2022 නැටුම්/ඉලෙක්ට්‍රොනික ග්‍රැමී පෙරදසුන: ඇතුළත් කිරීම් පිළිබඳ සිල්වන් එසෝ, මාෂ්මෙලෝට එරෙහිව තරඟ කිරීම සහ නැටුම් කාණ්ඩවල ‘අමුතු සැසඳීම්’

සංස්කාරක සටහන්: මෙම ලිපි මාලාවේ, දැන්වීම් පුවරුව නටන්න වෙතින් සෑම 2022 ග්‍රැමි නාමිකයෙකු සමඟම කතා කරයි නර්තන/ඉලෙක්ට්‍රොනික කාණ්ඩ 64 වැනි වාර්ෂික ග්‍රැමී සම්මාන උළෙලට පෙර අප්‍රේල් 3 වෙනිදා, ලාස් වේගාස්, NV හිදී.

චැපල් හිල් සහ ලාස් වේගාස්, ඉබිසා සහ බර්ලින් වැනි නැටුම් සංගීත මධ්‍යස්ථාන අතර සැලකිය යුතු ප්‍රමාණයක් වචනාර්ථයෙන් සහ සංකේතාත්මක දුරක් පවතී. එහෙත් උතුරු කැරොලිනා විද්‍යාල නගරය කොහෙද සිල්වන් එසෝ ඔවුන්ගේ 2020 ඇල්බමය හැදුවා නිදහස් ආදරයමෙම වසරේ සම්මාන උළෙලේදී හොඳම නර්තන/ඉලෙක්ට්‍රොනික ඇල්බමය Grammy සඳහා නම් කර ඇත.

2016 වසරේ සිට විවාහ වී සිටින දෙදෙනාගේ ඇමීලියා මීත් සහ නික් සැන්බෝර්න් විසින් සම-නිර්මාණය කරන ලද මෙම ඇල්බමය, ප්‍රධාන ධාරාවේ නර්තනයෙන් පිටත දෙදෙනාගේ භූගෝලීය ස්ථානගත කිරීම් මෙන්, ස්මාර්ට්, කලාත්මක, සෙල්ලක්කාර සහ චිත්තවේගීය ලෙස අනුනාද වන ඉලෙක්ට්‍රොනික සංගීතයේ දැඩි පීලි 10කි. ලෝකය – පොප්, ඉන්ඩි සහ ඉලෙක්ට්‍රොනික අතර රේඛා බොඳ කරයි. බියෙන් සිටියත් ආදරය කිරීමට ඉගෙන ගැනීම, එසේ කිරීම, ලිංගික අනන්‍යතාවය සහ නටන අතරතුර ඔබේ මොළය ක්‍රියා විරහිත කිරීමේ සතුට වැනි ගැටළු ගවේෂණය කිරීම, ඇල්බමය ඉහළට ළඟා විය පසුගිය ඔක්තෝබර් මාසයේ Hot 100 සහ අංක 18 ගැහුවා එම මාසයේම ස්වාධීන ඇල්බම මත. මෙය ඔවුන්ගේ 2017 ඇල්බමය සමඟ නර්තන/ඉලෙක්ට්‍රොනික ඇල්බම කාණ්ඩයේ සිල්වන් එසෝගේ දෙවන නාමයෝජනා වේ. දැන් මොකද ද අනුමැතිය ලබා ගැනීම.

Sylvan Esso ගේ වසන්ත හා ගිම්හාන සංචාරය ඇතුළත් වේ විල්කෝගේ ඝන ශබ්ද උත්සවය, ජූනි මාසයේදී විදුලි වනාන්තරය, ජූලි මාසයේදී ODESZA සඳහා ප්‍රසංග විවෘත කිරීම සහ මෙම සැප්තැම්බරයේ Las Vegas’ Life Is Beautiful Festival. මෙන්න, Sanborn සහ Meath — මේ වසරේ නැටුම්/ඉලෙක්ට්‍රොනික කාණ්ඩ දෙකකින්ම නම් කරන ලද එකම කාන්තාව — ගීතමය වශයෙන් අසමාන කලාකරුවන් ලෙස එකම කාණ්ඩයට නම් කිරීම, නර්තන කාණ්ඩවලට ඇතුළත් වීම සහ ඔවුන් දිනුවත් පැරදුනත්, ඔවුන් වන්නේ ඇයිද යන්න සාකච්ඡා කරයි. බලන්න යනවා මැජික් මයික් සජීවී සම්මාන උළෙල සඳහා ලාස් වේගාස් හි සිටියදී.

කොහෙද තිබ්බේ නිදහස් ආදරය හැදුවද?

නික් සැන්බෝර්න්: එය තිබුණේ චැපල් හිල් හි අපගේ චිත්‍රාගාරයේ ය.

එය සම්පූර්ණ කිරීමට ඔබට කොපමණ කාලයක් ගත වූවාද?

NS: මම හිතන්නේ අපේ සියලුම ඇල්බම කාලයක දිනපොත ඇතුළත් කිරීම් ලෙස අවසන් වේ, ඔව්, එය වසර එකහමාරක් පමණ ගත විය.

Amelia Meath: ඝන නැත.

NS: ඔව්, අවුරුදු එකහමාරක්, නිවාඩු සහ.

ඔබ මුලින්ම එය වාදනය කළේ කුමන ඇල්බම නොවන සහකාරකයෙකු සඳහාද, සහ ඔවුන්ගේ ප්‍රතිචාරය කුමක්ද?

AM: අපට මෙහි සංගීත ප්‍රජාවක් ඇත, එබැවින් අපි එය සෑම කෙනෙකුටම සෙමින් වාදනය කළෙමු. නමුත් මම හිතන්නේ අපි අපේ කළමනාකරු සහ හොඳම මිතුරා වන මාටි වෙනුවෙන් “සංඛ්‍යාත” ක්‍රීඩා කරන විට අපි යම් දෙයකට සම්බන්ධ වූ බව අපි දැන සිටි අතර ඔහු සැබවින්ම උද්යෝගිමත් විය.

ඇල්බමය විශේෂ වූවක් හෝ “හිට් එකක්ද?” ඔබ දැන සිටියාද?

AM: මම දැනගෙන හිටියා අපි හදපු මිනිස්සුන්ට පෙන්නන්න මට ලැබුණු මගේ ප්‍රියතම දේ ඒක බව, ඉතින් ඔව්…

NS: අප එයට ප්‍රතිචාර දක්වන ආකාරයට මිනිසුන් එයට ප්‍රතිචාර දැක්වීම තවදුරටත් අපගේ වගකීමක් නොවේ. ඔය විල්කෝ වාර්තා චිත්‍රපටිය බැලුවද මම ඔබේ හදවත බිඳීමට උත්සාහ කරමි?

මම නැහැ කියලා කියන්න මට ලැජ්ජයි!

NS: අනේ දෙයියනේ ඔයා ඒක බලන්න ඕනේ. ඒ වගේම එය එම වාර්තාවේ 20 වැනි සංවත්සරය, ඒ නිසා එය හොඳම කාලයයි. එහි විශාල කොටසක් තිබේ, ඔවුන්ගේ පැරණි කළමනාකරු ඕනෑම සංගීත කණ්ඩායමකට විභවයන් දෙකක් ඇති ආකාරය ගැන කතා කරන අතර ඉන් එකක් කලාත්මක වන අතර අනෙක වෙළඳපල හැකියාවයි. අත්‍යවශ්‍යයෙන්ම Wilco සතුව අසීමිත කලාත්මක විභවයක් ඇති අතර, අලෙවිකරණය යනු ඔබට කිසිදා පාලනය කළ නොහැකි දෙයක් වන අතර එය සම්පූර්ණයෙන්ම අවුල් සහගත වේ – එබැවින් ඒ ගැන කරදර වීමෙන් පලක් නැත. අපි මේක කරන තරමට මට එහෙම හිතෙනවා. මට ඕන අපි කරපු හොඳම දේ කියලා මට හිතෙන දේවල් හදන්න විතරයි. ඔබ කැමති ඇයි දැයි මිනිසුන් තේරුම් ගෙන එයට ප්‍රතිචාර දක්වනු ඇතැයි ඔබ බලාපොරොත්තු වේ.

AM: ඔව්, මම නැවත නැවතත් කියනවා මගේ කාර්යය මගේ හිස පහත් කරගෙන මගේ වැඩ දිගටම කරගෙන යාම බව.

හරි එසේනම් සමහර විට මෙය උපක්‍රමශීලී ප්‍රශ්නයක් විය හැක, නමුත් ඔබ සිතන්නේ මෙම ඇල්බමය ග්‍රැමී ඡන්දදායකයින් වෙත ආකර්ෂණය වූයේ මන්ද?

AM: මම දන්නේ නැහැ!

NS: මම Grammy ඡන්ද දායකයෙක්, මම හිතුවා ඒක හොඳයි කියලා!

AM: එය ඝෝෂාකාරී වන අතර, එය මට ඇඬීමට සලස්වන අතර, එය විෂම සබඳතාවයක සිටින කුහක පුද්ගලයෙකු වීම ගැනද වේ.

NS: මම හිතන්නේ එය වසංගතය අතරතුර සිදු වූ බොහෝ දේ ගැන ය. අපි එය වසංගතයට පෙර ලිව්වෙමු, නමුත් එය ඉතා කාලෝචිත යැයි හැඟුනේ, ඔබ නිතරම බියට පත් වූ විට පවා, අනෙක් පුද්ගලයින්ට නැවත ආදරය කරන්නේ කෙසේදැයි ඉගෙන ගැනීම පිළිබඳ මෙම දිගුකාලීන කථාවක් වන බැවිනි, ඔබ දන්නවාද? [We released it early in the eligibility period] එබැවින් මිනිසුන්ට එය අවශෝෂණය කර ගැනීමට වැඩි කාලයක් තිබීමේ ප්‍රයෝජනය අපට තිබුණි, මන්ද එය අවශ්‍යයෙන්ම ක්ෂණික දෙයක් යැයි මම නොසිතමි. එය එළියට එන විට, සමහර විට එය වසංගතය විය හැකිය, නමුත් මට දැන් දැනෙන ආකාරයටම මිනිසුන් වහාම එයට අනුනාද වන බවක් මට දැනුණේ නැත.

ඔබ නම් කළ බව දැනගත් විට ඔබ කළේ කුමක්ද?

පිළිතුර: මම කරන අපූරු ව්‍යාපෘතියක විගණනයක හිටියා. එදා ග්‍රැමි දිනය බව මට සම්පූර්ණයෙන්ම අමතක විය. මෙම නම් කිරීම සැබෑ, සැබෑ පුදුමයක් විය. මම Zoom මත සිටි නිසාත්, මගේ දුරකථනය සහ ලැප්ටොප් පරිගණකය පිපිරෙන්නට වූ නිසාත්, යමක් සිදුවී ඇති බව මම දැන සිටියෙමි, නමුත් මෙම විගණනය අවසන් කිරීමට මට සියල්ල නොසලකා හැරීමට සිදු විය. ඊට පස්සේ මම ඉවර වෙලා කෑ ගහගෙන ගේ වටේ දුවන්න ගත්තා.

NS: මට ඇමතුම ලැබෙන විට මම මගේ දෙමාපියන් සමඟ සිටියා.

AM: එය ඉතා සිසිල් ය, මන්ද ග්‍රැමී යනු දෙමාපියන්ට තේරෙන දෙයකි.

NS: එය ලයික් කිරීමෙන් පසු පළමු දෙය විය අද රාත්‍රී සංදර්ශනය එහිදී ඔවුන් එය කොතරම් විශාල ගනුදෙනුවක්ද යන්න සම්පූර්ණයෙන්ම තේරුම් ගනී.

මෙම වසරේ නැටුම්/ඉලෙක්ට්‍රොනික කාණ්ඩවල නම් කර ඇති ඇල්බම එකතුව නිවසින් අනාගත බාස් සිට බාස් දක්වා සහ ඉන් ඔබ්බට සැබවින්ම විවිධ වේ. එකම ප්‍රවර්ගය තුළ එකිනෙකාට එරෙහිව තරඟ කරන නැටුම් සංගීතයේ අසමසම ශෛලීන් ගැන ඔබේ අදහස කුමක්ද?

NS: එය ඉලෙක්ට්‍රොනික පිළිබඳ පිස්සු කොටසයි. ප්‍රවර්ගය පුදුම සහගත ලෙස කුඩා වන අතර, අවශ්‍යතාවය අනුව එය සංගීත ප්‍රභේද විශාල ප්‍රමාණයක් ආවරණය කරයි, එබැවින් ඔබට අපව විරුද්ධ විය හැක මාෂ්මෙලෝ. අපි දෙන්නා ඉන්නවා කියලා කිසිම සංදර්ශනයක් නැහැ.

AM: සහ මාෂ්මෙලෝට කෑගසන්න!

NS: විශේෂයෙන්ම EDM ලෝකයේ දැවැන්ත නැගීමත් සමඟ, අප වැනි සංගීත කණ්ඩායම් සහ එම ලෝකයේ කලාකරුවන් එක් කාණ්ඩයකට කඩා දැමීම ඇත්තෙන්ම අමුතු සැසඳීම් රාශියක් ඇති කරයි.

“නැටුම් දර්ශනය” සමඟ ඔබ කෙතරම් සමීපව සම්බන්ධ වී සිටිනවාද?

AM: මම දන්නේ නැහැ මචන්. මම මේ පහුගිය ටිකේ ගොඩක් වාද කළා. බොහෝ විට අපි පොප් සංගීත කණ්ඩායමක් ලෙස කතා කරන අතර, අපගේ ස්වාධීන කලාපයේ ඇති අනෙකුත් බොහෝ සංගීත කණ්ඩායම් ද පොප් සංගීත කණ්ඩායම් බව මම දැක ඇත්තෙමි, නමුත් ඔවුන් කිසි විටෙකත්, “අපි පොප් සංගීත කණ්ඩායමක්” සංගීත කණ්ඩායම!” ඔවුන් හරියට “ඔව් අපි ජන සංගීත කණ්ඩායමක් හෝ රොක් සංගීත කණ්ඩායමක්” වගේ. ප්‍රභේද අප සියල්ලන්ගේම අවසානය වනු ඇත.

NS: නර්තන ප්‍රජාව සමඟ, මම හිතන්නේ මට වෙනදාට වඩා එහි කොටසක් මට දැනෙනවා. මම ගොඩක් DJ, නමුත් මම වැඩිපුරම DJ මෙහි උතුරු කැරොලිනාවේ. අප ජීවත් වන මෙහි නර්තන ප්‍රජාවට මම සැබවින්ම සම්බන්ධ වී සිටින බවක් මට හැඟේ, නමුත් මට හැඟෙන්නේ මම පුළුල් නර්තන ප්‍රජාවේ කොටසක් විය හැකි බව දැනෙන්නට පටන් ගෙන ඇති බවයි.

ඔබට එය දැනෙන්නේ කෙසේද?

NS: අවංකවම එහි කොටසක් අහඹු ලෙස දැන් ළඟා වන පුද්ගලයින් පමණි. කලාකරුවන් හඳුනන කලාකරුවන්ගේ සහ මිතුරන් දන්නා මිතුරන්ගේ mycelial ජාලයක් හරහා අප සියල්ලන් සම්බන්ධ වන ආකාරය හරහා ඔබට එය දැනෙන්නට පටන් ගනී. මට හැඟෙන්නේ මේ මොහොතේ අපේ කුඩය ප්‍රමාණවත් තරම් විශාල වන අතර, අපි නැටුම් හෝ පොප් කේන්ද්‍රස්ථානයක නොසිටින බව වඩාත් අදාළ නොවන බවට පත්වීමට පටන් ගෙන ඇති බවයි. නමුත් එය එසේ වෙමින් පවතින බව දැනෙන්නට යම් ආකාරයකට මෙම ස්ථානයට පැමිණීමට සිදු විය.

ඇකඩමියේ රුචි අරුචිකම් දැනට පවතින්නේ කොතැනද යන්න ගැන නම් කරන ලද ඇල්බම එකතුව පවසන්නේ කුමක්දැයි ඔබ සිතන්නේ කුමක්ද?

A: ඉලෙක්ට්‍රොනික සහ නැටුම් සංගීතය යනු සංක්‍රාන්ති කාන්තාවන් සමූහයක් විසින් ද පුරෝගාමී වූ ඓතිහාසික වශයෙන් කළු ප්‍රභේදයකි. ප්‍රභේදය තුළම බොහෝ විවිධත්වයක් ඇත, එය නියෝජනය කිරීමේ හැකියාව – ක්‍රාෆ්ට්වර්ක් වසර දෙකකට පෙර ඔවුන්ගේ පළමු ග්‍රැමි සම්මානය ලබා ගත්තාක් මෙන් – එය අප ගනුදෙනු කරන සහ පෙන්වීමට උත්සාහ කරන නවතම ළදරුවෙකි.

NS: ඒ වගේම මම හිතන්නේ අපි තවමත් ඉතිහාසගත නාමයන් හඳුනාගැනීමේ දුරදිග යන අවධියේ ඉන්නවා, මොකද ඒක විවිධ වර්ගයේ සංගීතයේ වැඩ කරන විශාල පිරිසක් නිසා. මම හිතන්නේ පශ්චාත් කමිටු ලෝකයේ ග්‍රැමීවරුන් තමන් කතා කරන දේ ඡන්දය දෙන පුද්ගලයින්ට දැන ගැනීමට උත්සාහ කිරීම විශාල කාර්යයක් වන නමුත් එය සංකීර්ණ දෙයක්. මේ නිසා ග්‍රැමී සඳහා මගේ බලාපොරොත්තුව වැඩි පිරිසක් ඇකඩමියට සම්බන්ධ වීම සහ වැඩි පිරිසක් ඡන්දය ප්‍රකාශ කිරීම යැයි මට හැඟෙන්නේ එබැවිනි, මන්ද සෑම දෙයක්ම වඩාත් නියෝජනය වන ආකාරය එයයි.

AM: “ඔබ ඇකඩමියේ සාමාජිකයෙක්” වැනි මිනිසුන්ට නින්දා කරන විට හෝ කෝපයට පත් වූ විට හෝ ඔබ එසේ නොවන්නේ නම්, ඔබ විය යුතුය.

NS: මට මෙය බිහිසුණු “ඡන්දය යන්න” සංවාදයක් බවට පත් කිරීමට අවශ්‍ය නැත, නමුත් ග්‍රැමීවරුන් සියලු දෙනා සම්බන්ධ කර ගැනීමට සහ ඔවුන්ගේ හඬ අවශ්‍ය සහ අවශ්‍ය බව වැඩි පිරිසකට අවබෝධ කර ගැනීමට ඔවුන් දැනටමත් දරන උත්සාහයන් දිගටම කරගෙන යනු ඇතැයි මම බලාපොරොත්තු වෙමි.

AM: හරියටම.

ඇමීලියා, මෙම වසරේ ඉලෙක්ට්‍රොනික කාණ්ඩ දෙකකින්ම සිටින එකම කාන්තාව ඔබයි. ඒ ගැන සහ මෙම කාණ්ඩවල සාමාන්‍යයෙන් කාන්තාවන් නියෝජනය වන ආකාරය ගැන ඔබේ අදහස කුමක්ද?

AM: හොඳයි, කාන්තාවන් මෙහි සිටී. ඉලෙක්ට්‍රොනික සංගීතය කරන බොහෝ කාන්තාවන් මම දනිමි. මම හිතන්නේ සමහර ඒවා නම් හඳුනා ගැනීම සහ ඉදිරිපත් කිරීම දක්වා පැමිණේ. මෙහි සිටීම මට සැමවිටම ගෞරවයක් වන අතර, තවත් කාන්තාවන් පැමිණ සිටිනු දැකීමට මට බලා සිටිය නොහැක. මම හිතන්නේ එය කාලය පිළිබඳ ප්රශ්නයක්. මට නම්, එක් ප්‍රධාන දෙයක් වූයේ මම නිෂ්පාදකයෙකු බව වටහා ගැනීමයි, එය බොහෝ කාලයක් ගත විය. පුදුමයට කරුණක් නම්, එය “අනේ ඔව්, මම කරන්නේ එයයි” යන්න අවබෝධ කර ගැනීම සඳහා මා තුළම ආමන්ත්‍රණය කිරීමට සිදු වූ යම් ස්ත්‍රී ද්‍රෝහීකමක් විය.

අපි හැමෝම ඉගෙන ගන්නවා, හැමදාම වැඩෙනවා. ප්‍රවර්ගය තුළ වැඩිපුර කාන්තාවන් නියෝජනය කිරීමට අවශ්‍ය වීම ගැන පිළිතුරු දිය යුත්තේ කෙසේදැයි මම නොදනිමි, මන්ද ඔවුන් පැහැදිලිවම එසේ කරයි, නමුත් ආරම්භ කරන්නේ කෙසේදැයි මට අදහසක් නැත.

NS: මම කියන්නම් නම් ආර්කා ලබන වසරේ අපි වාඩි වී සිටින ස්ථානයේ වාඩි වී සිටින්නේ නැත –

AM: හරිද?! මම රජ කෝපයට පත් වනු ඇත.

NS: ඇය මේ වසරේ පරිපූර්ණ වාර්තා හතරක් නිකුත් කළාය. ඉදිරියට එන්න.

මෙම ප්‍රවර්ගය සඳහා ඔබ නම් කරන ලද පළමු අවස්ථාව මෙය නොවේ, එබැවින් 2017 දී මෙය දැනටමත් සිදු කර ඇති බැවින්, ග්‍රැමීස් ඉලෙක්ට්‍රොනික සංගීතය හසුරුවන ආකාරය වෙනස් කිරීමට, පරිණාමය වීමට හෝ පුළුල් කිරීමට ඔබ කැමති යමක් තිබේද?

NS: අංක 1, ෂැනන් හර්බර්, කවුද සමඟ වැඩ කළා දීර්ඝ කාලයක් Grammy හි ඉලෙක්ට්‍රොනික සංගීතය, ව්‍යාප්තිය සමඟ විශිෂ්ට කාර්යයක් කර ඇත. ප්‍රවර්ගය සම්බන්ධයෙන් මට ඇති සම්පූර්ණ ගැටලුව නම් එයට යටත් වන පුද්ගලයින් ප්‍රමාණවත් නොවීමයි. එය දැවැන්ත දර්ශනයක් වන අතර, අපි කිසිම තේරුමක් නැති කුඩාම කාණ්ඩවලින් එකකි. ග්‍රැමීවරුන් ඓතිහාසිකව ස්ථානගත වී ඇති ආකාරය, ආරාධනා කර ඇති සහ එම පුද්ගලයින් කණ්ඩායමට ඇතුළත් කර ඇති අය සහ නොකළ අය සමඟ එයට බොහෝ සම්බන්ධයක් ඇතැයි මම සිතමි.

AM: ඇතුළත් යැයි හැඟෙන අයගෙන්, මම හිතන්නේ එම කාණ්ඩයේ රූපවාහිනී ගැටලුවක් තිබේ, එහිදී මිනිසුන් රූපවාහිනිය විකාශනය වන බව දන්නා කාණ්ඩවලට අදාළ වේ.

NS: දවස අවසානයේදී එය ඕනෑම කණ්ඩායමක් මෙන්, එකතු වී එහි කොටසක් බවට පත් වී සංවාදය වෙනස් කිරීමට උදව් කරන පුද්ගලයින් වැඩි වන තරමට එය නෛසර්ගිකව වඩා හොඳ වනු ඇත. එය වඩාත් විවිධාකාර සහ වඩාත් සිත්ගන්නාසුළු වනු ඇති අතර එය විස්තර කිරීමට උත්සාහ කරන දර්ශනය සැබවින්ම නියෝජනය වනු ඇත. මට නම්, ඒක තමයි ලොකුම දේ, ඇකඩමියට තම හඬ දීමට වැඩි පිරිසක් ලබා ගැනීම. එය ඇත්ත වශයෙන්ම මිනිසුන් සංගීතය පටිගත කිරීම සහ නිකුත් කිරීම පිළිබඳ නියෝජිත පින්තූරයක් නොවේ නම්, එය සහජයෙන්ම අපව විස්තර කළ නොහැක.

ඔබ දෙදෙනා ප්‍රසංගය සඳහා ලාස් වේගාස් වෙත යනවාද?

AM: අනේ දෙවියනේ ඔයා මට විහිළු කරනවද! මම වේගාස් වලට ආදරෙයි. මම ඇත්තටම කරනවා. මම ටිකක් සෙල්ලම් කරන්න යනවා Zeddමම හැමෝම එක්කගෙන යනවා මැජික් මයික් XXL. Cirque Du Soleil වෙත යාම ගැන මම සතුටු වෙමි. අනේ දෙවියනේ මගේ ප්‍රියතම ස්ටීක් ප්ලේස් එක තියෙන්නේ MGM එකේ. මම එතනට යන්නම්.

NS: අපි යම් ආකාරයක කොල්ලයක් ඉවත් කරන්නෙමු! [Laughs.] අපි ඕස්ට්‍රේලියාවේ සංචාරයක යෙදී සිටි නිසා ගියවර අපට යන්න ලැබුණේ නැහැ.

AM: මට ඇත්තටම අවශ්‍ය වන්නේ ලාස් වේගාස් හි DJ ගිග් එකක්, මම ලාස් වේගාස් වලට ආදරය කරන නිසා.

NS: ඔබ දැන් එය කියනවා, නමුත් ඔබ මෙතෙක් පැවති අමුතුම සංදර්ශනය වාදනය කරන විට මෙතැන් සිට මාස දෙකහමාරකට smash cut කරන්න.

AM: මොනවා උනත් මම අමුතු දේට ආදරෙයි.

දිනුවොත් සමරන්නේ කොහොමද?

NS: හොඳයි, අනිවාර්යයෙන්ම බලන්න මැජික් මයික් සජීවීඒත් අපි පැරදුණොත් ඒකත් කරනවා.

AM: අපගේ පිළිගැනීමේ කතාවේදී මම බොහෝ විට ඇදහිය නොහැකි තරම් කරුණාවන්ත වනු ඇත. මම ලස්සනට සූදානම් වෙන්න යනවා! හැමෝම කියනු ඇත: “මගේ දෙවියනේ, ඇය යන ආකාරය බලන්න.” ඒක තමයි දැන්වීම් පුවරුව සිරස්තලය මෙසේ කියනු ඇත: “ප්‍රියමනාප ඇමීලියා මීත්, සදාකාලිකවම සූදානම්.” ඊට පස්සේ මම කොහේ හරි හැංගිලා කැත විදියට අඬලා ෂැම්පේන් බෝට්ටුවක් බොනවා. හා නටන්න යන්න.

NS: අපි වැඩිපුරම ක්‍රියෝ ප්‍රයෝග ඇති සංදර්ශනය කුමක්දැයි සොයා බලා එය බැලීමට යන්නෙමු.

එය මාෂ්මෙලෝ විය හැකිය.

AM: අනේ දෙවියනේ! මම කවදාවත් මාෂ්මෙලෝව දැකලා නැහැ. මම ඇත්තටම සතුටුයි.

Next Post

පිට පිට 16 වැනි වරටත් වැඩම ජනතා කැමැත්ත ලංකාදීපයට

Mon Mar 21 , 2022
ජනප්‍රියතම පුවත්පතට හිමි ස්ලිම් නීල්සන් මහජන සම්මානය නොකඩවා 16 වැනි වරටත් දිනපතා ලංකාදීප පුවත්පත හිමිකරගන්නා ලදී.

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.