ස්වීඩන් හවුස් මාෆියාවේ ‘පැරඩයිස් අගේන්’ වෙතින් අත්‍යවශ්‍ය ගීත 7: සංස්කාරක තේරීම්

එය පවතී. අවුරුදු දොළහකට පසු ස්වීඩන් හවුස් මාෆියාව ඔවුන්ගේ පළමු ගීතය, 2010 හි “වන්” නිකුත් කරන ලදී, පුරාවිද්‍යා EDM යුගයේ සුපිරි ට්‍රියෝ ඔවුන්ගේ දිගුකාලීන අපේක්ෂිත, උණුසුම් ලෙස අපේක්ෂා කළ, බොහෝ විවාදාත්මක මංගල ඇල්බමය අතහැර දමා ඇත. නැවතත් පාරාදීසය.

අද (අප්‍රේල් 15) රිපබ්ලික් රෙකෝඩ්ස් හරහා නිකුත් වූ මෙම ඇල්බමය සමූහයේ දීර්ඝ පුනරාගමනයේ මූලික ගල වන අතර, එය වසර නවයකට පසු පළමු නව ස්වීඩන් හවුස් මාෆියා කේවල ගීත දෙක සමඟ පසුගිය ජූලි මාසයේදී දියත් කරන ලදී. දැන්වීම් පුවරුව විය කණ්ඩායම සමඟ පසුගිය ගිම්හානයේදී ඔවුන්ගේ උපන් ගම වන ස්ටොක්හෝම් හි – ස්ටීව් ඇන්ජෙලෝ, ඇක්ස්වෙල් සහ සෙබස්තියන් ඉන්ග්‍රොසෝ යන තිදෙනා මෙම නැවත පැමිණීම සඳහා සූදානම් වෙමින් සිටි අතර, මෙම ඇල්බමය සමඟ මෙම ඉරිදා කොචෙල්ලාගේ ප්‍රධාන වේදිකාව වසා දැමූ විට ඇල්බමය සමඟ එක-දෙකක් ලබා දෙනු ඇත. – සිරස්තල කට්ටලය සමඟ සති අන්තය.

හැලීම නැවතත් පාරාදීසය ඔවුන්ගේ Coachella ප්‍රදර්ශනයට දින දෙකකට පෙර – 2018 වසරෙන් පසු සමූහයේ පළමු එක්සත් ජනපද කට්ටලය, ඔවුන් වසර පහක විරාමයකින් පසු නැවතුම්/ආරම්භක පුනරාගමනය දියත් කළ විට – නිසැකවම නැවත පැමිණීමේ බල පියවරකි. එනම්, එය උත්සවයේ රසිකයින්ට සම්පූර්ණයෙන්ම හුරුපුරුදු වීමට සුළු කාලයක් ලබා දෙන එකකි නැවතත් පාරාදීසය’ගේ ගීත 17 – එම අංකයට කලින් නිකුත් කරන ලද “රෙඩ්ලයිට්”, “ජීවිත කාලය”, “එය හොඳ අතට හැරේ” සහ “ගින්දරට ​​සලබයා” යන ගීතද ඇතුළත් වේ. දෙවැන්න, The Weeknd සමඟ සුමට, ලිංගික සහයෝගීතාවයක්, දැනට ක්‍රියාත්මක වෙමින් පවතී එහි 24 වන සතිය මත නටන්න/විද්‍යුත් ගීත, සහ ක්‍රියා දෙක සමඟ සම-ශීර්ෂ ප්‍රදර්ශනයක් නීත්‍යානුකූල කරන මැලියම් වේ.

ඇත්ත වශයෙන්ම, දෙකම, සුපර් ස්ටාර් කළමනාකරු Sal Slaiby විසින් මෙහෙයවනු ලබන අතර, පසුව ඔහුගේ විශාලතම කලාකරුවන් දෙදෙනෙකු Coachella පෙළගැස්මේ මුදුනට ලබා දුන්නේය. ඔව් ඉරිදා රාත්‍රී කොටසින් අවසන් මොහොතේ ඉවත් විය. ස්වීඩන් හවුස් මාෆියාව – 2012 දී ඔවුන්ගේ වෙන්වීම ප්‍රකාශ කිරීමට මාස කිහිපයකට පෙර උත්සවයේ ප්‍රධාන සිරස්තලය දැරූ අතර – මීට පෙර පෙළ පෝස්ටරයේ පතුලේ දිනකට හෝ ධුරාවලියකට සම්බන්ධ නොවූ විශාල අකුරුවලින් පාවෙමින් තිබූ අතර, න්‍යායාත්මකව උත්සව සංවිධායකයින්ට හැඟී ගියේ කණ්ඩායමක් සමඟ කණ්ඩායම යුගල කිරීම ය. ශීර්ෂ පාඨයන් ලෙස නූතන සංගීතයේ උණුසුම්ම පොප් තරු SHM හි දිගුකාලීන රසිකයින් සහ මේ අවස්ථාවේ දී The Weeknd සමඟ වඩාත් හුරුපුරුදු විය හැකි තරුණ ජනවිකාසයන් යන දෙකම සනසනු ඇත.

මෙම යුගල කිරීම අත්‍යවශ්‍ය ප්‍රශ්නවලින් එකක් ගැනද කථා කරයි නැවතත් පාරාදීසය පිළිතුරු දීමට පවතී: ස්වීඩන් හවුස් මාෆියාව නොස්ටැල්ජියා ක්‍රියාවක් ද, දශකයකට පෙර තිදෙනාගේ ප්‍රථම උද්‍යෝගිමත් කන්ෆෙට්ටි පිපිරවීමේ ගමන සඳහා පැමිණ සිටි දැන් වැඩිහිටි (ඉෂ්) පරම්පරාවකට ආයාචනා කරයි. එසේත් නැතිනම් EDM සඳහා අච්චුව නිර්මාණය කළ සහ ඔවුන්ගේ කීර්තියේ උච්චතම අවස්ථාවෙහිදී බිඳී ගියද ප්‍රභේදයේ වඩාත්ම සාර්ථක ක්‍රියාවක් ලෙස සේවය කළ කණ්ඩායමට – නර්තන දර්ශනය සමඟ පරිණාමය විය හැකි අතරම එය තමන් විසින්ම පරිණාමය කළ හැකිද?

“එය හරියට, ‘අපි මොකද කරන්නේ? අපි ආපසු එන්නේ කෙසේද? අපි එයාලට තව එකක් දෙනවද [version of] අපි කලින් මොනවද කළේ?'” ඉන්ග්‍රෝසෝ පැවසීය දැන්වීම් පුවරුව පසුගිය ගිම්හානයේදී කණ්ඩායම එහි ශබ්දය විකාශනය කිරීම සම්බන්ධයෙන්. “මම, ‘F-k ඒ වගේ; ආපසු යාම මානසික අවපීඩනයකි. ආපසු යන්න පිළිකුල් සහගතයි.’ ”

මත නැවතත් පාරාදීසයඔවුන් සැබවින්ම ප්‍රසිද්ධියට පත් වූ ශබ්දය වෙත ආපසු යාම, ඔවුන්ගේ අත්සන විශාල කාමරයක් වෙළඳාම් කිරීම, සියුම්, වඩා පරිණත, නමුත් තවමත් අතිශයින් නැටවිය හැකි ප්‍රභේදයක ගීත සඳහා උපරිම වාදනය කරයි.

බොහෝ දෙනෙකුට ඔවුන්ගේ ධුර කාලයෙන් දශකයකට වැඩි කාලයක් ගතවී ඇතත්, කණ්ඩායම තවමත් ඇල්බමයක් නිකුත් කර නොමැති බව විශ්වාස කිරීමට අපහසු විය හැකිය. ඒක ඇත්ත: 2012 දී මේ තාක් ඇල්බමයක් ලෙස අලෙවි කරන ලද අතර, එය අත්‍යවශ්‍යයෙන්ම ක්‍රියාත්මක වූයේ SHM හි විශාල තනි තනිව, වෙනත් නැටුම් ශිල්පීන්ගේ තනි ගීත පැඩින් ලෙස ගොඩනගා ඇති මිශ්‍රණයකි. එම යුගයේ නර්තන දර්ශනය නිසැකවම LPs ඉල්ලා සිටියේ නැත, මන්ද ඔබට ගීත හයක් සමඟ කිහිප වතාවක් ලොව වටා සංචාරය කළ හැකි වූ විට එකක් කිරීමට හේතුවක් (හෝ යථාර්ථවාදීව, කාලය) නොතිබුණි. නමුත් අතර නැවතත් පාරාදීසය සූදුව යනු කණ්ඩායම සම්පූර්ණයෙන්ම නව ශබ්දයක් වැලඳ ගැනීමයි, නැටුම් දර්ශනය ස්වීඩන් හවුස් මාෆියාව පුරෝගාමී වූ ශබ්දයෙන් ඉදිරියට ගිය පසු, එය ඵලදායි ලෙස ඉහළට ගෙන ගොස් ඔවුන්ගේ කලාත්මක උරුමය පුළුල් කරයි. 2012 “Greyhound” වැනි යුගයේ සම්භාව්‍ය නොවිය හැක. ස්වීඩන් හවුස් මාෆියාව ඔවුන්ගේ සජීවී සංදර්ශන සඳහා ද ප්‍රසිද්ධ විය. නැවතත් පාරාදීසය නර්තන ලෝක නායකයින් ලෙස ඔවුන්ගේ නියම ස්ථානය සාධාරණීකරණය කිරීමට කණ්ඩායමට පයිරෝ සහ ලේසර් අවශ්‍ය නොවන බව nimbly පෙන්නුම් කරයි.

විශාල පින්තූරයේ, නැවතත් පාරාදීසය ප්‍රධාන ජයග්‍රහණ දෙකක් ඉටු කරයි: එහි ගීත 17 කින්, එය මීට පෙර ගීත හයක් පමණක් පැවති ස්වීඩන් හවුස් මාෆියා නාමාවලියෙහි ගීත සංඛ්‍යාව හතර ගුණයකින් වැඩි කරයි. නව LP ද, මෙම පෙර සිංගල් හය ඉතා ප්‍රබල ලෙස මූර්තිමත් කරන ලද ‍බොම්බාස්ටික්, හූකී, ඩ්‍රොප්-හෙවි EDM ශබ්දය සම්පූර්ණයෙන්ම අඩු කරයි, සංගීතය ගැඹුරින් ගවේෂණය කිරීම සඳහා “ඔබ කරදර නොවන්න” වැනි ගීතවල සින්ත් සහ සිංගලෝන්ග් බල ගායනා වල බිත්ති වෙළඳාම් කරයි. අවට, නිවස, හිප්-හොප් සහ ඩිස්කෝ වැනි ශබ්ද සහ උප ප්‍රවර්ග දෙක හරහා සහ දුරින්. ගවේෂණ ඇල්බමයේ ගමනට සමාන්තරව – අප සියල්ලන් මෙන් – ඔවුන් ආරම්භ කළ කාලයට වඩා දැන් වයසින් වැඩි සහ ප්‍රඥාවන්ත පිරිමින් තිදෙනෙකුගේ අභ්‍යන්තර යථාර්ථයන් වෙත ගැඹුරට ගමන් කරයි.

ඇත්ත වශයෙන්ම, ප්‍රධාන වේදිකා ශිල්පීන් දැනුවත්ව EDM ඔබ්බට පරිණාමය වීම අලුත් සංසිද්ධියක් නොවේ. කැල්වින් හැරිස් එය ඵලදායී ලෙස ඉටු කළේය Funk Wav Bounce Vol. 1. මරණින් පසු Avicii ඇල්බමය, 2019 ටිම්, “ලෙවල්” හෝ “වේක් මී අප්” වැනි මෙගා-හිට්ස් වලට වඩා කුඩා, තද නිෂ්පාදන විශේෂාංග හාඩ්වෙල් ආරම්භ විය පසුගිය මාසයේ මියාමි හි අල්ට්‍රා සංගීත උළෙලේදී ඔහුගේ නව ශබ්දය, සුපිරි ආරෝපණය කරන ලද ප්‍රධාන වේදිකාවේ තාක්‍ෂණයකි. පසුගිය අඩ දශකය තුළ නිවස සහ තාක්‍ෂණය ප්‍රධාන ධාරාවේ නැටුම් සංගීතයේ ප්‍රමුඛතම ශබ්ද බවට පත්ව ඇති හෙයින්, ආපසු යාම සැබවින්ම “අවපීඩනය” සහ “පිළිකුල් සහගත” වනවා පමණක් නොව වර්තමාන ප්‍රවණතා සමඟ සමමුහුර්ත නොවේ.

එහෙම කියන්න නෙවෙයි නැවතත් පාරාදීසය විශේෂයෙන් ප්‍රවනතාවක් ඇත: මෙම ඇල්බමයේ දැනට දර්ශනයේ පවතින මිල්කේටෝස්ට් නිවස හෝ තීන්ත අනුව අංක තාක්ෂණය කිසිවක් අඩංගු නොවේ. ඒ වෙනුවට, ඇල්බමය දැනෙන්නේ ඇක්ස්වෙල්, ඉන්ග්‍රෝසෝ සහ ඇන්ජෙලෝ ඔවුන්ගේ රුචිකත්වයන් සහ බලපෑම්වලට සම්පූර්ණයෙන්ම නැඹුරු වන බවයි – නිවස (සහ විශේෂයෙන් ශුභාරංචිය), හිප්-හොප්, අවට, ටෙක්නෝ, IDM – සහ ඔවුන්ට අවශ්‍ය තරම් අමුතු හා පර්යේෂණාත්මක වෙමින්, සහ සමහර විට EDM හි ව්‍යුහයන්ට වඩා අමුතු හා පර්යේෂණාත්මක විය හැකිය. ඇල්බමයේ ඒකාබද්ධ ආචාර ධර්ම තිබේ නම්, එය ඉතා සූක්ෂම බවකි. ස්වීඩන් හවුස් මාෆියාව ප්‍රසිද්ධ පරිපුර්ණවාදී ය, එය ඉන්ග්‍රොසෝ සඳහන් කළේ “සමහර විට අප ද මරා දමයි. නමුත් අපට එය නිශ්චිත මාර්ගයක් විය යුතුය. ඒ නිසා කාලය ගත වෙනවා.”

දශකයකට වැඩි කාලයකට පසු ඔවුන් නර්තන දර්ශනය අත්පත් කර ගැනීමෙන් පසුව, එහි ගැඹුර සහ සියුම් බව නැවතත් පාරාදීසය ගත වූ කාලය වටිනා බව පිළිබිඹු කරයි. වඩාත්ම අත්‍යවශ්‍ය ගීත හතක් සඳහා අපගේ තේරීම් මෙන්න නැවතත් පාරාදීසය.

“කාලය” (විශිෂ්ට. Mapei)

ඇල්බමයේ ඇසුණු පළමු කටහඬ නම් ස්වීඩන් ජාතික ගායන ශිල්පී මාපේගේ ය, ඔහු – සමහර විට මෙම ඇල්බමය සෑදීමට කොපමණ කාලයක් ගත වූවාද යන්න පිළිබඳ එකඟතාවයකින් – පොහොසත් බැරිටෝනයෙන් ප්‍රකාශ කරන්නේ එය “සුව වීමට කාලය ගතවන බවත්, ඔබේ හදවත කොතැනකදැයි දැන ගැනීමට කාලය ගතවන බවත්ය. , සැබෑ වීමට කාලය ගත වේ. මෙහි නිෂ්පාදනය ප්‍රත්‍යාවර්තව අමතර සහ සශ්‍රීක IDM වේ, Four Tet/Jamie xx oeuvre වලින් සමහරක් දුරින් නොවේ. තවද මෙහි පහත වැටීම ඇත්ත වශයෙන්ම ක්‍රියා කරන්නේ පෙර SHM ධාවන පථ සම්පූර්ණයෙන්ම වියරු ලෙස පුපුරා ගිය ස්ථානයේම ප්‍රමාණයෙන් හැකිලීමත් සමඟින්, ගීතය ප්‍රමාණයෙන් හැකිලීමෙනි.

“මාෆියාව”

ඇල්බමයේ වඩාත්ම අශුභ ගීතය මූලික වශයෙන් රචනා වී ඇත්තේ කික්ඩ්‍රම් එකක් ඇතුළු වීමට පෙර අසුබ තණතීරුවේ වාදනය කරන ලද buzzsaw synth එකකින් සහ නළාවකින් වන අතර, ධාවන පථය පසුව hip-hop නිෂ්පාදනයකට හැරේ – Angello ගේ ප්‍රභේදයට දිගුකාලීන ආදරයක් – විනාශයෙන් අවසන් වීමට පෙර. cacophony. “ඔබට සැමවිටම අවශ්‍ය වන්නේ මිනිසුන් ඔබේ සංගීතයට කැමති වීමයි, එසේ නොමැතිනම් ඔබ එය ඔවුන්ට වාදනය නොකරනු ඇත,” ඉන්ග්‍රෝසෝ පැවසීය දැන්වීම් පුවරුව පසුගිය ගිම්හානය. “නමුත් ඇල්බමයේ දැක්ම, මට නම්, එය මිලියන 400ක් අලෙවි වන්නේ නම් එය ඇත්තෙන්ම වැදගත් නොවේ. [copies] හෝ 10.” නිසැකවම නැවතත් පාරාදීසය මෙම මූලික සංඛ්‍යාවට වඩා ඉහළින් ඒකක ගෙන යනු ඇත, නමුත් ඉන්ග්‍රෝසෝගේ හැඟීම් – ඔවුන් සමඟ කතා කිරීම ඔවුන්ගේ දැක්මට ගැළපෙන ඕනෑම දෙයක් කරමින් ඔවුන් සතුටු කරයි – “මාෆියා” සහ ඒ හා සමාන තවත් පර්යේෂණාත්මක ඇල්බම ගීත කිහිපයක් සමඟින් අවධාරණය කෙරේ.

“ෆ්‍රැන්කන්ස්ටයින්” (විශිෂ්ඨත්වය. A$AP රොකී)

ඒකට පන තියනවා! SHM සහ අතර සහයෝගිතාව ගැන දිගු කලක් තිස්සේ කතාබහට ලක්ව ඇත A$AP රොකී – එය SHM හි 2019 සංචාරයේදී මාර්ග පරීක්ෂාවට ලක් කරන ලද අතර එය දිගු හා සමපේක්ෂන විෂයයකි Reddit නූල් – ප්ලොඩිං බාස්, උස් තොප්පි, නොනවතින විස්ල් සහ ගිගුරුම් ගැටුම් හරහා සම්පූර්ණ පැවැත්මට පැමිණේ. කොහෙත්ම නැති BPM ස්පයික් විශේෂයෙන් සජීවිකරණ දෙවන භාගයක් දියත් කරයි, එම කාලය තුළ A$AP Rocky ගේ ගලා යන්නේ “mosh pit, f-k up s-t” වෙත විශේෂයෙන් අමු බලයෙන් පහර දීම ගැනයි.

“පිස්සු වෙන්න එපා” ෆීට්. සෙයිනාබෝ සේ

SHM ගේ ඩිස්කෝ ප්‍රවේශය බරපතල ඩැෆ්ට් පන්ක්, sinewy chrome synths සහ ස්වීඩන් ගායක Seinabo Sey ගේ සශ්‍රීක ගායන හරහා ද ලබා දෙයි. නැවතත්, මෙම ගීතය පහත වැටීම විධිමත් ලෙස සිදු වන ස්ථානයේ හැකිලෙන අතර, කටහඬ සඳහා ඉඩක් ලබා දෙන අතර පසුව අඳුරු ස්පන්දන සංශ්ලේෂණයක් ඇති කරයි, එය උච්ච-කාල ගීය එහි මෝහන අග්‍රයට මෝටර කරන විට ක්‍රමානුකූලව වේගවත් වේ.

“අමතමින්”

මෙම ඇල්බමයේ ශුභාරංචි නිවසෙහි ගැඹුරු වැලඳ ගැනීම “Calling On” සමඟින් නැවතත් පෙන්නුම් කරන්නේ අඳුරු ප්‍රීතිමත් සුළි කුණාටුවක් වටා ය පොහොසත් වාචික සාම්පලයක් අග ශුභාරංචිය මහා කැසිටා ජෝර්ජ්ගේ 1967 “උද්‍යානයේ” පටිගත කිරීමෙනි. “මම තනියම වත්තට එනවා,” ජෝර්ජ් ගායනා කරන අතරේ ඇය වටා සයිරන් නාටකාකාර ලෙස නැඟී සිටින අතර එය රසිකයින් මෙම ගීත සමඟ වඩාත් හුරුපුරුදු වන විට සම්මත ගායන මොහොතක් බවට පත්වනු ඇත.

“නිවස”

අවසාන වශයෙන්, පසු පැය සඳහා ස්වීඩන් හවුස් මාෆියා ධාවන පථයක්. මෙම ස්පන්දන ඩවුන්ටෙම්පෝ “හෝම්” එක පියානෝ ස්වරය, පහත්-යතුර දිලිසෙන බෙර වාදනය සහ හැඟීම්වලින් රිදෙන විලාප හඬ සාම්පලයක් සමඟ ගැටේ. “මාෆියා” මෙන්, මෙය ඇල්බමයේ ඇති වඩාත්ම පැහැදිලි හෝ හූකී ගීතය නොවේ, නමුත් එය එහි වඩාත්ම සියුම් සහ නවීන, සහ සමස්ත හොඳම එකකි.

“ඔයා වෙනුවෙන්”

SHM මීට පෙර ඔබ වෙනුවෙන් ස්වර්ගයේ සැලැස්ම ගැන විශාල හස්ත-පොම්ප තනු සමඟ චිත්තවේගීය හඬක් සංවිධානය කළ අතර, නැවතත් පාරාදීසයගේ අවසන් ධාවන පථය වඩාත් සියුම් ලෙස කඳුළු සලමින්, අමතර පියානෝ ස්වර වාදන හරහා ඒකල කටහඬවල් සමඟින්, “ඔබ වෙනුවෙන්!” යනුවෙන් ගායනා කරන ප්‍රීතිමත් ශුභාරංචි ගායක කණ්ඩායමක් සහ වඩ වඩාත් ඵලදායි නිෂ්පාදන සම්පූර්ණයෙන්ම ඉදිමී, මෙය එම සංවේදී මිහිරි ස්ථානයට පහර දෙන විට ඔබේ උගුරේ ගැටිත්තක් වැනිය. කණ්ඩායම පවසන්නේ එය රසිකයන් සඳහා මෙය ලියා ඇති බවයි – සහ පද රචනය එය කෙලින්ම නොකියන අතර, කාලය ගතවීම පිළිබඳ පණිවිඩයක් මෙහි ඇත. දීප්තිමත්, ඝෝෂාකාරී සහ බොහෝ විට නිර්දය ලෙස ශුභවාදීව, EDM දර්ශනය ලෙස සේවය කළ දෛනික පැවැත්මේ බොහෝ විට වේදනාකාරී යථාර්ථයන් කලාතුරකින් පිළිගන්නා අතරම, සෑම කෙනෙකුම හොඳ කාලයක් ගත කිරීම සඳහා තම f-king අත් ඔසවන ලෙස අවධාරනය කිරීමේදී EDM වෙත බොළඳ බවක් තිබුණි. වෙතින් පලා යන්න. එම ආකල්පය මෙයින් බැහැර කර ඇත, මෙහි උච්චතම හැඟීම් ජීවිතයේ ද්විකෝටිකත්වය, කණ්ඩායමේ පරිණතභාවය, ඔවුන්ගේ ශබ්දය, ඔවුන්ගේ රසිකයින් සහ නර්තන වේදිකාවේ මලානික බවින් ද වැසී ඇත.

Next Post

මගේ චූටි දූ බයවෙලා ඊයේ දවසටම කෑවේ නෑ

Fri Apr 15 , 2022
ශාන්ත බණ්ඩාර කදුළු සලමින් කියපු දේ ඔහුගේ නිවස ඉදිරිපිට පිරිසක් සිය විරෝධතාවයක් සිදුකිරීමෙන් කුඩා දියණිය දියණියට ලක්වී පීඩාවට පත් බව රාජ්‍ය අමාත්‍ය ශාන්ත බණ්ඩාර මහතා අද (15) මාධ්‍ය හමුවකදී සිදු විය. ඔහු අදහස් දක්වමින් සිටින අතරතුර සංවේදී වූ ආකාරය අප කැමරාවේ සටහන් විය. “මගේ දොර විවෘත කරන්න එපා. මට චූටි […]

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.