සංගීත කණ්ඩායමේ නමක ඇත්තේ කුමක්ද? පෙනෙන විදිහට නඩු ගොඩක්

මෑතක් වන තුරුම, මොරිස් ඩේ සිතුවේ “මොරිස් ඩේ ඇන්ඩ් ද ටයිම්” – ප්‍රින්ස් විසින් එකලස් කරන ලද ෆන්ක් සංගීත කණ්ඩායමේ නම 1981 වසර 40 කට වැඩි කාලයක් තිස්සේ භාවිතා කිරීමට ඔහු පැහැදිලි බවයි. ඔහු පවසන්නේ ප්‍රින්ස්ට ඔහු මිය යාමට පෙර එය භාවිතා කිරීම සම්බන්ධයෙන් කිසි විටෙකත් ගැටලුවක් නොවූ බවත්, ඩේ 2016 දී ඔහුගේම ෆෙඩරල් වෙළඳ ලකුණු ලියාපදිංචිය පවා ලබා ගත් බවත්ය.

නමුත් දෙසැම්බර් මාසයේදී ඔහු ලිපියක් ලැබුණා ප්‍රින්ස් වතුයායෙන් ඔහුට කියා සිටියේ ඔහුට තවදුරටත් “කිසිම ආකාරයකින්” යන නම භාවිතා කළ නොහැකි බවයි. වතුයායේ නීතීඥයින් 1982 කොන්ත්‍රාත්තුවක් උපුටා දක්වමින් ප්‍රින්ස්ගේ සමාගම “ද ටයිම්” නාමයේ අයිතිය රඳවා ගන්නා බවට ඩේ එකඟ වූ බව කියනු ලැබේ. ඩේගේ නීතීඥයින් එම ඉල්ලීමට විරුද්ධ වන අතර, එම ගනුදෙනුව ඔහුට එය දිගටම භාවිතා කිරීමට අයිතිය ලබා දුන් අතර ප්‍රින්ස්ට ඔහු එසේ කිරීමට අවශ්‍ය විය.

එය ආදරණීය ක්‍රියාවට අවාසනාවන්ත තත්වයක්, නමුත් කිසිසේත්ම නවකතාවක් නොවේ. පසුගිය වසර 10 පුරාවට, ජර්නි, ස්ටෝන් ටෙම්පල් පයිලට්ස් සහ ජෙෆර්සන් ස්ටාර්ෂිප් වැනි විශාල ක්‍රියා සඳහා මෙන්ම රස්තියාදුකාරයන්, කළුදුරුවන්, කොමදෝරුවරුන් සහ ප්ලැටර්ස් වැනි කණ්ඩායම් සඳහා සංගීත කණ්ඩායම් නාම පිළිබඳ නපුරු නීතිමය ආරවුල් නිතිපතා පැන නගී.

එක් පොදු වැරදි රේඛාවක්: සැබවින්ම සමන්විත වන්නේ කවුද එම සංගීත කණ්ඩායම? සාමාජිකයන් ද, නැතහොත් නමේ අයිතිය LLC ද? එය මුල් පෙළගැස්මද, නැතහොත් විශාලතම ජයග්‍රහණ නිපදවූ එකද? එක් ප්‍රධාන සාමාජිකයෙක් සහ ප්‍රතිස්ථාපන පොකුරක් ගණන් ගනීද? රසිකයින්, සංගීත කණ්ඩායමේ සාමාජිකයින් සහ නීතිඥයින් ඔබට විවිධ පිළිතුරු ලබා දෙනු ඇත.

නව ආරවුලේදී, ප්‍රින්ස් වතුයාය මොරිස් ඩේට “කාලය” අයිති නැති බව නිවැරදි විය හැකි නමුත් එය ඇත්ත වශයෙන්ම මොරිස් ඩේ නොමැතිව “කාලය” ද?

“වෙළඳ ලකුණ අයිති කාටද යන්න පිළිබඳ නීතිමය පිළිතුර සහ සාමාජිකයින්ට සහ මහජනතාවට සංගීත කණ්ඩායමේ නම අදහස් කරන්නේ කුමක්ද යන්න පිළිබඳ චිත්තවේගීය පිළිතුර අතර සැබෑ විෂමතාවයක් තිබිය හැකිය” මාටි ෂ්විමර්Ebonys නඩුවේ වැඩ කළ Leason Ellis නම් නීති ආයතනයේ වෙළඳ ලකුණු නීතිඥයෙක්.

2013 දී ස්ටෝන් ටෙම්පල් නියමුවන් දිගුකාලීන පෙරමුණේ නායක ස්කොට් වේලන්ඩ් සමඟ වෙන් වූ විට, එය ඉක්මනින් නඩු පැවරීමට පටන් ගත්තේය. අනෙකුත් සාමාජිකයින් නඩුවක් දැම්මා ඔවුන්ගේ හිටපු සංගීත සගයාට එරෙහිව, සංගීත කණ්ඩායමේ හවුල්කාරිත්වය නමේ සියලුම හිමිකම් රඳවාගෙන සිටින බව පවසමින් – සහ ඔහු ඒකල සංදර්ශන සඳහා “ස්ටෝන් ටෙම්පල් පයිලට්ස්” භාවිතා කරමින් එම අයිතීන් “අවසිදු” කර ඇති බව පවසමින්. එතකොට වේලන්ඩ් ඔවුන්ට ආපසු නඩු දැම්මාඔහු නොමැතිව සංගීත කණ්ඩායමට නම භාවිතා කිරීමට අයිතියක් නොමැති බව පවසමින්.

“පසුගිය සති අන්තයේ වාදනය කළ සංගීත කණ්ඩායම ‘ගල් පන්සල් නියමුවන්’ නොවේ, ඔවුන් එසේ පෙනී සිටීම වැරදියි,” වේලන්ඩ් එකල ලිවීය. “ඔවුන්ට තමන්ව ‘ගල් පන්සල් නියමුවන්’ ලෙස හැඳින්වීමට සදාචාරාත්මක අයිතියක් නැත, මන්ද එය වසර ගණනාවක් තිස්සේ අපව අනුගමනය කරන මිලියන සංඛ්‍යාත රසිකයින් නොමඟ යවන සහ වංක බැවින්.” නඩුව 2014 දී සමථයකට පත් විය.

හවුල්කාරිත්ව ගිවිසුම් සහ රඳවා ගැනීමේ සමාගම් මෙම ආරවුල් මඟහරවා ගැනීම සඳහා නිර්මාණය කර ඇත, නමුත් ඒවා දුරදිග යයි.

1985 දී, Jefferson Starship හි සාමාජිකයින් සියල්ලෝම සංගීත කණ්ඩායමේ නම “විශ්‍රාම” කිරීමට ලිඛිත ගිවිසුමකට අත්සන් තැබූ නමුත් 1990s හි ආරම්භක පෙරමුණේ නායක Paul Kantner එය නැවත භාවිතා කිරීමට පටන් ගත්හ – එම ගනුදෙනුව පැහැදිලිවම උල්ලංඝනය කරමින්. අවසානයේදී, සංගීත කණ්ඩායම කන්ටර්ට එය දිගටම භාවිතා කිරීමට ඉඩ සලසන සමථයකට පත් වූ අතර, පසුව ඔහු පැරණි නමින් සංදර්ශන වාදනය කිරීමට තවත් හිටපු සාමාජිකයින් දෙදෙනෙකු බඳවා ගත්තේය. ඔක්කොම විසඳුනා නේද?

නමුත් 2016 දී Kanter මිය ගිය විට, හිටපු Jefferson Starship ගිටාර් වාදක Craig Chaquico නඩුවක් දැම්මා කන්ටර්ගේ සංගීත කණ්ඩායමේ ඉතිරිව සිටින සාමාජිකයින්ට එරෙහිව, ඔවුන් එම නම භාවිතා කිරීම සංගීත කණ්ඩායමේ උරුමයට “අපහාසයක්” ලෙස හඳුන්වයි. ඔහු පැවසුවේ, බේරුම්කරණය අදාළ වූයේ කන්ටර්ට පමණක් බවත්, ඔහුගේ සංගීත කණ්ඩායමේ සාමාජිකයින්ගේ මුල් පිටපතට ඇති සම්බන්ධය නම භාවිතා කිරීමට නොහැකි තරම් “අඩු වූ” බවත්ය. දෙපාර්ශවය අවසානයේ 2018 අගභාගයේදී සමථයකට පත් විය.

හොඳම ලිඛිත ගිවිසුම් සමඟ වුවද, ප්‍රවීණයන් පවසන්නේ සංගීත කණ්ඩායම් විසින් සැලසුම් කිරීමට අපහසු වන අද්විතීය ගැටළු ඇති බවයි. ඒවා අතර ප්‍රධාන වන්නේ ස්ටාර්ෂිප් ආරවුල තුළ දක්නට ලැබෙන දිගු කාලයක් පුරා වෙනස්වන පෙළගැස්ම සහ විවිධ මට්ටමේ සාර්ථකත්වයන් ය.

“මගේ අත්දැකීමට අනුව, පෙළගැස්ම වෙනස් කිරීම සහ සාමාජිකයින් හැර යාම වඩාත් වැදගත් ගැටළු වී ඇත, විශේෂයෙන් සංගීත කණ්ඩායම අක්‍රිය වූ කාල පරිච්ඡේද තිබේ නම්,” Robert J. deBrauwere, එවැනි නඩු කිහිපයක්ම හසුරුවා ඇති Pryor Cashman LLP නීති ආයතනයේ නීතිඥයෙක්. “එවැනි අඩුවකින් පසුව, නම භාවිතා කිරීමට අයිතිය ඇත්තේ කුමන පුනරාවර්තනයට හෝ සාමාජිකයින්ටද?”

එවැනි ආරවුල් වසර ගණනාවක් හෝ දශක ගණනාවක් පැවතිය හැකිය. බීච් බෝයිස් හි සාමාජිකයින් ඔවුන්ගේ නම සම්බන්ධයෙන් වසර 10 කට වැඩි කාලයක් නඩු පවරා ඇත සමථයකට පත් විය 2008 දී. “Only You” සහ “The Great Pretender” වැනි ගීත සඳහා ප්‍රසිද්ධ මුල් රොක් කණ්ඩායමක් වන ප්ලැටර්ස් හි සාමාජිකයින් 1974 දී ඔවුන්ගේ නම සම්බන්ධයෙන් සටන් කිරීමට පටන් ගත් අතර මූලික වශයෙන් කිසි විටෙකත් නතර වූයේ නැත, එහි ප්‍රතිඵලයක් ලෙස එක් උසාවියක් “පැටලී ගිය වෙබ්” ලෙස හැඳින්වූවා. දශක හතරක් පුරාවට නොගැලපෙන තීන්දු. ආරම්භක සාමාජික හර්බ් රීඩ් අවසානයේ 2012 දී ස්ථිර තීන්දුවක් ලබා ගත්තේයනමුත් නඩු පැවරීම් ඉන් පසුවද පැවතුනි.

දවසේ නඩුවේදී, දේවල් ටිකක් වේගයෙන් ගමන් කළ හැකිය. ළඟදීම ප්‍රින්ස් වත්තේ පාලනය අතට ගන්නා උරුමක්කාර කණ්ඩායම් දෙකට ඇත ඔවුන් ආරවුලට විරුද්ධ බව දැනටමත් පවසා ඇත, සහ ඩේට නම භාවිතා කිරීමට ඔවුන්ට අවශ්‍ය බව. නමුත් වැඩි කල් නොගොස්, සංකේතාත්මක සංගීත කණ්ඩායමක් සම්බන්ධයෙන් තවත් ගැටුමක් ඇති වීමට නියමිතයි.

ලීසන් එලිස් නීතීඥ ෂ්විමර් පැවසුවේ “ආරවුලක් ඇතිවීමේ හැකියාව සුළු ප්‍රමාණයකින් වැඩි කරන සංගීත කණ්ඩායම්වලට අදාළ මේ සියලු අමුතු සාධක තිබේ. “ඒවා ඔක්කොම එකතු වෙනවා.”

Next Post

6-ඇලබාමා කලබල කිරීමට 11-බීජ වැන්ඩි නැවත ගර්ජනා කරයි

Fri Mar 11 , 2022
වැන්ඩර්බිල්ට් දෙවන භාගයේදී ලකුණු 15කින් පහළට පැමිණි කෝපාවිෂ්ඨ පුනරාගමනයකින් බාමා, 82-76ක් ලෙස පරාජය කර SEC තරඟාවලියේ අර්ධ අවසන් පූර්ව වටයට පිවිසෙයි.

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.