The School of Rodney Jerkins: The Legendary Producer උපදේශනය සහ R&B අද ගැටලුව සමඟ කතා කරයි

රොඩ්නි”අඳුරු දරුවා” ජර්කින්ස් මෙහි පැමිණ සිටින්නේ තමන් ගැන කතා කිරීමට නොවේ.

2000 වසරේ හොඳම R&B ගීතය සඳහා Destiny Child ගේ “Say My Name” සහ වසරේ වාර්තාව සමඟින් ජයග්‍රහණ දෙකක් ලබා ගනිමින් – වසර 24ක කාලය තුළ Grammy නාමයෝජනා 18ක් ඇතුළුව පිළිගැනීමට සුදුසු ජයග්‍රහණවල රෙදි සෝදන ලැයිස්තුවක් ඇත. 2014 දී සෑම් ස්මිත්ගේ “Stay With Me (Darkchild Version)” සඳහා — සහ මේ වසරේ, ඔහුගේ ඇගේ වැඩ සඳහා වසරේ ඇල්බමයේ නාමයෝජනා දෙකක් මගේ මනස පිටුපස සහ ජස්ටින් බීබර්ගේ යුක්තිය (Triple Chucks Deluxe), ජර්කින්ස් එකම කාණ්ඩයේ දෙවරක් නම් කළ පළමු අවස්ථාව සනිටුහන් කරයි. ජර්කින්ස් එරික් බෙලින්ගර්ගේ ද වැඩ කළේය නව ආලෝකය ඇල්බමය, හොඳම ප්‍රගතිශීලී R&B ඇල්බමය සඳහා නම් කර ඇත.

කෙසේ වෙතත්, සියලු ප්‍රශංසා සලකා බැලූ විට, සුපිරි නිෂ්පාදකයා පවසන්නේ මෙම වසරේ ග්‍රැමී වාරයේ වඩාත්ම සිත්ගන්නා කරුණ නම් ටොමී පාකර් (හොඳම රැප් ඇල්බමය සහ හොඳම පොප් ගායන ඇල්බමය සඳහා නම් කරන ලද) ඇතුළුව ඔහු තීරණාත්මක කාර්යභාරයක් ඉටු කළ බොහෝ නිෂ්පාදකයින් නම් කර ඇති බවයි. D’Mile (වසරේ වාර්තාව සහ වසරේ ගීතය ඇතුළුව මෙම වසරේ නාමයෝජනා හයක්) සහ Tommy Brown (වසරේ ඇල්බමය සඳහා නම් කරන ලදී) “මම නාමයෝජනා දුන් අය දෙස බැලීමට පටන් ගත් විට, මට ‘අයියෝ, මේකට පිස්සු. මේ අය මගේ කුඩය යටින් එන අයයි, ”ඔහු පවසයි. “ඒ වගේම මම හිතන්නේ එය නායකයෙකු ලෙස මා කවුද යන්නට විශාල සාක්ෂියක් බවයි.”

ඔහුගේ 30-වසරක වෘත්තීය ජීවිතය පුරාවට, ජර්කින්ස්ගේ නිවස සහ චිත්‍රාගාරය අපේක්ෂා කරන නිෂ්පාදකයින් සඳහා පාසලක් බවට පත් විය – පාකර්, ඩී මයිල්, බ්‍රවුන්, හාර්මනි සැමුවෙල්ස් සහ වර්තමාන පටිගත කිරීමේ ඇකඩමියේ ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී හාවි මේසන් ජූනියර් වැනි – පසුව විශාලතම ඒවා සඳහා වගකිව යුතු විය. R&B, හිප්-හොප් සහ සියවසේ පොප් ගීත. “මම සෑම සතියකම කඳවුරු රැස්වීම් පවත්වන අතර සෑම කෙනෙකුටම ඔවුන්ගේ සංගීතය වාදනය කිරීමට සිදු විය,” ඔහු පැහැදිලි කරයි. “මම කියන්නේ, ‘ඔබට දීර්ඝායුෂ ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය නම්, ඔබ සෑම වසර තුන හතරකට වරක් ඔබම ප්‍රතිනිර්මාණය කළ යුතුයි. ඔබට බලා සිටිය නොහැක. ඔබට ශබ්ද මාරු කිරීමට සිදුවේ.”

ජර්කින්ස් එය ආරම්භ කර දශක ගණනාවකට පසුව ග්‍රැමි සම්මානයට අදාළව ඉතිරිව ඇත්තේ, සෑම් ස්මිත්, ලේඩි ගාගා, ජස්ටින් බීබර් සහ ඇය වැනි කලාකරුවන් සමඟ ඔහු කළ වැඩ සඳහා ය – ජර්කින්ස් මුණගැසුණේ ඇයට වයස අවුරුදු 11 දී ය. ඔවුන්ගේ පළමු හමුවීමේදී, ගායිකාවට අමතක නොවන දුරකථන ඇමතුමක් ලබා දීම සඳහා ජර්කින්ස් තම පවුලේ අයගේ මෝටර් රථය පසුපස හඹා ගිය බව ඇය සිහිපත් කරයි. “මට මුලින්ම රොඩ්නි මුණගැසුණු විට, ඔහු මාව පුදුමයට පත් කරමින් මයිකල් ජැක්සන් සමඟ දුරකථනයෙන් කතා කළා” දැන්වීම් පුවරුව. “මෙතරම් වසර ගණනාවකට පසු වැඩිහිටියෙකු ලෙස ඔහු සමඟ නැවත සම්බන්ධ වීම සහ එකට ග්‍රැමීස් සඳහා නම් කිරීම එතරම්ම වීර කාව්‍යයකි.”

අද වන විට, ජර්කින්ස් තවමත් ශබ්දය හැඩගස්වමින් සහ ජනප්‍රිය ගීත අවුස්සමින්, SZA, Ari Lennox, Big Sean, Ty Dolla $ign, Muni Long, Rich the Kid, DaniLeigh සහ Syd වැනි කලාකරුවන් සමඟ ඔවුන්ගේ ඉදිරි සංගීතයට අමතරව වැඩ කරමින් සිටියි. චිත්‍රපට සමාගම, Evolve Media Group. ජර්කින්ස් සමඟ වාඩි විය දැන්වීම් පුවරුව ග්‍රැමීට පෙර කර්මාන්තයේ ඔහුගේ උරුමය සහ අද R&B තත්ත්වය ගැන සාකච්ඡා කිරීමට.

ඔබ වසර 24ක් තුළ 18 වතාවක් Grammy නම් කර ඇත, මෙම වසරේද ඇතුළත් වේ. එය දැනෙන්නේ කෙසේද?

ඒක තවත් දවසක් විතරයි. මම 2030 ගැන සිතනවා, මිනිසුන් තවමත් 2022 දී සිටින්නේ මන්දැයි මමවත් නොදනිමි. මම සිතන්නේ, “දැන් අවුරුදු අටකින් මම කුමන ශබ්දයකින්ද එන්නේ?” කියායි. මම හිතන්නේ මචන්, R&B ඇත්තටම ආහාර දාමයේ ඉහලින්ම ඉන්න පුළුවන් කියලා. 2025 වන විට එය පොප් ප්‍රස්ථාරවල ඉහළින්ම සිටිය හැකිය. එය බඩගා යනවා, ස්තුතියි [artists] “පැය සහ පැය” සමඟ මුනි ලෝන්ග් මෙන් එමගින් එම ශබ්දයට ගරු කිරීමට සහ එය භාවිතා කිරීමට වැඩි පිරිසකට දොරටු විවර වේ.

මම අතීතයේ ජීවත් නොවී සිටීමට උත්සාහ කරමි, නමුත් මට තේරෙනවා [24] වසර ගණනාවක් ග්‍රැමී සම්මානයට නිර්දේශ වීම විශාල දෙයක්. අනෙකුත් වෘත්තීන්ට බලපෑමක් කිරීමට හැකිවීම මම ආශීර්වාදයක් ලෙස සලකමි, මන්ද දවස අවසානයේදී, එම රන් මට නොතිබිය හැකි ග්‍රැමී සාර්ථකත්වය ඕනෑ තරම් තිබේ. [gramophone] මගේ අතේ, නමුත් විට්නි එය ඇගේ අතේ හෝ බ්‍රැන්ඩි සහ මොනිකා ඔවුන්ගේ අතේ තිබුණා. ඒ වගේම මම දන්නවා ඒ වාර්තාව ගත්තේ මම කියලා. සෑම යුගයකම විවිධ කලාකරුවන්ගේ වෘත්තීන් ස්පර්ශ කිරීම පුදුම සහගතය.

R&B සහ පොප් සංගීතයේ සියලුම මාරුවීම් පුරාවටම ඔබ දිගටම අදාළව සිටින්නේ කෙසේද?

මානසිකත්වය යනු නිරන්තරයෙන් ඔබම ප්‍රතිනිර්මාණය කිරීමයි. බ්‍රැන්ඩි අතර ලොකු වෙනසක් තියෙනවා කිසිවිටෙක නැහැ කියන්න එපා හා පුර හඳ, නමුත් තවමත් ඔවුන් වෙන්ව සිටින්නේ වසර තුනක් පමණි. “පිරිමි ළමයා මගේ” වගේ කිසිම දෙයක් නැහැ [Michael Jackson’s] “You Rock My World” හෝ “Say My Name” හෝ Lady Gaga ගේ “Telephone” හෝ Beyonce ගේ “Deja Vu”, සහ ඒ වසර 15කට පසුවයි. ඔබට දිගටම ක්‍ෂේත්‍රයේ ආපසු යාමට, නව ශබ්ද සඳහා හෑරීමට සහ නව ආකාරයකින් වෙළඳපොළට විනිවිද යාමට සිදුවේ. [That’s] ඔබ තරුණ, නැවුම් කලාකරුවන් සමඟ දිගටම වැඩ කරන විට ඔබ නැවුම්ව සිටින්නේ කෙසේද.

ඔබ සහ The Recording Academy හි වත්මන් ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී Harvey Mason Jr., Auto-Tune R&B ක්ෂේත්‍රයට ගෙන ඒමේදී විශාල කාර්යභාරයක් ඉටු කළා. එහෙම වුණේ කොහොමද?

මට හාවිව මුණගැසුණේ 1997 දී පමණ. මම බ්‍රැන්ඩි නිෂ්පාදනය කරන විධායක නිලධාරියෙක් කිසිවිටෙක නැහැ කියන්න එපා ඇල්බමය. හාවි ඇත්ත වශයෙන්ම එම ඇල්බමයේ කප්පාදුවක් ඇති එකම නිෂ්පාදකයින්ගෙන් කෙනෙකි. ඔහු මගේ ආයතනයේ අභ්‍යන්තර නිෂ්පාදක-ස්ලෑෂ්-ඉංජිනේරුවා වීමට මා සම්බන්ධ කර ගත්තේය. මයිකල් ජැක්සන්, විට්නි හූස්ටන්, බ්‍රිට්නි ස්පියර්ස් – 1998 සිට 2002 දක්වා බොහෝ ව්‍යාපෘතිවල ඔහු මගේ ඉංජිනේරුවා බවට පත් විය. ඔහුගේ තරුණ බව සහ ඔහු තුළ තිබූ ආශාව දකිද්දී, ඔහු වෙනස් කෙනෙකු වීමට යන බව මට සැමවිටම පැවසිය හැකිය.

ඒ තාක්‍ෂණය බිහිවෙමින් තිබූ කාලයයි. මට පැහැදිලිව මතකයි චර් “විශ්වාස කරන්න” සමඟ එළියට එන විට ඇයගේ කටහඬ කිසිවකු නොදැන සිටි Auto-Tune නම් වූ දේ හරහා ගමන් කළේය. ඊට පස්සේ, මම හාවිට කිව්වා මට ඒ ප්‍රයෝගයම හොයාගන්න ඕන කියලා, ඒක බ්‍රැන්ඩිගේ කටහඬට දැම්මා “ඔබ මාව දන්නේ නැහැ (ඔබ ඉස්සර වගේ)” කියන ප්‍රකාශනයට. මට එය R&B සංගීතයේ භාවිතා කරන පළමු පුද්ගලයා වීමට අවශ්‍ය විය. ඒ වගේම අපි ඒක කළා, අපි තමයි මුලින්ම. T-Pain පවා මට ඒ සඳහා බැර කරයි.

Harvey හැරුණු විට, ඔබ වසර ගණනාවක් පුරා තවත් ජනප්‍රිය නිෂ්පාදකයින් ගණනාවක් සංවර්ධනය කිරීමට උදව් කර ඇත, ඔවුන්ගෙන් එක් අයෙක් පසුගිය වසර කිහිපය තුළ ටොන් ගණනක් ඝෝෂාවක් ජනනය කරයි. ඔබ D’Mile සමඟ සම්බන්ධ වූයේ කෙසේද?

මට ඔහුව මුණගැසෙන විට ඩි මයිල්ට වයස අවුරුදු 16 සිට 17 දක්වා විය. මගේ හොඳ මිතුරෙකු වූ ස්ටැන්ලි බ්‍රවුන්, “මට මේ ළමයා ලැබුණා. එයාට පිස්සු චොප්ස් ටිකක් තියෙනවා. ඔබ ඔහුව හමුවිය යුතුයි. ” ඔහු නිෂ්පාදකයන් ලෙස සැබෑ සංගීතඥයන් ගැන මා කෙසේදැයි දැන සිටියේය. මම කිව්වා, “ඔහුට සංගීත භාණ්ඩයක් වාදනය කළ හැකිද?” ඔහු හරියට “ඔව්, අයියේ, ඔයාට එයාව මුණගැහෙන්න ඕනේ” වගේ.

එබැවින් ස්ටැන්ලි බ්රවුන් ඔහුව ජර්සි වෙත ගෙන ආවේය. මට ඔහුව මුණගැසුණු අතර එය ක්ෂණික විය. මම හිතන්නේ මම අහපු එයාගේ මුල්ම ට්‍රැක් එකේ එයා ඇත්තටම ගායනා කළේ demo එක. මම නිකමට වගේ, “මචං, මේ ළමයා ඔක්කොම කරනවා. ඔහු ගායනා කරයි, ඔහු බාස්, යතුරු, බෙර වාදනය කරයි – ඒ තරුණයා. මම ටෙඩී රිලී සමඟ සම්බන්ධ වීමට උත්සාහ කරන විට එය මට මා ගැන මතක් කර දුන්නේය. මම කිව්වේ, “ඔව්, ඔයාගේ නිදන කාමරය දෙවන මහලේ, ඔබ ඇතුළට යනවා.” ඒ වගේම ඒක ඇත්ත. ඔහු ජර්සි හි ඩාර්ක්චයිල්ඩ් චිත්‍රාගාරයට ගිය අතර 2005 සිට 2010 දක්වා එහි සිටියේය.

(Ed. සටහන: D’Mile මෙම හැඟීම ප්‍රතිරාවය කරයි, පවසයි දැන්වීම් පුවරුව: “රොඩ්නිගේ වැඩ බැලීම අනාගතයේදී මට කුමක් විය හැකිද යන්න පිළිබඳ කවුළුවක් විය. මම නොදැනුවත්වම සමහර විට ඔහු මෙන් සිතීමට, ඔහු මෙන් කතා කිරීමට, ඔහු මෙන් චලනය වීමට උත්සාහ කරමි, මට දැනුනේ මම ඔහුගේ බාල අනුවාදය ලෙසයි, නමුත් තවමත් එය මගේ ආකාරයෙන් කරමි.)

ඔබ ඔවුන්ගෙන් ඉගෙන ගන්නා බව ඔබට හැඟෙනවාද?

මම කිව්වේ, ඒක තමයි කාරණය. ඒක හරියට දෙන තෑග්ග වගේ. මා ලබා දීමට යන කැටිති – මැණික් – මම එය හඳුන්වන්නේ “නිදහස් ක්‍රීඩාව” ලෙසිනි. මම ඔයාට නොමිලේ ගේම් දෙනවා. මම අවුරුදු 13 සිට මම ඉගෙන ගත් සෑම දෙයක්ම ඔබට දෙන්නම්. නමුත් ඒ ආකාරයෙන්ම, ඔබ මා වටා සිටීම, එය මාව මගේ ඇඟිලි මත තබා ගනී. එය චලනය වන්නේ කුමක්ද සහ ඊළඟට චලනය වන්නේ කුමක්ද යන්න මට අවබෝධ කර දෙයි. මොකද එයාලට තට්ටු වෙලා.

පසුගිය දශක කිහිපය තුළ R&B හි බොහෝ මාරුවීම් සඳහා ඉතා වැදගත් කෙනෙකු ලෙස, අද ප්‍රභේදයේ තත්ත්වය පිළිබඳ ඔබේ අදහස් මොනවාද?

R&B වාරයක් සඳහා ඇනහිටීමක විය, බොහෝ විට 2009 දක්වා [2015]. ඊට පස්සේ Bryson Tiller වගේ කෙනෙක් trap-soul එකට තට්ටු කරන්න පටන් ගත්තා, ඒ වගේ ටිකක් ආපහු ගෙනාවා. එවිට ඔබට HER, Summer Walker, SZA සහ Ari Lennox ටැක්ලින් R&B වැනි මත්ද්‍රව්‍ය කලාකරුවන් සිටියා. නමුත් ඔවුන් තවමත් අතුරුදහන් වූ දෙය වෙනස් විය [chord] ප්රගතිය. ඉතින් මම පසුගිය වසරේ ඇත්තටම හිතාමතා කළේ සංක්‍රාන්ති. කෝඩ්ස් වෙනස් වෙන ප්‍රි-කෝරස් එකකට හෝ පාලමකට යමු. මම දන්නේ නැහැ මොකද වුණේ, ඇයි මිනිස්සු එතනට යන්න බය වෙන්නේ කියලා. නමුත් මම බය නැහැ, මොකද මට දැනෙනවා වගේ දැනෙනවා, ඔබ දන්නවා, එය සංගීතයට සම්පූර්ණ මානයක් එක් කරයි. මම දැන් Ty Dolla $ign සහ SZA සමඟ කරන සමහර වාර්තා, එය අවශ්‍ය තැනට අවධානය යොමු කළ හැකි බව මට හැඟේ.

මම [also] නිෂ්පාදකයින්ට නිෂ්පාදනය කිරීමට ඉඩ දී නැති බවක් දැනේ. සෑම දෙයක්ම පදනම් වී ඇත්තේ “මට පැකට්ටුවක් එවන්න” මත ය. සහ බොහෝ විට, ඔවුන් Hip-hop විසින් බලපෑමට ලක්ව ඇත, එම ඇසුරුම ඇත්තෙන්ම තීරු අටක ලූපයකි. [Artists] මොකද වෙනස්කම් අහන්නවත් ලැබෙන්නේ නැහැ [producers] වෙනස්කම් කිරීමට පවා ඉඩ නොදේ. මොකද වෙන්නේ නිෂ්පාදකවරු පැක් එක එවන එක, කලාකාරයො ඒකට රෙකෝඩ් කරන එක, ඊට පස්සෙ මිශ්‍ර වෙන්න යවන එක. “ඔව්, අපි මේක කරලා බලමු, පාලමක් කරමු” කියා නිෂ්පාදනය කිරීමට නිෂ්පාදකයෙකුට අවසර නැත. මම හිතන්නේ ඒක තමයි ලොකුම විසන්ධි වීම. නමුත් අපි දන්නා එක් දෙයක් නම් සංගීතය සම්පූර්ණ කවය, සියල්ල නැවත පැමිණේ. තවත් කලාකරුවන් එහි ගොස්, “ඔව්, මට ඒ සැබෑ R&B අවශ්‍යයි” යැයි පැවසීමට වඩා නිර්භීත වූ විට එය වෙනස් වනු ඇත.

මෑතක සිට ඔබ Muni Long, Ty Dolla $ign, SZA සහ Ari Lennox සමඟ වැඩ කළා — ඔවුන් කියන්නේ එහෙමද?

සම්පූර්ණයෙන්ම. මම මෑතකදී Ty Dolla $ign සමඟින් පදයක්, පෙර ගායනාවක්, ගායනයක්, පාලමක්, වැම්ප් එකක් සහිත වාර්තාවක් කළා — ඔබ අවසන් වරට වැම්ප් එකක් ඇසුවේ කවදාද? මම තවත් වාර්තාවක් කළා, මම එය සුපිරි-uber කලාකරුවෙකුට ඉදිරිපත් කිරීමට සූදානම්ව සිටිමි. එහි පදයක්, පූර්ව ගායනයක්, ගායනයක්, පාලමක්, වැම්ප් එකක් ඇත. එය පුරාම වෙනස් වේ. මම දැන් ඒ ගැන ගොඩක් හිතාමතා කරනවා.

ඔබ නවක ශිල්පීන් සඳහා නිෂ්පාදනය කරන විට, ඔවුන් ඔබේ පැරණි ගීත කවදා හෝ සඳහන් කරනවාද?

සෑම විටම. ඇත්තම කිව්වොත් මම ඒකට කැමතිත් නැහැ. ඔවුන් බොහෝ විට වෙනත් කෙනෙකු සමඟ එය කළ යුතුය. මම එය වෙනත් දෘෂ්ටිකෝණයකින් ඇසුවොත් එය වඩාත් දක්ෂ වනු ඇතැයි මම සිතමි. Spotify අපෙන් ඉල්ලීමක් කළා පුර හඳ “ඔබ මාව ස්පර්ශ කරන විට” ගීතය සඳහා බ්‍රැන්ඩි සමඟ උපහාර දැක්වීම ඔවුන්ට අවශ්‍ය වූයේ අප එය නැවත කිරීමටයි, මම “නැහ්, එය ලබා දෙන්න. ඒක මට කරන්න ඕන දෙයක් නෙවෙයි. නමුත් ඔබට ලන්ඩන් ඩා ට්‍රැක් එකේ තිබිය යුතුයි ඒක කරන්න.” ඔහු එම ගීතය නැවත සිතින් මවා ගන්නේ කෙසේදැයි ඇසීම ප්‍රතිභාවක් වනු ඇතැයි මම සිතමි.

ඔබ 44 වන විට ඔබ ඉටු කළ සියල්ල 20 හැවිරිදි ඩාර්ක්චයිල්ඩ්ට පැවසුවහොත්, ඔහු කුමක් කියයිද?

ඔහු කියනු ඇත, “එය එන බව මම දනිමි.” මම මගේ පළමු ග්‍රැමී ජයග්‍රහණය අනාවැකි කීවෙමි. මම ඇත්තටම කිව්වා, “මම මේ වසරේ ‘මගේ නම කියන්න’ සඳහා ග්‍රැමි සම්මානයක් දිනාගන්නවා. මම කිව්වේ “මම දන්න දේ මම දන්නවා, මට දැනෙන දේ මම දන්නවා” සෑම් ස්මිත් “මා සමඟ සිටින්න” සඳහා ජයග්‍රහණය කරන්නේ කවදාදැයි මම දැන සිටියෙමි. අනෙක් පැත්තේ කෙනෙකුට පැවසිය හැකිය, “හොඳයි, ඔව්, එම වාර්තාව විශාල වාර්තාවක් විය.” නමුත් ග්‍රැමී සම්මාන දිනා නොගත් දැවැන්ත වාර්තා අපි දැක ඇත්තෙමු.

මේ වසරේ ඔබේ Grammy හයවන හැඟීම පවසන්නේ කුමක්ද?

මම සුබවාදීයි. අපි Grammy එකක් ගෙදර අරන් ගියොත් ඒක තවත් ලොකු පිනක්. නමුත් මම සිටින්නේ “වාව්, මම ඇත්තටම ග්‍රැමි සම්මාන කිහිපයකට නම් කරනවා” වගේ තැනක, නමුත් මට නාමයෝජනා ඇති අනෙක් සියලුම පුද්ගලයින් ගැන මම ටිකක් සතුටු වෙනවා. [worked with]. මම හිතන්නේ මම ලෝකයේ හොඳම A&R විධායකයන්ගෙන් කෙනෙක්. මම දක්ෂතා දකින්නේ එහි කළල අවධියේ සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් මට්ටමකින්. ඔබ ඩෝප් ද යන්න දැන ගැනීමට මට ප්‍රවාහ මිලියන ගණනක් බැලීමට අවශ්‍ය නැත. මට එක උපකරණයකින් එක ශබ්දයක් ඇසෙන අතර විභවය ඇසෙයි.

Next Post

එරික් පල්ලිය අවසන් සිව්වන ක්‍රීඩාව සඳහා අවලංගු කිරීමෙන් පසු සැන් ඇන්ටෝනියෝ ප්‍රවේශපත්‍ර දරන්නන් සඳහා නොමිලේ ප්‍රසංගයක් නිවේදනය කරයි

Fri Apr 1 , 2022
එරික් පල්ලිය නොමිලේ ප්‍රසංගයක් පවත්වමින් ඔහුගේ රසික රසිකාවියන් අතරට පැමිණෙමින් සිටී. මෑතක සිට අවලංගු කරනවා උතුරු කැරොලිනා ස්වදේශික පල්ලියේ ආදරණීය ටාර් හීල්ස් සහ ආදිපාදවරයා අතර ඓතිහාසික NCAA තරඟාවලියේ අවසන් සිව්වන තරඟයට සහභාගී වීම සඳහා සැන් ඇන්ටෝනියෝ හි AT&T මධ්‍යස්ථානයේ සෙනසුරාදා පැවැත්වීමට නියමිතව තිබූ සංදර්ශනයක්, ගායකයා ඔවුන් සඳහාම නව, නොමිලේ ප්‍රසංග […]

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.