‘Momaging’ හරි: Stacia Mac Polo G සාර්ථකත්වය කරා තල්ලු කරයි

ඔහුගේ ජ්‍යෙෂ්ඨ ප්‍රොම් යැවීමේදී – corsage gifting, boutonniere pinning සහ endless photos-ops – පෝලෝ ජී ඔහුගේ මවට දැනුම් දුන්නා, ස්ටේසියා මැක්, ඔහු විද්‍යාලයට නොයන බව. “එය මගේ හදවත බිඳී ගියේය” කියා මැක් පවසයි. “මම, ‘ඉතින් ඔබ මොකද කරන්නේ?’ ඔහු හරියට ‘මම රැප් ගායකයෙක් වෙනවා’ වගේ.

චිකාගෝ අභිජනනය කරන ලද රැප් ගායකයාගේ බැරෑරුම් තීරණය හදිසියේම පැමිණි අතර, මාස කිහිපයකට පසු මැක් පැමිණියේය. “මම ඔහුට කිව්වා, ඔබ එය කිරීමට යන්නේ නම්, මම සියයට එකසිය දහයක් ඔබට සහාය දෙන බව” ඇය සිහිපත් කරයි. “සමහර විට මාස හයක් ඇතුළත, ඔහු Columbia Records වෙත අත්සන් කරන ලදී.”

වසර දෙකක කාලයක් තුළ හොඳම ඇල්බම 10 තුනක් සහ හොට් 100 අංක 1 ලබා ගත් ප්‍රස්ථාරයේ ඉහළම රැප් ගායකයාට ලබා දීම සඳහා – ඔහුගේ දස්කම් සඳහා වූ සියලු ගෞරවය ආවරණය වන්නේ පින්තූරයෙන් අඩක් පමණි. ඔහුට තිරය පිටුපස ක්‍රියා කරන කණ්ඩායමක් සිටි අතර, එහි පාෂාණ මැක් වන අතර, ඇය ඉක්මනින් පෝලෝ කළමනාකරණය ආරම්භ කළේය. පසුව ඇය ටිෂ් සයිරස් සිට ඩොන්ඩා වෙස්ට් දක්වා ප්‍රභේද හරහා සංගීත “මෝමජර්ස්” ගේ දිගු උරුමයක කොටසක් වූවාය. momager සබඳතා ආරවුල් සහ බිඳවැටීම් වලින් අවසන් වී ඇත, ඔබේ අභිලාෂයන් ඇති කාන්තාව ඔබේ වෘත්තිය කළමනාකරණය කර ගැනීම ද ඵලදායක විය හැකිය. මැක් පවසන්නේ, “කවදාවත් නිවාඩු දවසක් තිබුණේ නැහැ, මොකද මේකෙන් කොච්චර පදින්නද කියලා මට තේරුණා.”

Hot 100 හි අංක 11 ස්ථානයට පත් වූ ඔහුගේ සමානවම පරාවර්තක සහ ආකර්ශනීය 2019 Lil Tjay සහයෝගීතාව සඳහා වූ “Pop Out” සඳහා වූ පුළුල් සාර්ථකත්වය සහ ගුවන්විදුලි ආදරයෙන් පසුව, එවකට වර්ධනය වෙමින් පැවති රැප් ගායකයාගේ තැලීම් කතන්දර සහ earworm කොකු මිශ්‍රණය ජනප්‍රියත්වයේ ඉහළ ගියේය. ඔහුගේ පහත ඇල්බම තුන සමඟ අංක 6, අංක 2, සහ වඩාත්ම මෑතදී, පසුගිය වසරේ අංක 1 ට ආරම්භ විය. හෝල් ඔෆ් ෆේම්. ඇල්බමයේ තුන්වන ගීතය වන “රැප්ස්ටාර්” පෝලෝ හි පළමු අංක 1 හොට් 100 හිට් එක ගෙන ආ අතර, ඒකල සාර්ථකත්වයත් සමඟ A-ලැයිස්තුවේ විශේෂාංග පැමිණියේය, පෝලෝ ලිල් බේබි, ලිල් ඩර්ක් සහ මනිබෑග් යෝ වැනි රැප් ගායකයින් සමඟ අගුලු දමා ඇත.

රෝස-සුදු බ්ලවුසයකින් ප්‍රිම්ප් කර ඔප දැමූ මැක්, චිකාගෝ හි කැබ්‍රිනි-ග්‍රීන් අසල්වැසි ප්‍රදේශයේ සිට ඇගේ නවතම ඇට්ලන්ටා නිවසේ කිරිගරුඬවලින් තෙමුණු ආලින්දය දක්වා ඇගේ පවුලේ ආරම්භය පිළිබිඹු කරයි (ඔවුන් දින දෙකකට පෙර පදිංචියට ගිය බව ඇය වැඩිදුරටත් පවසයි). “අවංකව කිවහොත්, අපට තිබුණේ අඩුවෙන් – අපි කම්කරු පන්තියයි. නමුත් ඔහුට නරක ගනුදෙනුවකට පනින්න හදිසියක් තිබුණේ නැහැ,” මැක් පැහැදිලි කරයි. “කොන්දේසි නිවැරදි විය යුතුය.”

කොන්ත්‍රාත්තු පිළිබඳ මැක්ගේ අත්දැකීම් දේපල කළමනාකරණයට සීමා වූ අතර, එවකට 19 හැවිරිදි වචන රචකයා සමඟ නිමක් නැතිව ආලය කිරීම සහ පිටතට පියාසර කිරීම ලේබල්වලට පැමිණි විට පෝලෝ (උපත ටෝරස් ට්‍රේමනි බාර්ට්ලට්) මඟ පෙන්වීමට ඇය පසුබට වූයේ නැත. “‘මේ කාලය සතුටින් ගත කරන්න, නමුත් ඔබ කිසිවක් අත්සන් නොකිරීමට වග බලා ගන්න,'” මැක් ඇගේ පුතාට උපදෙස් දුන්නේය. “‘පළමු දේ පිළිගන්න එපා ගොඩක් නිසා [artists] එය කරන්න, එවිට ඔවුන් භයානක ගනුදෙනුවලට ඇතුල් වේ, අවසානයේ ඔවුන් පසුතැවිලි වේ.

Polo ගේ කළමනාකාරිනිය ලෙස, Mac ඇයගේ අත්දැකීම් නොමැතිකම සහ “momager” ලෙස ස්ථානගත කිරීම හේතුවෙන් කර්මාන්තය තුළ සැක සහ උපහාසයට මුහුණ දුන්නාය. අධෛර්යමත් නොවී, සිව්දරු මවක් පවුලේ සහජ බුද්ධියට දිගටම නැඹුරු වූ අතර, අවසානයේදී ඇගේ අනෙක් දරුවන් දෙදෙනෙකු වන ට්‍රෙන්ච් බේබි සහ ලීලානි මිශ්‍රණයට ගෙන ආවා. “ඔවුන් සියල්ලෝම ඔවුන්ගේම සංගීතයක් ලියන අතර, ඔවුන් පුදුම සහගතයි,” ඇය ඝෝෂා කරයි. “ඔවුන් සමඟ වැඩ කිරීම ඇත්තෙන්ම ආදරයේ ශ්‍රමයකි.”

අද, මැක් කළමනාකරු ලෙස ඇයගේ භූමිකාව දෙවන ස්වභාවයේ විශ්වාසය සමඟින් ගමන් කරයි. A&R Steve “Steve O” Carless හි Warner Records හි සභාපතිවරයාගේ සහය ඇතිව, Mac හට Polo ගේ කණ්ඩායම හැර යාමට අදහසක් නැත, නමුත් ඇයගේ ලැයිස්තුවට තවත් “superstar” නම් කෙටුම්පත් කිරීමට බලාපොරොත්තු වේ. මැක් සමඟ වාඩි විය දැන්වීම් පුවරුව මවගේ සහ කළමනාකරුගේ භූමිකාවන් හසුරුවීමේ බාධක, ජයග්‍රහණ සහ වැඩෙන වේදනාවන් හෑරීමට.

ඔහුට පූර්ණ කාලීනව සංගීතය කිරීමට අවශ්‍ය බව පෝලෝ ඔබට පැවසූ විට ඔබට හැඟුණේ කෙසේද?

[Polo and I] සෑම විටම ඉතා හොඳ සම්බන්ධතාවයක් තිබුණි; අපි ඕනෑම දෙයක් ගැන කතා කරනවා. අම්මා කෙනෙක් විදියට සංගීත ක්ෂේත්‍රයට සම්බන්ධ වෙන්න ආසයි කිව්වම මගේ හිතේ ඇති වුණේ ලොකු දුකක්. මට ඔබ ඔබේ සිහින අනුගමනය කිරීමට අවශ්‍යයි, නමුත් කර්මාන්තය සීතල ස්ථානයක් විය හැකි අතර, මෙය අප කිසිදා නොපැමිණි ක්ෂේත්‍රයකි. සමහර විට ප්‍රොම් යැවීමෙන් සතියකට පසුව, ලේබල් සහ කළමනාකරණ සමාගම් වෙතින් බොහෝ දීමනා තිබුණි.

ඒ ගනුදෙනු මොන වගේද?

[Some of] ගනුදෙනු භයානක විය. ඔවුන් අපට ඩොලර් පන්දහසකට හෝ දස දහසකට දීමනා එවමින් සිටි අතර මම එය ඔහුට පැහැදිලි කරමින් සිටියෙමි. ඔහු හරියට, “ඉතින් මම මේ කොන්ත්‍රාත්තු ඔබ වෙත කෙලින්ම එවනවා වෙනුවට ඇත්තෙන් පසු ඔබ වෙත ගෙන එන්නේ ඇයි? ඔබ මා කළමනාකරණය කළ යුතුයි. ” මම කැමතියි, හරි, අපි ඒක කරමු.

ඔහුගේ කළමනාකරු වීමට පෙර, ඔබේ නවයේ සිට පහ දක්වා ඔබ කරමින් සිටියේ කුමක්ද?

මම නේවාසික සහ වාණිජ දේපළ කළමනාකරණය කළා. මම දන්නවා [how] කළමනාකරණය කිරීමට: ඔබ සංවිධානය විය යුතුය, ඔබ ඉලක්කගත විය යුතුය. එබැවින් මම ඔහුව වෘත්තීයමය වශයෙන් කළමනාකරණය කිරීම සඳහා ඒ පිළිබඳ මගේ දැනුම වචනාර්ථයෙන් මාරු කළෙමි.

ඔබ පෝලෝ කළමනාකරණය ආරම්භ කළ විට, ඔබේ එදිනෙදා කටයුතු කෙබඳුද?

මට මතකයි මාස හතක් වචනානුසාරයෙන් කිසිදා විවේකයක් නොගත් බව – සහ මම නිවාඩුවක් ගත කිරීම අදහස් නොකරමි – මම අවදි වූ මොහොතේ සිට නින්දට යන කාලය දක්වා. ඇමතීමේ සහ අනුමත කිරීම් ලබා ගැනීමට උත්සාහ කිරීමේ සිට ඔහුට වෙන් කිරීම් ලබා ගැනීම දක්වා, අපි එම පළමු මාස ​​හත සඳහා පැමිණෙන විට, ඔහු වෙනුවෙන් කණ්ඩායමක් ගොඩනඟා, සියල්ල මම තනිවම කළෙමි. එය කාර්යබහුල විය. එය වෙහෙසකර විය. නමුත් ඇත්ත වශයෙන්ම, ආයෝජනයේ ප්රතිලාභය මිල කළ නොහැකි විය. මම ඒ ගැන පසුතැවෙන්නේ නැහැ, මන්ද එය සෑම අංශයකින්ම සංගීත ක්ෂේත්‍රයේ ඇතුළාන්තයන් මට පෙන්වූ බැවිනි.

ඔබ ගැහැණියක් ලෙස පමණක් නොව, ඔබ කළමනාකරණය කරන කලාකරුවාගේ මව ලෙස පුරුෂ මූලික කර්මාන්තයක සැරිසරයි. ක්ෂේත්‍රයේ ඉන්න අයගෙන් ඔබට ලැබුණු මේ කළමනාකාරීත්වය කොහොමද?

මුලදී මට හොඳ පිළිගැනීමක් තිබුණේ නැහැ. මේ පිරිමි මූලික ක්‍ෂේත්‍රයේ ගැහැනියක් විදියට, ඊට අමතරව පාට ගැහැනියක්, අම්මා කෙනෙක් විදියට මම සමහර කාමරවල සිටිය යුතු නැහැ කියලා ගොඩක් අයට හිතුණා. මවුපියන් පමණක් තම දරුවන් කළමනාකරණය කිරීම ගැන අපකීර්තියක් ඇත, එබැවින් මට සෑම දිනකම ඔප්පු කිරීමට සිදු විය, මම එම කාමරවල සිටීමට වඩා සුදුසු බවත් මට හැකියාවට වඩා වැඩි බවත්.

“අපොයි, ඇය තමයි නියම ගනුදෙනුව” වැනි මිනිසුන් සිටි තැන ඔබට මතක් වූ මොහොතක් තිබේද?

මට මතකයි රැස්වීම් කීපයක ඉඳලා මම මගේ ඉලක්ක මොනවාද කියලා කිව්වා. මට මතකයි සමහර අය “ඉතින් ඔයා හිතන්නේ ඔයා එහෙම කරයි කියලා?” මම එය කළා පමණක් නොව, තවත් බොහෝ දේ කළා. අපි බිල්බෝඩ් ප්‍රස්ථාරවල සිටින බවත්, අංක 1 ඇල්බමය අප සතුව ඇති බවත්, රෝලිං ස්ටෝන් හි කවරයේ සිටින බවත් පැවසීම මට මතකයි – මට මෙම ඉලක්ක හොඳින් මතකයි. ඒ වගේම ඔවුන් කියන්නේ, “ඉන්න, ඔයාට තව සතියයි. තව දවස් හතක් විතර ගියා, ඔයාට හිතෙන්නේ මේක තමයි ඔයාලා කරන්න යන්නේ කියලා?” ඒ වගේම මම “අනිවාර්‍යෙන්ම” වගේ. ඒවා ඵල වන්නට පටන් ගත් විට, එය “අනේ, ඔව්, ඒවා බරපතලයි” වැනි විය.

ඔවුන් ඔවුන්ගේ වචන අනුභව කරන බව මට විශ්වාසයි.

ඒ වගේම ලොකු සතුටක් දැනෙනවා. විවිධ වෙලඳපොලවල් තුළ ඔහුගේ ප්‍රවාහයන් සහ සක්‍රිය කිරීම් සැලසුම් කිරීම, ඒවා හරියට “ඔබ මෙය කොපමණ කාලයක් කරමින් සිටිනවාද?” [laughs] මම හිතන්නේ මම දැනුමක් නැති නිසා මම රැල්ලක් පදිනවා කියලා ලොකු වැරදි වැටහීමක් තිබුණා. නැහැ, මම එකක් හදනවා. ලොකු වෙනසක් තියෙනවා.

Polo යම් දෙයක් ගැන ඔබ වෙත පැමිණ ඔහුගේ කළමනාකරු ලෙස ඔබට එක මතයක් ඇත, නමුත් ඔහුගේ මව ලෙස ඔබ වෙනස් ලෙස සිතන අවස්ථා තිබේද?

මුලදී එය දුෂ්කර විය, මන්ද මම මගේ දරුවන්ට ඉතා කැප වූ මවක් වන බැවිනි – ඔවුන්ට ඕනෑම දෙයක් සඳහා ඇමතිය හැකි බව මම මවමි. ඉතින් මම කළමනාකාර තනතුරක සිටින විට, මට එය තේරුම් ගැනීමට සිදු විය [Polo saying] ස්ටේෂියා මැක්ට “නැත” යනු ඔහුගේ මවට “නැත” නොවේ. අපි ගොඩනඟා ගැනීමට පටන් ගත් විට, අපට හිස බූගා ගන්නා අවස්ථා තිබේ. එතකොට මට තේරුණා කලාකරුවෙකු ලෙස ඔහුට දැනුවත් තීරණයක් ගැනීමට අවශ්‍ය සියලුම තොරතුරු මම ඔහුට ලබා දිය යුතු බව. එවිට මම ඔහුට වෘත්තීමය වශයෙන් සහ පෞද්ගලිකව මට හැඟෙන ආකාරය ගැන කියමි. මම සෑම විටම ඔහුට එහි සෑම අංගයක්ම ලබා දෙන්නෙමි – ඔබට අවශ්‍ය පරිදි එය කරන්න, මම ඔබට සහාය දෙමි.

Hip-hop හි තම දරුවන් සඳහා කළමනාකාරිත්වයේ වෙනත් බොහෝ මව්වරුන් ඔබ දකිනවාද?

ඒක සාර්ථකව කරන අය අඩුයි කියලා මට හිතෙනවා. එය අවංකව හා අවංක වීමට පමණි. නමුත් එය සාර්ථකව කරන අය බලවේගයකි. බ්‍රැන්ඩි නෝර්වුඩ්ගේ මව සොන්ජා එක් දරුවෙකුගේ පමණක් නොව දෙදෙනකුගේ වෘත්තීය ජීවිතය තුළ ඉතා සාර්ථක වූවාය. හෝ [Waka Flocka Flame’s mother] ඩෙබ් ඇන්ටේ. එය කුඩා ජනගහනයක්, නමුත් එය කරන කාන්තාවන්, ඔවුන් තම සලකුණ තබයි. මට දැනෙන්නේ මා සමඟ වුවද එය මාර්ගයක් සකස් කරන බවයි [for others] මෙය කිරීමට; එය සාර්ථක විය හැක. ඔබ කළමනාකරණ භූමිකාවක සිටින කාන්තාවක් හෝ මවක් නිසා එය වට්ටම් නොකළ යුතුය.

වෘත්තීයමය වශයෙන් ගත් කල, ඔබ කොතැනට ගමන් කරන බවක් ඔබ දකින්නේ?

මම මගේම කළමනාකරණ සමාගමක් ගොඩනඟා විශාල පරිමාණයෙන් වැඩි ගනුදෙනුකරුවන් ලබා ගන්නා බව මම දකිමි. පෝලෝ මගේ ප්‍රධාන කලාකරුවා වන අතර, මට වෙනත් සුපිරි තරු සේවාදායකයින් සිටීමට අවශ්‍යයි. මම ඔහු සමඟ දිගටම වැඩ කරන බව මට පෙනේ, නමුත් සමහර විට දේවල් වෙනස් වන බව මට වැටහේ. එම වෙනස්කම් හරහා, මම තවමත් මට හැකි ඕනෑම මට්ටමකින් සහ මුහුණුවරකින් ඔහුට සහය සහ උපකාර කරන්නෙමි.

පෝලෝ සම්බන්ධයෙන් ඔබ කළමනාකාර භූමිකාවෙන් ඉවත් වෙනවාද?

නැහැ, මට අනිවාර්යයෙන්ම එය දැකීමට අවශ්‍යයි, එය අපට වැඩ කරයි. මට පෙනෙන්නේ කාලයත් සමඟ එය හොඳ වන අතර අපි විශාල වැඩ කරන බවයි. එබැවින් නැත, ඉතා මැනවින් මා කිසිවිටක කළමනාකරණ ආස්ථානයෙන් ඉවත් වන බවක් නොපෙනේ. කවදාහරි.

ඔබ ගැන සැලකිලිමත් වීමට සමබරතාවය සොයා ගන්නේ කෙසේද?

මම මියාමි ගියා විතරයි. මට මා වෙනුවෙන් මානසික විවේකයක් අවශ්‍ය වූ අතර, ස්වයං රැකවරණය ඉතා වැදගත් බව මට හැඟේ. ඔබ ඔබේ උපරිමයෙන් නොමැති නම් ඔබට ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන්ට නිසි ලෙස සේවය කළ නොහැක. ඒ නිසා ඕනෑම අවස්ථාවක, මම හැමවිටම refresh සහ reset කිරීමට අවශ්‍ය වූ විට පියවරක් පසුපසට ගනිමි, එවිට මට සේවයක් කිරීමට මිස අයහපතක් සිදු නොවේ. [Polo].

පෝලෝගේ වෘත්තීය ජීවිතය ඔබේ ජීවිතයට බලපෑවේ කෙසේද?

එය සදහටම වඩා හොඳ සඳහා අපගේ සියලු ජීවිත වෙනස් කළේය. මම සැබවින්ම අගය කොට සලකනවා [Polo] මම ඔහුගේ ගමනේ කොටස්කරුවෙකු වීමට කැමති නිසා. අපි ඒක විනෝදාංශයක් විදියට බැලුවේ නෑ, අපි බැලුවේ රස්සාවක් විදියට. අපි අපේ කාලය සහ සම්පත් සියල්ල එයට යොදවා, මෙය එය බව දැන සිටියෙමු. අපට අපගේ පාදය දොරකඩ තිබූ අතර අපට දිගටම වෙහෙස මහන්සි වී ඉහළට යාමට සිදු විය, මන්ද මෙම කර්මාන්තය තුළ, ඔබ ගුණාත්මක අන්තර්ගතයන් සහ මහජනතාවට දැකීමට සහ ඇසීමට අවශ්‍ය දේවල් දිගටම පොම්ප කළ යුතුය. ඉතින් ඒක තමයි අපි කරලා තියෙන්නේ. අපි දැන් ඉන්න තැන ගැන මම ගොඩක් සතුටුයි.

Next Post

ලෝඩ් ප්‍රසංගවලට සහභාගිවන්නන්ට 'ඔබ කැමති තරම් හයියෙන්' ගායනා කිරීමට ආරාධනා කරයි: 'F-king Trolls පෙන්වන්න'

Mon Apr 25 , 2022
අන්තර්ජාලයේ සමහර අය විහිළු කරනවා ස්වාමීනි පසුගිය සති කිහිපය තුළ ඇය ඇයගෙන් එක් අයෙකුට සෙනඟ මැඬපවත්වන වීඩියෝවක් සඳහා යලි මතු විය ප්රසංග ඇය ගායනා කරන අතරතුර මෙලෝඩ්රාමා “අඳුරේ ලේඛකයා” ගීතය. දැන්, ඇය ඵලදායි ලෙස ට්‍රොලර් ද ඉවත් කරයි. ඇගේ සෙනසුරාදා (අප්‍රේල් 23) චිකාගෝ හි පැවති Solar Power tour ප්‍රසංගයේදී, 25 […]

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.