වැනේසා කාල්ටන් ‘සැතපුම් දහසක්’, ‘කාලයේ ආශ්චර්යමත් මොහොතක්’ දෙස ආපසු හැරී බලයි

මෙම සතිය, දැන්වීම් පුවරුව වසර 20 කට පෙර සංගීතය සමරමින් ලැයිස්තු සහ ලිපි මාලාවක් ප්‍රකාශයට පත් කරයි. අපගේ 2002 සතිය වසරේ විශාලතම සහ නොමැකෙන ජනප්‍රිය ගීත අතරින් එකක් සඳහා වගකිව යුතු කලාකරුවා සමඟ අප පරීක්‍ෂා කරන විට මෙහි දිගටම පවතී: වැනේසා කාල්ටන්, “සැතපුම් දහස් ගණනක්” පිටුපසින් සිටින ගායිකාවක්-ගීත රචකයෙක්, ඇය පසුගිය දශකය ඉන්ඩි කලාකරුවෙකු ලෙස (සහ අර්ධකාලීන ගුරුවරියක්) ගත කළාය. )

වැනේසා කාල්ටන් මීට වසර 20කට පෙර “සැතපුම් දහසක්” නිකුත් කළ අතර, පසුගිය වසර 20 තුළ ඒ ගැන කතා කර ඇත – ඇය පියානෝ රයිෆ් සමඟ පැමිණි ආකාරය, එය “ඉන්ටර්ලූඩ්” ලෙස නම් කර ඇති ආකාරය, එහි බොහෝ ජනප්‍රිය චිත්‍රපට භාවිතයන් , හිප්-හොප් කලාකරුවන් විසින් එය සාම්පල කර ඇති වාර. “එකම ප්‍රශ්න නොඇසීම ගැන ඔබට ස්තූතියි,” කාල්ටන් පවසයි දැන්වීම් පුවරුව සිනහවකින්, ඇගේ අත්සන ගීතයට නැවත වරක් කිමිදීමට පෙර. “මම කියන්නේ, ඕනෑම කෙනෙකුට ගූගල් කර මගේ පිළිතුරු ලබා ගත හැක!”

ගීතය එහි 20 වැනි උපන්දිනය සමරන විට “සැතපුම් දහසක්” ගැන නිමක් නැති ප්‍රශ්න ඇසුවේ මන්දැයි කාල්ටන් තේරුම් ගනී. 2002 දී, “සැතපුම් දහසක්” මෘදු ලෙස ජනප්රිය සංස්කෘතිය හරහා කපා, ආශාවක් විය පොප්Billboard Hot 100 හි අංක 5 ට ළඟා වූ අමතක නොවන පියානෝ රේඛාවක් සහිත රොක් බෙහෙමොත් 22 හැවිරිදි මිල්ෆෝර්ඩ්, පෙන් හට උදව් කළේය. දේශීය ඇගේ 2002 පළමු ඇල්බමයේ පිටපත් මිලියන 1.4 ක් විකුණා ඇත. කිසිවෙක් නොවන්නLuminate (කලින් MRC දත්ත) අනුව.

කාල්ටන් පසුගිය දශක දෙක පුරා අඛණ්ඩව සංගීතය නිර්මාණය කර තවත් උණුසුම් 100 පහර තුනක් ලබා ගෙන ඇතත් – පසු විපරම් තනි “සාමාන්‍ය දිනය” ඇතුළුව – අංක 30 දක්වා ඉහළට – “සැතපුම් දහසක්” තනි ජයග්‍රහණයක් ලෙස පවතී, අතිවිශිෂ්ට වර්ගය තත්පර කිහිපයක පියානෝ ප්ලින්ක් වලින් ශ්‍රාවක පරම්පරාවකට හඳුනාගත හැකි පොප් මොහොත. 41 හැවිරිදි කාල්ටන් තවමත් එහි විශේෂ දීප්තිය හඳුනා ගනී: “මම තවමත් ‘සැතපුම් දහසක්’ සෙල්ලම් කරමි, මම සාමාන්‍යයෙන් මගේ සංදර්ශන විවෘත කරන්නේ එය සමඟයි,” ඇය පවසයි. “සැතපුම් දහසක්” විවර වූ දොරටු මෙන්ම එහි සාර්ථකත්වය අනුපිටපත් කිරීමට දැරූ අරගල සහ කාල්ටන් පසු වූ වසරවල බුලිමියා සහ මානසික අවපීඩනය වැනි දේ ද එය ඇගේ වෘත්තීය ජීවිතයට ධනාත්මකව හා සෘණාත්මකව බලපෑ ආකාරය ද ඇය දකියි. පටන් ගැන අවංකයි.

කාල්ටන් මෑතකදී ඇගේ ස්වාමිපුරුෂයා වන ජෝන් මැකෝලි (ඇල්ට්-ෆෝක් සංගීත කණ්ඩායමක් වන ඩීර් ටික් හි ඉදිරිපෙළ) සහ ඔවුන්ගේ හත් හැවිරිදි දියණිය සිඩ්නි සමඟ රෝඩ් අයිලන්ඩ් වෙත සංක්‍රමණය වූ අතර ගීත රචනා සැසි සඳහා කඩින් කඩ නැෂ්විල් වෙත ගොස් ඇත. ඇය තම දියණියගේ පාසලේ ආදේශක ඉගැන්වීමක් ද කර ඇත, ඇය විස්තර කරන්නේ “ලස්සන ජීවිතය වෙනස් කරන” අත්දැකීමක් ලෙසයි, එය ඇගේ වසංගත කාලය තුළ ඇගේ ප්‍රජාවේ දරුවන්ට උපකාර කිරීමට ඇයට ඉඩ සලසයි. එහෙත් කාල්ටන් – දශකයකට වැඩි කාලයක් ඉන්ඩි කලාකරුවෙකු වූ අතර ඇයගේ නවතම ඇල්බමය නිකුත් කර ඇත. ආදරය කලාවකි2020 දී – ඇයගේ ශිල්පයට කැපවී සිටී.

“ආදේශක ඉගැන්වීමෙන් පසුව, මම එය හොඳින් කළා,” ඇය පවසයි. “නමුත් ගීත ලිවීමට, ඒවා වාදනය කිරීමට, මිනිසුන්ට ගායනා කිරීමට මම අනිවාර්යයෙන්ම දක්ෂයි. මට පැත්තකින් උගන්නන්න පුළුවන්, නමුත් මම හැමදාම ඒක කරනවා.

සදහා දැන්වීම් පුවරුවගේ 2002 සතියේ, කාල්ටන් “සැතපුම් දහස් ගණනක්” සාර්ථකත්වය ගැන කතා කළා, වසර 20 කට පෙර සංගීත ක්ෂේත්‍රය කෙබඳුද යන්න සහ අද ඇය අගය කරන ජනප්‍රිය කලාකරුවන් ගැන. (සංස්කරණ සටහන: මෙම සම්මුඛ සාකච්ඡාව සංක්ෂිප්ත කර පැහැදිලි කිරීම සඳහා සංස්කරණය කර ඇත.)

ඔබ 2002 වසර දෙස ආපසු හැරී බලන්නේ කෙසේද?

[Laughs.] මෙය ඉතා හාස්‍යජනකයි – අවංකවම, මතකයට එන පළමු දෙය පහත් ජීන්ස් ය. හරියට, ජීන්ස් මත ඉණ ඉතා පහත් විය. මන්ද? ඇයි මෙහෙම වෙන්නේ? ඇයි එහෙම වුණේ?

ඒක හරියට මානව විද්‍යා ප්‍රශ්නයක් වගේ. මිනිසුන් මෙය කළේ ඇයි?

ඒක ඇත්තටම කැපී පෙනෙනවා. මම කිව්වේ, මම ඒ කාලය ගැන ආපස්සට හිතනවා… මම හිතන්නේ අවුරුදු 22ක තරුණයෙක් වීම ඇත්තටම අමාරුයි. එබැවින් මෙම බුලට්-දුම්රිය ආකාරයේ මුල් සාර්ථකත්වය හමුවේ, මම කිසිවක් නොදන්නා යන්ත්‍රයක සහ යම් ආකාරයකින් මා අත්සන් කළේ කුමක් දැයි මට අදහසක් නොතිබුණි – මම අදහස් කළේ, මම එම කාලය ඉතා හැඩකාර ලෙස ආපසු හැරී බලන බවයි. . සමහර කම්පන තත්ත්වයන් තිබුණා. ඇදහිය නොහැකි, අතිශයින් ඉහළ, සිහින සැබෑ වන අවස්ථා කිහිපයක් තිබුණි. එය සියල්ල ඇතුළත් වූ අතර, ඒ සියල්ල ආරම්භ වූයේ හොඳ සහ නරක ය.

මමත් ආපසු හැරී බලන අතර, යම් ආකාරයකින්, කාලය සඳහා විශාල අගය කිරීමක් ඇත. මම කිව්වේ, එය සම්ප්‍රදායික සංගීතය විකිණීමේ ක්‍රමයේ අවසානයෙහි ආරම්භය මෙනි. භෞතික වාර්තා විකිණීම මූලික වශයෙන් අතීතයේ දෙයක් වීමට පෙර, එය අවසන් වීමට පෙර මම යම් ආකාරයකට ඇතුළු වීමි. මම කිව්වේ, මම දන්නවා දැන් මිනිස්සු වයිනයිල් සහ කැසට් මිලදී ගන්නවා, නමුත් මිනිසුන් සීඩී මිලදී ගත්තා වගේ නෙවෙයි [back then]ඔයා දන්නවද මම අදහස් කරන දේ?

කැපී පෙනෙන තවත් දෙයක් [about 2002] මට නීල් යංව මුණගැහෙන්න ලැබුණා – මගේ වීරයෙක්, මගේ දෙමව්පියන්ගේ වීරයෙක් – මට ඒ අවුරුද්දේ Bridge School Benefit සෙල්ලම් කරන්න ලැබුණා. අදටත් මගේ වීරයා ඔහුයි. ඔහුගේ ජීවිතයේ දශක ගණනාවක් පුරා ඔහු කෙතරම් අව්‍යාජද යන්න ගැන මට එතරම් ගෞරවයක් ඇත, ඔබ දන්නවා, සම්පූර්ණ නරක කෙනෙක්. මම හිතන්නේ ඒක ඇත්තටම කැපී පෙනුනා.

2002 වසරේ පොප් සංගීතය තිබූ ස්ථානය ගැන නැවත සිතීම සිත්ගන්නා කරුණකි – සියවසේ ආරම්භයේ සිට ටීන්බෝපර් සංගීතයෙන් ටිකක් ඉවත් විය. “සැතපුම් දහසක්” වෙතින් පියානෝ රයිෆ් කැපී පෙනෙන අතර, මෙම විවිධ ශබ්ද සහ අදහස් සියල්ලම විය, එය මුහුදේ වෙනසක් මෙන් දැනුනි.

ඔව්. මට මතකයි මම ගීත රචකයෙකු ලෙස පටිගත කිරීමේ ගිවිසුමක් ලබා ගැනීමට පෙර අත්සන් කළා, මන්ද, මම එතරම් ළදරු ලේඛකයෙකු වුවද, යමෙකු අත්සන් කිරීමට අවශ්‍ය පොප් ක්‍රියාවකට වඩා ගීත රචකයෙකු ලෙස මුලදී වඩාත් ශක්‍ය ලෙස මා දෙස බැලූ බව මම සිතමි. . මට විවිධ ලේබල් සහිත රැස්වීම් රාශියක් තිබුණි – ඒවා සියල්ලම විය [with] පිරිමි – එහිදී ඔවුන් මගේ නර්තන පසුබිම ගැන ගොඩක් උනන්දු වුණා. මම ඉස්සර බැලේ නර්තන ශිල්පියෙක්, නමුත් මම කිව්වේ, මම බැලේ කරන්න යන්නේ නැහැ! ඔවුන් නිතරම ඉඟි කළේ, මෙම කාන්තා පොප් තරු විකිණීම සඳහා එවකට තිබූ ආකෘතිය කුමක් වුවත් මට ගැලපේද? මෙතන බලය තියෙන්නේ කාටද මේක වැඩ කරන්නේ කොහොමද කියලා ඉගෙන ගත්තා වගේ. ඔවුන් මේ දක්ෂ ගැහැණු ළමයින් සොයාගෙන එය රූකඩ ප්‍රගුණ කිරීම වැනිද? එහෙම නැත්තම් ඒ අය මගෙන් අහන්නේ මට මේ දක්ෂතා සෙට් එක තියෙනවද ඒ එක්ක තරඟ කරන්න ඕන නිසාද?

මම හිතන්නේ කලාකරුවන් පිරිසක් අසන ප්‍රශ්න ඇති අතර, ඊළඟ වටයේ කලාකරුවන් පැමිණ එම ප්‍රශ්නවලට පිළිතුරු සපයයි. බ්‍රිට්නි වගේ එලියට ආපු ඔක්කොම පොප් කෙල්ලෝ [Spears] සහ ක්රිස්ටිනා [Aguilera] සහ ඒ සියල්ල, එය ග්‍රන්ජ් සංගීතයෙන් යම් ආකාරයක ප්‍රතිවිරුද්ධ ශක්තියක් ලෙස පිටතට පැමිණියේ නොවේද? සමහර විට ඔවුන් ඉන් පසුව සොයමින් සිටි ශක්තිය – සහ මම “ඔවුන්” නොදනිමි, මාර්ගය වන විට, මේ දේවල් තීරණය කරන්නේ කවුරුන්දැයි මම නොදනිමි! නමුත් ක්‍රිස්ටිනා සහ බ්‍රිට්නිගෙන් පසුව, එම කාලය තුළ මෙම අතලොස්සක් වූ ලේඛකයින් සිටි නමුත් තවමත් සැබවින්ම පොප් ලෙස අලෙවි කරන නමුත් එය “බ්‍රිට්නි විරෝධී පොප්” හෝ වෙනත් දෙයක් විය. මම මේකටයි ඒකටයි විරුද්ධ වුණා. මම දන්නේ නැහැ ඒක වැඩ කරන්නේ කොහොමද කියලා.

ඒ වගේම මට හිතෙනවා ෆියෝනා [Apple] එළියට ආවා – ඇත්ත වශයෙන්ම මම ඇගේ පෞද්ගලික අත්දැකීම නොදනිමි, නමුත් මට පෙනුනේ ඇය ඇගේ සංගීතය හරහා, ඇගේ සංගීතයෙන්, කලා කෘති හරහා ඉදිරිපත් කරන ආකාරය පිළිබඳ සම්පූර්ණ පාලනය ඇයට ඇති බවයි. මට හැඟෙන්නේ, කුමන හේතුවක් නිසා හෝ… මම හිතුවා මට ඒ මට්ටමේ නිදහසක් ලැබෙයි කියලා, මම අනුමාන කරනවා. ඒ වගේම මම දන්නේ නැහැ මට ඒක තිබුණා කියලා, මොකද මම තවමත් මේ පොප් ලෝකයේ හිටියා. මට මතකයි කලා කෘති, භාවිතා කළ ඡායාරූප මොනවාද යන්න ගැන බොහෝ තර්ක තිබේ. නම සඳහන් නොකළ පුද්ගලයන් වූයේ, “ඔබේ වාර්තාවේ ඇති සෑම ඉඩක්ම නිශ්චල දේපලකි, වැනේසා!” ඒ වගේම තමයි, මොනවාද? එයින් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද සහ මම විකුණන්නේ කුමක්ද?

එකල සිටි පිරිමි පොප් කලාකරුවන් “ඔබටත් නටන්න පුළුවන්ද?” යන දේම සිදු වූවා යැයි සිතීම තේරුම්ගත නොහැකිය.

සම්පූර්ණයෙන්ම. ඒ වගේම මගේ කණ්ඩායමේ කාන්තාවන් කිහිප දෙනෙක් හිටියා [former Interscope Records senior vp] මිෂෙල් තෝමස්, නමුත් එය විය [almost] සියලු මිනිසුන්. මම හිතන්නේ ඒ කාලය, 2002 සිට මම ප්‍රධාන ලේබල් ලෝකයෙන් ඉවත් වන විට, මම සෑම විටම පාහේ සියලු පිරිමින් සමඟ කාමරයක සිටියෙමි. එය දැන් වෙනස් වන බව මම දනිමි, එය නියමයි.

“සැතපුම් දහසක්” හි ශබ්දය සහ ශෛලිය සහ සාර්ථකත්වයට සවන්දෙන්නන්ට සහ ලේබලවලට අවශ්‍ය දේ සඳහා අපේක්ෂාවන් සැකසීම සම්බන්ධයෙන් ඔබ පරවියන් අල්ලාගෙන ඇතැයි ඔබ සිතන්නේ නම් මම කුතුහලයෙන් සිටියෙමි.

ඔව්, සියයට 100ක්. මම හිතන්නේ යම් ආකාරයකින් සාර්ථකත්වය එවැනි උගුලක් විය හැකියි. ඒවගේම, ඒ වෙලාවේ මම විශ්වාස කරපු ගොඩක් අය මාව වටකරගෙන හිටියේ නැහැ… මම “නැහැ, ඒක මේ විදියට වෙන්න ඕනේ, නැත්නම් ඔයාට ඔයාගේ බජට් එක ගන්න වෙන්නේ නැහැ” කියන දේට විරුද්ධව මම දිගටම පහර දුන්නා. ඒ නිසා මම හිතන්නේ මම රස්තියාදු වෙමින් සිටිමි – මම සම්පූර්ණයෙන්ම අමුතු දෙයක් කිරීමට හෝ මට කිරීමට අවශ්‍ය ඕනෑම දෙයක් කිරීමට උත්සාහ කළෙමි, ඉන්පසු කැමති, “ඔව්, නමුත් ඔබ හැර ඔබට ඔබේ දෙවන වාර්තාව කිරීමටවත් නොහැකි වනු ඇත. මෙම පෙට්ටි පරීක්ෂා කරන්න.”

මම ඇත්තටම හිතන්නේ, මම එවැනි බල-ක්‍රීඩා තත්වයෙන් මිදෙන තුරු, මට ඒ ගැහැණු ළමයා මෙන් කතා කිරීමට සිදු විය. [on “A Thousand Miles”]. ඔවුන්ට ඇත්තටම අවශ්‍ය වූයේ මා ඇය වෙතට රේඛාවක් අඳින්නයි, මට එය කිරීමට අවශ්‍ය නොවීය. “ඒ කෙල්ල ගොඩක් සාර්ථකයි, ඒ නිසා අපිට ආයෙත් ඒ කෙල්ලව ඕන.” ඒත් ඒ කෙල්ල දැන් ඒ කෙල්ල නෙවෙයි. මම ටිකක් කොටු වී සිටියෙමි – එහි වගකීම ද මම භාර ගනිමි – “ඉන්න, මට දැන් අවශ්‍ය ඕනෑම දෙයක් කිරීමට මට අවශ්‍යයි” නමුත් මට එය කළ හැකි එකම ක්‍රමය නම් මට එය තනිවම ගෙවා සම්පූර්ණයෙන්ම ස්වාධීන වීමට හැකි නම් පමණි.

ඒ තත්ත්වයට එන්න කොච්චර කාලයක් ගියාද? ඔබ ස්වාධීන වීමට පෙර එය නිවා දැමූ විදුලි බුබුලක්ද, නැතහොත් ඔබ ටිකක් ඒ ගැන සිතමින් සිටියාද?

ඒකට මට අවුරුදු හයක් ගත වුණා. ඊට පස්සේ මම මගේ විසි ගණන්වල අගභාගයේදී සෙනසුරු වෙත මගේ බිහිසුණු නැවත පැමිණීමක් ලැබුවා. බොහෝ සෞඛ්‍ය ගැටලු මගේ ශරීරය විනාශ කළ අතර, පසුව මම එයින් පිටතට පැමිණ ඇත්ත වශයෙන්ම මා ගැන සැලකිලිමත් වීමටත්, අත්‍යවශ්‍ය සුවයක් කිරීමටත්, ස්වයං දයානුකම්පාව ප්‍රගුණ කිරීමටත්, මා මෙහි පැමිණි ආකාරය සමඟ නැවත සම්බන්ධ වීමටත් පටන් ගතිමි – කවුද? මමද, මට කියන්නට ඇත්තේ කුමක්ද සහ වැදගත් වන්නේ කුමක්ද? හා අපි එතනින් යමු.

එය නැවත ආරම්භ කිරීමක් වැනි වූ අතර එය මගේ ජීවිතයේ වඩාත්ම නිදහස් අවස්ථාව විය. එහි කොටසක් බැලේ වැනි විය [when I was younger] එය ඉතා තීව්‍ර වූ අතර, ඒ නිසා මම ඉතා ශික්‍ෂිත වීමි. මම මුලින්ම ගීත ලිවීමට පටන් ගත් විට, සංගීතය එයින් ගැලවීමක් විය, පසුව මම මෙම දැඩි පද්ධතියට කොටු විය. මට නැවත මෙම වෙන්වීමට සිදු විය, එය පුදුම සහගත බවක් දැනුනි.

දැන් “සැතපුම් දහසක්” සමඟ ඔබේ සම්බන්ධතාවය කෙබඳුද, සහ කාලයත් සමඟ එය වෙනස් වී ඇත්තේ කෙසේද?

මගේ සැමියා එය බෝතලයක අකුණු ලෙස විස්තර කරයි. මම ඇය දෙස බලන්නේ – ඇය තිරිසනෙක්, ඔබ දන්නවා, ඇය වල මම, නමුත් මගෙන් වෙන් වන්න. ඒ වගේම මම දැන් ඒ ගීතය දිහා බලන විදිහ කාලෙක ආශ්චර්යමත් අවස්ථාවක් කියලයි මට හිතෙන්නේ. මිනිසුන්ට නොඇසෙන අපූරු ගීත රචනා කළ විශිෂ්ට ගීත රචකයින් බොහෝ දෙනෙක් මම දනිමි, එබැවින් මම ඇත්ත වශයෙන්ම සිතමි [“A Thousand Miles”] යම් ආකාරයක ආශ්චර්යයකි.

ඒවගේම ඒකට මඟ පෑදෙනවා – මම වැඩ කරමින් එක පාදයක් අනික් පාදය ඉදිරියෙන් තබමින්, ඒ සියලු අමුතු දුෂ්කරතා සහ මා වැටෙන කුමන උගුල් හරහාද සිටියෙමි. මම හිතන්නේ ඒ ගීතය මට ඇදහිය නොහැකි නිදහසක් ගෙන දුන්නා. මිනිසුන් තවමත් එය භුක්ති විඳිනවා නම්, විශිෂ්ටයි. මට තවත් “සැතපුම් දහසක්” ලිවීමට අවශ්‍ය නැත. ඒක කවදාවත් වෙන්නේ නෑ, ඒ සින්දුවේ දෙවෙනි කොටසකුත් නෑ. ඒ වගේම, ඔබ එය අවබෝධ කරගත් පසු, ඔබ, “අනේ, මම හොඳයි! මම එම අවස්ථා වලින් එකක් ලැබීමට වාසනාවන්ත කලාකරුවන්ගෙන් කෙනෙකි, සහ [now] මම මෙතන ඉන්නේ මට ආශ්වාදයක් දෙන දේවල් හදන්න. මට ඒක කරන්න නිදහස තියෙනවා, ඒක මගේ හීනයක්.”

නවීන පොප් සංගීතය තුළ, එය TikTok හි ගීත ආරම්භ කර මෙම තාවකාලික ආකාරයේ සාර්ථකත්වයක් නිර්මාණය කිරීමත් සමඟ සෑම විටම සිදු වන “බෝතලයක අකුණු” වැනි හැඟීමක් දැනේ.

දැන් එළියට එන කලාකරුවන් පොප් ලෝකයේ මෙන් ඉතා රසවත් වැඩ කරන බව මට හැඟේ. ඔලිවියා රුද්‍රිගෝ හෝ හේම් වැනි – පොප් ලෝකයේ අතිශයින් මුල් පිටපතක් ඇති සහ පෙරහනකින් තොරව තමන්ගේම ජීවිතය ගැන මුළුමනින්ම ආවර්ජනය කළ හැකි කලාකරුවන් වැනි මට කොපමණ වාර ගණනක් ඇසෙනු ඇත්දැයි මට ඔබට කිව නොහැක. එය ඉතා උසස් නිර්මාණශීලී බවක් දැනේ. කලාකරුවන් යමක් විකිණීමට නිශ්චිත ක්‍රමයක් විය යුතු යැයි මට හැඟෙන්නේ නැත, එය 2000 ගණන්වල මුල් භාගයේ තවමත් පැවති ආකෘතියට වඩා වැඩි යැයි මම සිතමි.

තවත් අපූරු කලාකරුවෙක් තමයි රොසාලියා [incorporated] ෆ්ලැමෙන්කෝ ඇගේ සංගීතයෙන් නටනවා. අතීතයේදී, ඔවුන් කලාකරුවන් “නාගරික”, “වාර්ගික”, කුමක් වුවත්, ඇත්තෙන්ම අමුතු ලෙස වර්ග කර ඇත. එය දැන් ඉතා පුළුල් ලෙස විවෘත වී ඇති අතර, සෑම කෙනෙකුටම තමන් විය හැකිය.

ඔබට 2002 දක්වා කාල යන්ත්‍රයක් ගෙන යා හැකි යැයි පවසන්න. ඔබ විසින්ම එම අනුවාදයට ඔබ පවසන්නේ කුමක්ද?

මම සමහරවිට කියන්න පුළුවන්, දිගටම වැඩ කරන්න. වැඩේ දිගටම දාන්න. ඒ කෙල්ලට ඒක තේරුමක් නැති දෙයක් වෙයි, ඒත් මම ඒකෙන් අදහස් කරන්නේ වඩා හොඳ කලාකාරිනියක්, හොඳ කෙනෙක් වෙන්න උත්සාහ කරන්න. තවද ඔබ විශ්වාස කරන පුද්ගලයින් සමඟ ඔබව වට කර ගන්න, එවිට ඔබට එම ප්‍රතිපෝෂණය ඇති අතර ඔබේ විසි ගණන්වලදී ඔබට ප්‍රයෝජනවත් වන පරිදි ඔබට කළ යුතු වෙනස්කම් කිරීමට පටන් ගත හැකිය. වැඩ දිගටම කරගෙන යන්න, ලෝකය සහ මිනිසුන් සහ ඔබ ගැන කුතුහලයක් ඇති කිරීම, සෑදීම, පවත්වා ගැනීම. ඔබ ඔබ ගැන ඕනෑම විනිශ්චයක්, ඔබ ගැන ඕනෑම පරෙවි කුහරයක් ඉක්මවා ජීවත් වනු ඇත.

Next Post

නිකී මිනාජ් ෆිවියෝ ෆොරීන් සමඟ 'අපි ඉහළට' යන නව ධාවන පථය අතහැර දමමු: සවන් දෙන්න

Fri Mar 25 , 2022
බාර්බි සමය අප වෙත පැමිණ තිබේ. නිකී මිනාජ් සිකුරාදා (මාර්තු 25) මාස දෙකකට අඩු කාලයකදී ඇගේ සිව්වන ගීතය අතහැර දැමුවා – සහය ඇතිව “අපි යමු” නමින් ගිනිමය ගීතයක් Fivio විදේශීය. “ඕ ඇත්ත, #WeGoUp අඩි @FivioForeign හැමතැනම එළියේ,” ඇය ලිව්වා Twitter හි නිර්ලජ්ජිතව. “සතුටු #රෝස සිකුරාදා.” නව ධාවන පථය ආරම්භයේ සිට […]

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.