සැම විටම වීමට අවශ්‍ය පුද්ගලයා ලෙස මිනිත්තු 90 ක් ගත කිරීමට ඔවුන් දිරිමත් කරයි, සහ එම නොගැලපෙන අනුවාදය බැලීමට වෙනත් කිසිවෙකුට ආරාධනා කර නැති බවක් හැඟේ. තමන් මිස ඔවුන්.

“එය තිබූ ආකාරයටම” අවසන් මොහොතේදී, ස්ටයිල්ස් ඔහු සිටි ස්ථානයෙන් සහ ඔහු ඊළඟට යන්නේ කොතැනටද, එය කොතැනක සිටියත් ඔහුව වෙන් කරන කෙටි ගේට්ටු හරහා පුපුරා යයි. ඕනෑම කුතුහලයක් ඇති ඉබාගාතේ යන්නන්ට එය අනුගමනය කිරීමට ඔහු ඒවා විවෘත කර, ඔවුන්ව හද දනවන සිනහවකින් ඉදිරියට ගෙන යයි. ගායකයාගේ නිහඬ දිරිගැන්වීම නිලය දියත් කිරීමට මොහොතකට පෙර You Are Home වෙතින් බෙදාගත් අවසාන පණිවිඩයේ හැඟීම ප්‍රතිරාවය කරයි. හැරීගේ නිවස යුගය: “ඔබේ ලෝකය බලා සිටියි.”

Next Post

අරලියගහ මන්දිරයේ ජනාධිපති ප්‍රධාන විශේෂ රැස්වීමක්

Fri Apr 1 , 2022
ආණ්ඩු පක්ෂ මන්ත්‍රී කණ්ඩායමේ විශේෂ රැස්වීමක් ජනාධිපති ගෝඨාභය රාජපක්ෂ මහතාගේ ප්‍රධානත්වයෙන් අරලියගහ මන්දිරයේදී මේ වන විට පැවත්වේ.

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.