අවධානය යොමු කිරීම: ඩෙෆ් ජෑම් හි වසර 25 කට පසු, ජෙනිෆර් හර්ෂ් ඩේවිස් ඇගේ ප්‍රියතම DMX, Jay-Z කතන්දර සහ තවත් දේ බෙදා ගනී

ජෙනිෆර් හර්ෂ් ඩේවිස් ග්‍රීන්විච් ගම්මානයේ අවන්හලක් කළමනාකරණය කරමින් සිටි ඇය එවකට රෂ් ආර්ටිස්ට් මැනේජ්මන්ට් ආයතනයේ සේවය කළ මිතුරියකගෙන් ඇයට ඩෙෆ් ජෑම් හි සීමාවාසික පුහුණුවක් ලබා දෙන ලෙස ඉල්ලා සිටියාය. එය 1996 වන අතර, එවකට 22 හැවිරිදි ඇය විද්‍යාලයෙන් ඉවත් වී ඇගේ ජීවිතයේ මීළඟට කුමක් දැයි සොයා බැලීමට උත්සාහ කරමින් සිටියදී, ඇය සතිපතා දින පහක වැටුප් නොලබන, ප්‍රචාරක අංශයේ සීමාවාසික පුහුණුව ලබා ගත්තාය. සමාගමේ පැරණි 160 Varick ශාන්ත කාර්යාලය.

“සංගීත ලේබලයක වැඩ කිරීම මට කිරීමට අවශ්‍ය වූ දෙයක් බව මට මතක නැත. මම හිතන්නේ මම ඒ ගැන වැඩියවත් දැනගෙන හිටියේ නැහැ,” ඇය දැන් කියනවා. “මම වහාම එයට ආදරය කළෙමි – කාර්යාලයේ ශක්තිය, මා සිටි ආකාරයට සම්බන්ධ වීම, සහ මට හැඟුණේ, ‘වාව්, ඔවුන් මා සිටී නම් මා මෙහි රැඳී සිටිනු මට දැකගත හැකිය'”

Hirsch Davis නිල වශයෙන් පූර්ණ කාලීනව 1997 අප්‍රේල් 28 – වසර 25 කට පෙර – සහායකයෙකු ලෙස බඳවා ගන්නා ලදී. ජුලී ග්‍රීන්වෝල්ඩ්, Def Jam ගේ එකල අලෙවිකරණයේ දිගුකාලීන ප්‍රධානියා, ගෞරවනීය hip-hop ලේබලයෙන් සියවස් හතරක් පුරා විහිදෙන වෘත්තීය ජීවිතයක් ආරම්භ කරන අතර, Def Jam පමණක් නොව, විශාල වශයෙන් සංගීත ව්‍යාපාරයට ද වෙනස්කම් රාශියක් සිදු කළේය. ඇය අලෙවිකරණය, මුද්‍රණ දැන්වීම් ප්‍රචාරණ ව්‍යාපාර වෙන්කරවා ගැනීම, කලාකරුවන්ගේ සංවර්ධන සහ නිෂ්පාදන මුලපිරීම්වලට සහාය වීම, වීඩියෝ ප්‍රචාරණ කටයුතු සහ ඩෙෆ් ජෑම් ඉසව්වල දොරකඩ පවා වැඩ කිරීම හරහා ඇය විවිධ භූමිකාවන්හි වැඩ කළාය, අවසානයේ 2006 දී මූල්‍ය අංශයට මාරුවීමට පෙර ඇය දැන් සේවය කරයි. අලෙවි පරිපාලන/මුදල් පිළිබඳ ජ්‍යෙෂ්ඨ vp ලෙස.

දැන්, හර්ෂ් ඩේවිස් ලේබලයේ වසර 25 ක් සමරමින් සිටින අතර, අලෙවිකරණ අයවැය අධීක්ෂණය කිරීම සහ වියදම් සඳහා අත්සන් කිරීම සඳහා ඇයගේ රාජකාරිවලට අමතරව, ඇය ඩෙෆ් ජෑම් ගොඩනැගීමට උදව් කළ පුළුල් කාන්තාවන් සංඛ්‍යාවක් සමරමින් කාන්තා ඩෙෆ් ජෑම් වැඩසටහන දියත් කිරීමට උදව් කර ඇත. පෙරටුගාමී, විවිධාංගීකරණය වූ සමාගමක්, මෙන්ම දැනට එහි විධායක නිලයන්හි සිටින බොහෝ කාන්තා නායිකාවන්. “අපිට දැන් කාන්තා කාර්ය මණ්ඩලයක් ඉන්නවා. සමහර විට 2006 හෝ 2007 න් පසු පළමු වතාවට අපට සියලුම කාන්තා අලෙවිකරණ දෙපාර්තමේන්තුවක් ඇත; A&R කාර්ය මණ්ඩලයේ වෙන කවරදාටත් වඩා කාන්තාවන් වැඩිය; [in publicity almost the] සමස්ත කාර්ය මණ්ඩලය කාන්තා; සහ සමාගම වටා නායකත්ව භූමිකාවන්හි බොහෝ කාන්තාවන් සිටී, එබැවින් මට හැඟෙන්නේ එය සම්පුර්ණයෙන්ම පැමිණ ඇති බවයි, එහිදී අපට Women of Def Jam ව්‍යාපාරය සමඟින් කීමට විශිෂ්ට කතාවක් තිබේ, ”ඇය පවසයි. “එය තුළ මගේ අත තිබීම ඉතා උද්යෝගිමත් විය, නමුත් එය සියලුම වත්මන් සහ හිටපු කාන්තා සේවක සේවිකාවන් සහ කලාකරුවන්ට ගෞරවයක් වේ.”

ඇත්ත වශයෙන්ම, එවැනි ආයතනයක වසර 25 ක් ගත කිරීමෙන් පුද්ගලයෙකුට එක් ප්රධාන, අතිවිශාල තෑග්ගක් ඉතිරි වේ: කතන්දර. හර්ෂ් ඩේවිස්ට ඒවා ඕනෑ තරම් තිබේ. ඔවුන්ගෙන් සමහරක් මුල් වසරවල ලේබලයේ පවුලේ හැගීම යටින් ඉරි ගසයි, එනම් ඇය බොහෝ විට ග්‍රීන්වෝල්ඩ් සහ වෙනුවෙන් ළදරුවන්ව රැකබලා ගන්නා ආකාරය වැනි ය. ලයර් කොහෙන්2004 වන තෙක් ඩෙෆ් ජෑම් හි සභාපතිවරයා වූයේ, නැතහොත් නිදහස් වීමෙන් පසුව කෙසේද Kanye Westගේ විද්‍යාලය හැර යාමඔහුගේ මව දොන්ඩා බටහිර හර්ෂ් ඩේවිස් අමතා “අප විසින් සාදන ලද පෝස්ටර් සහ ස්ටිකර්වලින් ලබාගත හැකි ප්‍රමාණයට” ඉල්ලා සිටි අතර, ඇය අතට ගත හැකි තරම් ඩෙෆ් ජෑම් ප්‍රවර්ධන භාණ්ඩ එවූ පසු සති තුනකට පසුව හර්ෂ් ඩේවිස්ට ස්තුති කාඩ්පතක් යැවීය. මත. හර්ෂ් ඩේවිස් පිළිම වන්දනා කළ ඇගේ කුඩා පුතා රැගෙන එන අවස්ථා තිබුණි ජේ-ඉසෙඩ්, ජේ සමාගමේ ප්‍රධාන විධායක නිලධාරියා ලෙස සිටියදී කාර්යාලයට ගිය අතර, ජේ ඔහු සමඟ වාඩි වී කතා කිරීමට ඔහුව ඔහුගේ කාර්යාලයට ගෙන එයි; ඇගේ පුතා දැන් ඡායාරූප ශිල්පියෙක් වන අතර ඔහු වසර ගණනාවක් පුරා ඩෙෆ් ජෑම් ව්‍යාපෘති කිහිපයක සේවය කර ඇත.

එකල වාර්තා ලේබලයකින් පමණක් පැන නැගිය හැකි කතන්දර තිබේ, එක් දිනක් ඇය තම මව කාර්යාලයට ගෙන ආවා වැනි ඩීඑම්එක්ස් ඔහුගේ කළමනාකරුට පහර දීමට ක්රිස් ලයිටි ඔවුන් ඉදිරිපිට මුහුණේ. (“මගේ අම්මා යනවා, ‘f- කොහෙද ඔයා වැඩ කරන්නේ? මොකක්ද මේ ඔෆිස් එකේ වෙන්නේ?'” Hirsch Davis සිහිපත් කරයි. “එය මට පුදුමයක්, නමුත් ඇත්තෙන්ම පුදුමයක් නොවේ.”) නැතහොත් DMX ඔහු සමඟ පෙනී සිටි විට පිට් බුල් දෙදෙනෙකු ඇදගෙන ගොස් කාර්ය මණ්ඩලය බිය ගන්වා, ඔහු තම නිෂ්පාදන කළමනාකරුගේ කාර්යාලයට බල්ලන් තබන ලෙස රැප් ගායකයාගෙන් ඉල්ලා සිටියේය; ඉන් පසුව ඔවුන් “කාපට් පුරා ජරාව” දැමූ අතර කිසිවෙකුට එය පිරිසිදු කිරීමට අවශ්‍ය නොවීය, අවසානයේදී එය සති අන්තයේ කුණු වීමට ඉඩ හැර ගොඩනැගිලි කාර්ය මණ්ඩලය කාපට් ඉරා දමා ප්‍රතිස්ථාපනය කිරීමට හේතු විය. නැත්නම් කවදාද ඩේමන් ඩෑෂ් මුළු Roc-A-Fella කාර්යමණ්ඩලයම ඇදගෙන ගොස්, එවකට ඩෙෆ් ජෑම් විධායක නිලධාරියා සමඟ පෙනී සිටියේය කෙවින් ලිල්ස් Def Jam කාර්යාලයේ, සහ ලේබලය සංගීතය අලෙවි කරන ආකාරය විප්ලවීය වෙනසක් කරන බව සියලු දෙනාටම කීවේය. “මට මතකයි අපි හැමෝම තුෂ්නිම්භූත වෙලා හිටියා වගේම කෙවින් හරිම නිස්කලංකයි,” ඇය කියනවා. “ඒක තමයි ඩේමන් ගැන අපේ හැඳින්වීම.”

ඉන්පසුව ඉතිහාසය නොසලකා හැරිය හැකි විස්තර ඇත, නමුත් හර්ෂ් ඩේවිස්ට ඒ අවස්ථාවේ දී ඇදගෙන යාම වැනි අතක් තිබුණි. ජාතික භූගෝලීය ලේබලයේ Survival of the Illest චාරිකාව සඳහා වූ ප්‍රවර්ධන ව්‍යාපාරයක් සඳහා සිංහයන් ගොදුරු අනුභව කරන දර්ශන හෝ Def Squad ලාංඡනය ගෙන ඒම සඳහා Def Jam සම්මන්ත්‍රණ ශාලාවේදී කුඩා දරුවන් විගණනය කරන දර්ශන – DEF අක්ෂර වින්‍යාසය සහිත ගොඩනැඟිලි කොටස් සහිත ළදරුවෙකුගේ චිත්‍රයක්. ජීවිතය. තවත් ඇදහිය නොහැකි නමුත් නොසලකා හරින ලද කරුණක්: ආවරණය සඳහා Foxy Brownගේ 1999 ඇල්බමය චයිනා බෝනික්කා, Foxy ට පැළඳීමට තරම් ආභරණ තිබුණේ නැත; ආවරණ ඡායාරූපයේ ග්‍රීන්වෝල්ඩ්ගේ විවාහ ගිවිස ගැනීමේ මුද්ද පැළඳ සිටින නියෝජිතයා දක්වයි.

“කලාකරුවාට මුල් තැන දීම සෑම විටම ලයර් සහ කෙවින් සහ ජුලී වඩාත් වැදගත් යැයි පැවසූ දෙයයි” ඇය එම කාලය ගැන පවසයි. “අපගේ ඕනෑම උත්සාහයක් කලාකරුවා සමඟ සම්බන්ධ විය යුතු අතර අපි ඔවුන්ගේ දැක්ම පරිවර්තනය කර ඔවුන්ට සේවයක් කරන බවට වග බලා ගන්නෙමු. එය ඔවුන් සියලු දෙනාම බොහෝ දේ ගැන අප තුළ හාරා ගත් දෙයකි. ”

වසර ගණනාවකට පසු, වසංගතයට පෙර, හර්ෂ් ඩේවිස් හිටපු සගයකුගේ නිවසේ දිවා භෝජන සංග්‍රහයක සිටියදී, ඩෙෆ් ජෑම් හි සේවය කළ සහ වසර ගණනාවක් තිස්සේ ඔවුන්ගේ මිත්‍රත්වය දිගටම පවත්වා ගෙන ගිය එහි සිටි කාන්තාවන් සංඛ්‍යාවෙන් ඇය මවිතයට පත් විය. පොදු නූල්. “මගේ වෘත්තීය ජීවිතය තුළ මා සමඟ වැඩ කළ විවිධ, විස්මිත කාන්තාවන් ගැන මම සිතන්නට පටන් ගත්තා, එබැවින් මම Def Jam හි කාන්තාවන් පිළිබඳ මෙම අදහස ගෙන ආවා,” ඇය පවසයි. “අපට තවත් වත්මන් සහ හිටපු ඩෙෆ් ජෑම් කාන්තා සේවකයින් එකතු කර ගත හැකි නම් එය ඉතා සිසිල් යැයි මම සිතුවෙමි, මීට පෙර කොපමණ කාන්තාවන් එහි සේවය කර ඇත්දැයි බැලීමට සමාගමේ සේවය කළ සමහර තරුණ කාන්තාවන්ට එය ආශ්වාදයක් විය හැකි යැයි මට හැඟුණි. සහ ජුලී ග්‍රීන්වෝල්ඩ් වැනි ඔවුන් කිරීමට ගිය දේ, අමානි ඩන්කන්, ගැබි පෙලුසෝ සහ තවත් බොහෝ අය.”

ඩෙෆ් ජෑම් කාන්තාවන්

ඩෙෆ් ජෑම් කාන්තාවන්

හර්ෂ් ඩේවිස් නිර්මාණාත්මක අංශයෙන් ලාංඡනයක් ඉදිරිපත් කරන ලෙස ඉල්ලා සිටි අතර, පළමු සැමරුම කාන්තා ඉතිහාස මාසයට ටී-ෂර්ට්, දිවා භෝජන සංග්‍රහයක් සහ කාර්ය මණ්ඩලයේ ඡායාරූපයක් සමඟ කාලානුරූප විය. පසුව, BET සහ Spotify කාන්තා ඩෙෆ් ජෑම් සහ ලේබලය මත කාන්තා කලාකරුවන්ගේ ඉතිහාසය වටා ධාවන ලැයිස්තු නිර්මාණය කිරීමට පටන් ගත්හ; පසු වසරවලදී, සමාගම පැනල් සහ සම්මුඛ සාකච්ඡා පැවැත්වූ අතර, මෙම මෑත මාර්තු මාසයේදී ලොස් ඇන්ජලීස් හි පුද්ගල දිවා භෝජන සංග්‍රහයක් පැවැත්විණි, වාණිජ කණ්ඩායම විසින් ගීත 24ක පෙට්ටි කට්ටලයක් එකතු කරන ලද සමහර කලාකරුවන්ගේ ගීත සම්පාදනය කරන ලදී Foxy ඇතුළුව වසර ගණනාවක් පුරා ලේබලය මත සංගීතය නිකුත් කරන ලදී, අශාන්ති, ඇමේරි, ටීරා මාරි, ෂෝන්නා, ටෙයානා ටේලර් සහ තවත්. “එය ලබා ගැනීමට සහ එම නිෂ්පාදනය සැබෑ දෙයක් බව දැකීමට එය ඉතා සිසිල් විය,” ඇය පවසයි. “ඒ වටා හොඳ ශක්තියක් තිබුණා.”

දැන්, හර්ෂ් ඩේවිස්ට පසුගිය වසර 25 ක ගමන ආවර්ජනය කළ හැකි අතර ඇය සිය මූල්‍ය දෙපාර්තමේන්තුව දිගටම කරගෙන යන අතර ඇගේ රැකියාවේ කුඩා ජයග්‍රහණවල පොඟවා ගත හැකිය, එයින් එකක් සෑම වසරකම පැමිණේ: “මම ග්‍රැමීස් නැරඹීමට කැමතියි,” ඇය කියනවා, “මගේ දරුවන්ට කියනවා, ‘ඒ සඳහා මම ගෙව්වා’ කියලා.

අවධානය:

මට ලැබුණු හොඳම උපදෙස්: කෙවින් ලිලීස් සෑම උදෑසනකම කාර්යාලය වටා ඇවිදිමින්, තැපැල් කාමරයේ පුද්ගලයා වේවා, සීමාවාසිකයා වේවා, ලයර් දක්වා වූ සෑම කෙනෙකුටම ආයුබෝවන් කියයි. ඔහු සෑම විටම අදහස් ගැන කතා කරනු ඇත, මෙම පුද්ගලයා ඔබේ වෘත්තීය ජීවිතය තුළ නැවත ඔබ සමඟ ගමන් කරන්නේ කොතැනටදැයි ඔබ නොදනී, එබැවින් ඔබ සැම විටම ඔබ සැමට ගෞරව කරන බවට වග බලා ගැනීමට අවශ්‍ය වේ. ඒක මගේ හිතට තදින්ම කාවැදුණු දෙයක් නිසා මම අලුත් අයට නිතරම කියනවා. ඔබ සැමට සමානව සලකන බවට වග බලා ගන්න. ඒ වගේම මම කෙවින් ගැන ගොඩක් ගරු කළා.

මම මේ කර්මාන්තයේ එන අයට කියන්නම්: තමන් යටහත් පහත් වීමට. මම නිහතමානිකම සහ අවබෝධය ගැන කතා කරනවා, ඔබට හැකි ඕනෑම තැනක පැතිරීමට කැමැත්තෙන් සිටීම. ප්‍රශ්න අසන්න සහ ඔබ කොතැනක සිටිය යුතුද යන්න සොයා බලන්න. ගොස් ප්‍රසිද්ධියේ හෝ A&R හි ඔබේ සම වයසේ මිතුරන් සමඟ වාඩි වී කතා කරන්න. ඔබට ප්‍රශ්න ඇසීමට සහ ඔබ අවට සිදුවන දේවලින් ඉගෙන ගැනීමට නොහැකි තරම් මමත්වය ඇති කර නොගන්න.

මම කරන දේ ගැන බොහෝ දෙනෙකුට නොතේරෙන දෙයක් නම්: එදිනෙදා ව්‍යාපාරයට මූල්‍ය කෙතරම් අත්‍යවශ්‍යද. මම හිතන්නේ සමහර විට මූල්‍ය යනු පසුකාලීන චින්තනයක් ලෙස සලකනු ලැබේ, එබැවින් අයවැයක් කළමනාකරණය කරන්නේ කෙසේද, අරමුදල් කළමනාකරණය කරන්නේ කෙසේද යන්නෙහි වැදගත්කම අවබෝධ කර ගැනීම, එය ඔබේ මූලික මට්ටමට බලපාන අතර ව්‍යාපෘතියක් කෙතරම් සාර්ථක විය හැකිද යන්න. එය සමාගමේ පහළම රේඛාවට නැවත සම්බන්ධ වන්නේ කෙසේද සහ සමාගමක් ලෙස අප කරන්නේ කෙසේද සහ එය ඔවුන්ගේ ප්‍රසාද දීමනාවට බලපාන්නේ කෙසේද යන්න මිනිසුන්ට වැටහෙන්නේ නැත. මම හිතන්නේ නැහැ මිනිස්සු ඒ වචන ගැන නිතර හිතනවා ඇති කියලා.

මගේ සේවා රේඛාවේ වෙනස් වී ඇති දේ: අපි සංගීතය අලෙවි කරන විවිධ ක්‍රම. මුදල් වැදගත් දේ දෙසට යන බව ඔබ දකින අතර, අප වියදම් කරන ස්ථානයෙහි මාරුවීම් මඟින් අලෙවිකරණ කණ්ඩායමට වාර්තා ලබා ගැනීමට ප්‍රමුඛතා මොනවාද යන්න පිළිබිඹු කරයි. වසර 15, 20 කට පෙර අලෙවිකරණ අයවැයක ඉතා කුඩා කොටසක් වූ ඩිජිටල්, දැන් එහි විශාලත්වය වේ. වේදිකාවක් සඳහා සෘජුවම වියදම් නොකරන මුදල් පවා – එය වෙළඳ ප්‍රචාරණය හෝ අලෙවිකරණය වේවා – සංගීත වීඩියෝව, එක් අර්ථයකින්, එම ඩිජිටල් සැලැස්මේ කොටසකි, මන්ද ඔබ එය යූ ටියුබ් හි දකින්නේ MTV නොව, සහ ඔවුන් සිටින තැන එය සොයා ගැනීම. ඒ වගේම ප්‍රසිද්ධිය පවා. එයින් බොහොමයක් අන්තර්ජාලය සහ ඩිජිටල් ලෝකය බවට පත් වී ඇති අතර එය විශාල වෙනසක් වී ඇත.

මගේ රැකියාවේදී, තිබීම හොඳයි: ඉවසීම. මම බොහෝ විට මිනිසුන්ට විහිළු කරන්නේ මම ඔවුන්ව දරුකමට හදාගෙන ඊළඟ වසරේ මගේ බදු මත යැපෙන්නෙකු ලෙස ගොනු කිරීමට යන බවයි. මට හැඟෙන්නේ මම අම්මා වලසෙකු වන අතර මට බොහෝ සේවකයින් සහ කළමනාකරුවන් සමඟ බොහෝ ඉවසිලිවන්තව සිටීමට සිදු වූ අතර මගේ පිහාටු අවුල් වීමට ඉඩ නොදෙන්න.

Next Post

ඔබේ ප්‍රියතම ලේඩි ගාගා මෙට් ගාලා පෙනුම කුමක්ද? ඡන්දය දෙන්න!

Thu Apr 28 , 2022
මැයි මාසයේ පළමු සඳුදා කෙළවරට ආසන්නයි, එයින් අදහස් කරන්නේ අද විශාලතම තරු 2022 දී කාපට් මත ඇවිදීමට සූදානම් වන බවයි ගාලා හමුවුණා සඳුදා (මැයි 2). ලින්-මැනුවල් මිරැන්ඩා, රෙජිනා කිං, බ්ලේක් ලයිව්ලි හා රයන් රෙනෝල්ඩ්ස් ඇමරිකානු ඉතිහාසයේ ශතවර්ෂයේ ස්වර්ණමය යුගයේ ආභාෂය ලබා ගත් “Gilded Glamour” යන තේමාව සමඟින් මෙම වසරේ උත්සවයේ […]

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.