සෑම ගීතයක්ම Maren Morris’s New Album, ‘Humble Quest’ හි ශ්‍රේණිගත කර ඇත

“මම අවදි වන තුරු මම ඉතා ලස්සනයි / මම කතා කරන තුරු මම ආචාරශීලීයි,” ගායනා කරයි මාරන් මොරිස් මත “නිහතමානී ගවේෂණය,” අද (මාර්තු 25) නිකුත් වූ ඇගේ තුන්වන ඇල්බමයේ මාතෘකා ගීතය.

නිකුත් වී වසර තුනක් ගත වී ඇත ගැහැණු ළමයාමොරිස් දෙකේම තරුවක් බවට පත් කළ දෙවන වසරේ සෙට් එක රට සහ Zedd ගේ “The Middle” හි ඇයගේ 2018 විශේෂාංගයේ පෙර පොප් සාර්ථකත්වය මත ගොඩනැගුණු “The Bones” යන හරස්කඩ සමඟ පොප් ලෝක. එකල, මොරිස්ගේ කටහඬ වඩාත් මුදු මොළොක් වී ඇති අතර, ඇය තම පුතාට ඇති ආදරය ගැන “හම්මිංබර්ඩ්” හි ගායනා කරන විට, “උස හාදයෝ” පිළිබඳ සෙල්ලක්කාර බව ප්‍රකාශ කරන විට සහ “මෙම ලෝකයට කුමක් වේවිද? කරන්න.”

මොරිස් ඇගේ හඬ ස්ටුඩියෝවෙන් පිටත ද සොයාගෙන ඇත. ඇය විවිධත්වය සහ ගැමි සංගීතයට ඇතුළත් කිරීම සඳහා වඩාත් විවෘතව පෙනී සිටින්නියක් බවට පත්ව ඇත – ප්‍රභේදය සඳහා වූ ඇගේ ආදරය කිසි විටෙකත් අත් නොහරින අතරම ඇගේ සත්‍යය කථා කිරීමට කිසි විටෙකත් බිය නැත.

ඒ නිර්භය භාවයෙන් තමයි ඇය ළඟට එන්නේ Greg Kurstin– නිෂ්පාදනය නිහතමානී ගවේෂණය. ඇයගේ ලෝකයේ විවිධ කොනවලට සවන්දෙන්නාට ඉඩ දෙන අතර, විශේෂයෙන්ම ස්වාමිපුරුෂයා සහ සෙසු කලාකරු රයන් හර්ඩ් සමඟ ඇයගේ සම්බන්ධතාවය බොහෝ විට සියුම් නිෂ්පාදනයට සමීප වේ. අප සියලු දෙනා මෙන්ම, ඇය ද පසුගිය වසර කිහිපය තුළ බොහෝ දුක් විඳ ඇති අතර, ඇයට අහිමි වීම, නව මාතෘත්වය, ආදර ආදරය හෝ තනිකම යන සියල්ල දැනෙමින් සහ ඇගේ අත්දැකීම් ඉතා විවෘතව බෙදාගැනීමේදී, ඇය තවමත් ඇයගේ වඩාත් ආරාධිත කෘතිය නිර්මාණය කර ඇත.

මෙන්න සෑම ගීතයකම මුල් ශ්‍රේණිගත කිරීමක් නිහතමානී ගවේෂණය:

11. “ස්නායු”

 

මෙම ව්‍යාපෘතියේ බොහෝ ගීත කැපවූ සබඳතාවල සියුම් විස්තර ගැන කල්පනා කරන අතර, මෙම ධාවන පථය සියල්ලම උද්යෝගිමත් සහ ආශාවකි. ඇය තම පෙම්වතා සමඟ ආලවන්ත හැඟීම් පෑමට ලක්වන මෙම අමු රොකර්ට, ඇයව පවා මවිත කරවන තීව්‍රතාවයකින් යුත් තීව්‍රතාවයකට ඉතා හොඳ ප්‍රතිචාරයක් සහ ඝෝෂාකාරී ප්‍රතිරාවයක් සේවය කරයි. “ඔබ කර්සිව් ඉගෙන ගන්නවා වගේ මගේ ශරීරය සොයා ගැනීම, පර්යේෂණ කිරීම / ඔබේ ස්පර්ශය පුද්ගලයෙකු කෙතරම් ඉහළට ගෙන යා හැකිද,” ඇය ගායනා කරයි. එකවරම පිරිපහදු වූ සහ කනස්සල්ලට පත් වූ ඇගේ කටහඬ ඇගේ ගතික පරාසය විදහා දක්වන ඉහළ යන පටියකට පෙර පද මත රැලි ගැසෙයි. – ජෙසිකා නිකල්සන්

10. “උසස් කොල්ලෝ”

 

කණ්ඩායමේ විචිත්‍රවත්ම ධාවන පථවලින් එකක් වන මොරිස් තමා සහ සැමියා වන රයන් හර්ඩ් අතර උස විෂමතාවය සැහැල්ලු කරයි (මොරිස් 5′ 1” වන අතර හර්ඩ් 6′ 3”). “ඔහුගේ දණහිස් ගැළපෙන එකම ක්‍රමය එයයි” නිසා ඇයගේ උසම විලුඹ පැළඳීමට නිදහසේ සිට පළමු පන්තියේ පියාසර කිරීම දක්වා ඇය ඔවුන් මුහුණ දෙන විවිධ තත්වයන් විස්තර කරයි. කමක් නැහැ,” ඇය සිතන්නේ, නමුත් මෙම දක්‍ෂ ධාවන පථය අවසානයේ ඇයව සමරන්නේ “මට දුකක් දැනෙන විට උඩ බලාගෙන සිටින අයකුයි. – ජේඑන්

9. “මට ඔබට තවදුරටත් ආදරය කළ නොහැක”

 

මාතෘකාව අපි අඬන්නෙකු වෙත ගමන් කරන බවක් පෙනෙන්නට තිබුණත්, කල්පවත්නා ආදරය පිළිබඳ මෙම සාක්ෂියේ යථාර්ථය ඊට හාත්පසින්ම වෙනස් ය. මොරිස් ඇගේ පුරුෂයාට – අනුමාන වශයෙන් හර්ඩ්ට කෙතරම් ආදරයෙන් බැඳී සිටින බව පෙනී යයි – ඇයට ඇයට වඩා ඔහුට ආදරය කිරීමට නොහැකි විය. ඇල්බමයේ ඇති වඩාත්ම විචිත්‍රවත් ගීතයේ ධ්වනි ගිටාරයක් මත වාදනය කරමින්, මොරිස් සෙල්ලක්කාර ලෙස හර්ඩ් ගායනා කරයි: “මගේ බර සැහැල්ලු කරන්න / එතරම් හොඳ පෙනුම මාව අසනීප කරයි.” – මෙලින්ඩා නිව්මන්

8. “Hummingbird”

 

මොරිස් ඔවුන්ගේ 2019 ඇල්බමය සඳහා Natalie Hemby, Amanda Shires සහ Brandi Carlile සමඟ එක් වූ විට උසස් කාන්තාවන්, මොරිස් “My Name Can’t Be Mama” හි සම-ලේඛකයෙකු වූ අතර එය මාතෘත්වයේ අරගල පිළිබඳ සමීප බැල්මකි. මොරිස් විසින් ලියන ලද පළමු ගීතය වන “Hummingbird” හි මාතෘකාව ගැඹුරින් සොයා බලයි නිහතමානී ගවේෂණය, මෙම ගීතය ලිව්වේ ඇය තම පුත් හේස් ඇන්ඩෘ සමඟ ගැබ්ගෙන ඇති බව දැනගත් දිනයේය. දැන් 2 හැවිරිදි හේස්, මෙම සමීප, ධ්වනි ගායනයෙහි ආගන්තුක චරිතයක් කරයි. “මම ඔබව මගේ ආදරණීය දෑතින් අල්ලාගෙන සිටිමි / නමුත් මම ඔබට නිදහසේ පියාසර කිරීමට ඉඩ දෙමි” යනුවෙන් ඇය මෙම මුදු මොළොක් උපහාරයේදී ගායනා කරයි, එය ඇය Love Junkies සාමාජිකයින් වන Lori McKenna, Liz Rose සහ Hillary Lindsey සමඟ ලිවීය. – ජේඑන්

7. “පසුබිම් සංගීතය”

මෙම ටෙන්ඩර් වෝල්ට්ස් කාලය හා ආදරයේ අනිත්‍ය ස්වභාවය සහ කලාවේ ස්ථිරත්වය ඉතා අලංකාර ලෙස ආමන්ත්‍රණය කරයි. ටේලර් ස්විෆ්ට් මෙන් මඳක් හඬ නගමින්, මොරිස් ප්‍රකාශ කරන්නේ ඔවුන් සියල්ල “පසුබිම් සංගීතය” වන තුරු හර්ඩ්ට ආදරය කරන බවයි දිගු කලක් අමතක වී ඇති අතර ඒවා පසුබිම් සංගීතයට පහත් කර ඇත. ලෝරා වෙල්ට්ස් සහ ජිමී රොබින්ස් සමඟ හර්ඩ් සඳහා මොරිස් විසින් ලියන ලදි. – එම්.එන්

6. “ඉදිරිම දේ”

 

මොරිස් ඇගේ සහ හර්ඩ්ගේ සම්බන්ධය විවිධ කෝණවලින් පරීක්ෂා කරන විට, මේ සහ තවත් පීලි ගණනාවකින්, ඔවුන් එකිනෙකාගෙන් “දුරස්ථම දේ” වුවද ඔවුන් එකට සිටීම ගැන ඇය මවිතයට පත් වේ, “ඒත් අපරාදේ, අපි තවමත් හොඳින් ගැලපෙනවාද? .” දිලිසෙන, සිනිඳු තනුවකට එරෙහිව ඇය සහ හර්ඩ් ඔවුන්ගේ වෘත්තීය ජීවිතය ඔවුන්ට වෙන්වීමට බල කරන කාලය ගැන විලාප දරති (“ඉක්මනින්ම දෙය” ඔවුන් බොහෝ විට සැතපුම් දහස් ගණනක් දුරින් සිටීම වචනානුසාරයෙන්), නමුත් “විශ්වයේ යමක් මා පසුපසට ඇද ගන්නා බව ප්‍රීති වේ. ඔයාට.” – එම්.එන්

5. “මේ ලෝකය කුමක් කරයිද”

මොළයේ ගෙඩියක් හේතුවෙන් මිය යමින් සිටියදී ඇයගේ නිෂ්පාදක/ සමීප මිතුරා වූ බස්බීගේ ආභාෂය ලබා ගත් මෙම චිත්තවේගීය පියානෝ ගීතිකාවෙන් පිළිබිඹු වන්නේ විශාල පුද්ගලික පාඩුවක් හමුවේ පෘථිවිය නොනවත්වා හැරෙන ආකාරය සහ “හෝඩුවාවක් නැති ආගන්තුකයන් සිටින ආකාරයයි. “ඇගේ ලෝකය සදහටම වෙනස් වේ. ඇගේ තත්වය සහ ගීතය ලිවීමට හේතුව පැහැදිලිවම පෞද්ගලික වූවත්, මොරිස් ශෝකයට විශ්වීය ඔඩමක් නිර්මාණය කර ඇත, එය කිසි විටෙකත් මාඩ්ලින් තුළට නොයනු ඇත, නමුත් ඇය ගායනා කරන විට නිර්දය ශෝකය සියුම් ලෙස ග්‍රහණය කර ඇත “මට විශ්වාසයි එකම දෙය මම කවදාවත් සමාන වෙන්නේ නැහැ කියලා” මොකද “හැමෝම අතරින් මට ඉන්නේ ඔයා එක්කෙනෙක් විතරයි” පසුගිය වසර දෙක තුළ අප සියලු දෙනාම අත්විඳින ලද දැවැන්ත අලාභය සැලකිල්ලට ගනිමින්, “වර්ල්ඩ්” පරිපූර්ණ කල්පනාකාරී ඇල්බමය සමීප වේ. – එම්.එන්

4. “හොඳ මිතුරන්”

පියානෝව, අත්පුඩි ගැසීම් සහ දෝලනය වන වලක් මෙම භක්තිය අවධාරණය කරයි, එය නොසැලෙන සහයෝගයක් සහ පිළිගැනීමක් ලබා දෙන කාලය-පරීක්‍ෂිත සවාරියක් හෝ මැරීමක් ගෞරව කරයි. “පාලම් හැමතැනම ගිනිගෙන ඇත/ නමුත් අපේ වීදියේ නොවේ,” ඇය ජීවිතයේ වෙනස්වීම්, චිත්තවේගීය කැලඹීම් සහ ඒ අතර ඇති සෑම දෙයක්ම නොතකා විඳදරාගන්නා පළපුරුදු මිත්‍රත්වයන් සමරයි. – ජේඑන්

3. “හැරීම”

 

පැඩල් වානේ වලින් සවිකර ඇති මෘදු චමත්කාරජනක තනුවක්, ගමනේ ප්‍රීතිය සොයා ගැනීමට සහ නිවැරදි පුද්ගලයා ඔබ අසල සිටින විට මාර්ගය වෙනස් කිරීමේ සතුටට මෙම මිහිරි සාක්ෂිය ගෙන යයි. “මට වංගුවක් කමක් නෑ/ ගෙදර යන වැරදි පාර ගැන මට කමක් නෑ… මම තවම ඔයාගේ වෙලා ඉන්නකම්.” ඇල්බමයේ මොරිස්ගේ ප්‍රබලම සහ වඩාත් ප්‍රබලම ගායනයකි. – එම්.එන්

2. “නිහතමානී ගවේෂණය”

 

මාතෘකා ගීතය මොරිස්ගේ ප්‍රතිපත්ති ප්‍රකාශය ලෙස ක්‍රියා කරන්නේ ඇය මෙලොව සහ ඕනෑම කාන්තාවකට සම්බන්ධ කළ හැකි ඇගේ වෘත්තිය හරහා ගමන් කරන විටය. “සිනහවක් පිටුපසින් මගේ දිව සපාකමින් / මට නොපෙනී කඩු මත වැටුණා … අහන්නේ නැතුව ඉන්න ලේසි උනා/ මගේ ඔලුව වීදුරුවේ ගහගෙන ඉන්න/ මම ඇහැරෙනකම් හරිම ලස්සනයි,” ඇය සිය වදන්වල ඇති පිත්ත බොරු කරන මිහිරි හඬින් ගායනා කරයි. ඇය දිගටම පවසන පරිදි, නිහතමානීව, අව්‍යාජභාවය සහ කරුණාව සමඟ පිළිතුරු සහ ඉදිරි මාවත සොයා ගැනීමට ඇයගේ “නිහතමානී ගවේෂණය” ඉදිරියට ගෙන යන්නේ කෙසේදැයි ඇය ප්‍රශ්න කරයි. – එම්.එන්

1. “මෙම නගරය වටා කව”

සිට පළමු ගීතය නිහතමානී ගවේෂණය, මෙම ධාවන පථය තරුණ ලේඛිකාවක් ලෙස “ට්‍රයිනා යම් දෙයක් අරුත් සහිතව කියන්න/ ගායනා කිරීමට වටින දෙයක්” ලෙස සම-ලේඛන, අතට අත දීම, ආශාව සහ කඩිමුඩියේ නැෂ්විල් හි මොරිස්ගේ මුල් අවදියේ පැහැදිලි ඇසින් සිහිපත් කිරීමකි. Sonically, මෙම ගීතය “The Bones” වැනි අනෙකුත් මෑත ගාස්තුවලට වඩා හැපෙනසුළු, මුල් බැසගත් කම්පනයක් මූර්තිමත් කරන අතර ඇයගේ ඉදිරි ගමනක් වන “My Church” සහ “’80s Mercedes” වෙත හිස නමා දෙයි. නමුත් කිසිම වැරැද්දක් නොකරන්න, පහරවල්වල අවි ගබඩාවක් සමඟ වුවද, ඇයට ටැංකියේ ඕනෑ තරම් අභිලාෂයක් ඉතිරිව ඇත. ඇය ගායනයේදී ප්‍රකාශ කරන පරිදි, “මම තවමත් පැඩලය පහත් කළා.” – ජේඑන්

Next Post

හෙට (26) විදුලිය කැපෙන්නේ මෙහෙමයි

Fri Mar 25 , 2022
ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලයෙන් නිවේදනයක් විදුලි ජනනය සඳහා ප්‍රමාණවත් ඉන්ධන සහ ජලය නොමැති වීම නිසා හෙට (26) A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L දක්වා කලාප 12 සිට පැය 5 දක්වා විදුලිය පවතින බව ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය පවසයි. ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය අද (25) ආසන්න වශයෙන් P,Q,R,S,T,U,V,W දක්වා කලාප අටේ විදුලිය පවතිනවා පැය 4 යි 40 ක් අඩුකර […]

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.