වාර්තාව සඳහා: ‘නිදහස් කථනය’ ට්විටර් හි නොමිලේ සංගීතය තබා ගනීවිද?

මන්ද වාර්තාව අලුත් ය දැන්වීම් පුවරුව සංගීත ක්ෂේත්‍රයේ ප්‍රවෘත්ති සහ ප්‍රවණතා විශ්ලේෂණය කරමින් නියෝජ්‍ය කර්තෘ මණ්ඩල අධ්‍යක්ෂ රොබට් ලෙවින් විසින් තීරු ලිපියක්.

වේ එලොන් මස්ක් “පෙඩෝ මිනිහා?”

නිදහස් භාෂණයේ නාමයෙන් අඩුවෙන් මධ්‍යස්ථ විය යුතුය යන අදහසින් මස්ක් විසින් මිලදී ගැනීමට සහ පුද්ගලිකව ගැනීමට මෑතකදී කටයුතු කළ ට්විටර් හි අපට තවත් බලාපොරොත්තු විය හැකි විකාර මෙයයි. ගංවතුරට හසු වූ ගුහාවක සිරවී සිටි තායි කනිෂ්ඨ පාපන්දු කණ්ඩායමක් බේරා ගැනීමට සම්බන්ධ වූ බ්‍රිතාන්‍ය කිමිදුම්කරුවෙකුට මේ ආකාරයෙන් ප්‍රසිද්ධියේ සඳහන් කළ මස්ක් ගැන මම විහිළුවක් කරමි. අපහාස කිරීම සඳහා නඩු පවරන ලද මස්ක් මූලික වශයෙන් පැවසුවේ ඔහු විහිළුවක් කරන බවයි.

නිදහස් කථනය සඳහා මස්ක්ගේ කැපවීම වෙනස් වුවහොත් – ප්‍රශ්නගත භාෂණයේ නිදහස වෙනත් කෙනෙකුගේ වූ විට සමහර විට පෙනෙන පරිදි – මම විහිළුවක් කරන බව නැවත කියන්නම්.

පසුගිය දින කිහිපය තුළ, මස්ක් මෙවැනි දේ භුක්ති විඳින්නේ ඇයි, ඔහු ට්විටර් මිලදී ගැනීම වෛරී ප්‍රකාශ සහ වැරදි තොරතුරු පිළිබඳ වේදිකාවේ ප්‍රතිපත්ති සඳහා අදහස් කරන්නේ කුමක්ද සහ මෙය අනාගතයට බලපාන්නේ කෙසේද යන්න සොයා බැලීමට උත්සාහ කරමින් බොහෝ අතථ්‍ය තීන්ත වැගිරුණි. ප්රජාතන්ත්රවාදය. විධායක සාරාංශය: එය හොඳ නැත. ඊටත් වඩා වැදගත් කාරණා අවදානමේ තිබුණද, සංගීත ක්ෂේත්‍රයට සම්බන්ධ සෑම කෙනෙකුම, මස්ක්ගේ විශේෂිත නිදහස් කථන වාචාල සන්නාමය, 90 දශකයේ අග භාගයේ අන්තර්ජාලය පිළිබඳ දැක්මට නියාමනයකින් තොරව අතථ්‍ය මනෝරාජිකයක් ලෙස කොතරම් දුරට ආපසු හැරවීද යන්න හඳුනාගත යුතුය. එමඟින් බොහෝ නිර්මාණකරුවන්ගේ ව්‍යාපාරය මෙන්ම ජීවනෝපායද පාහේ විනාශ විය. ලිපිගොනු හුවමාරුව භාෂණයේ නිදහස වූ ආකාරය ගැන කතා කළ සියල්ල මතකද?

ප්‍රවාහය වැනි නව ව්‍යාපාර ආකෘති මුලින් අකමැත්තෙන් වැලඳ ගැනීමෙන් පසු කර්මාන්තය යළිත් ප්‍රබෝධමත් විය – නමුත් යම් මට්ටමක ප්‍රකාශන හිමිකම් බලාත්මක කිරීමකින් තොරව එය කළ නොහැකි වනු ඇත. (නොමිලේ peer-to-peer file-sharing සේවාවක ප්‍රවාහය-සක්‍රීය අනුවාදයකට එරෙහිව Spotify ගාස්තුවක් අය කරන්නේ කෙසේද?) ප්‍රකාශන හිමිකම තාක්‍ෂණ ගල් අඟුරු ආකරයේ කැනරි පමණි: නිර්මාපකයන්ගේ අයිතීන් කෙරෙහි එතරම් පිළිකුලක් ඇති ව්‍යාපාර ධනපතියන් එසේ කළේ නැත. පුද්ගලිකත්වය හෝ කම්කරු නීතිය ගැන වැඩි සැලකිල්ලක් නොදක්වයි. ඔවුන් නිකම්ම නීතිවලට කැමති වුණේ නැහැ.

එබැවින්, මස්ක් විසින් Twitter මිලදී ගැනීම පිළිබඳ මෙතරම් ආවරණයක් ඔහුගේ පෞරුෂය සම්බන්ධ වන්නේ මන්දැයි සහ එය Twitter හි නව හිමිකරු ලෙස ඔහුට මඟ පෙන්වනු ඇත්තේ කෙසේද යන්න විමසීම වටී. මස්ක් පවසන පරිදි ට්විටර් පොදු සංවාදයට වැදගත් නම්, මේ සියලු තීරණ සැබවින්ම ඔහුට භාර දිය යුතුද? සමාජ මාධ්‍ය සමාගම් ඔවුන්ගේ වේදිකාවල සාවද්‍ය තොරතුරු සහ නීති විරෝධී ක්‍රියාකාරකම් විසඳීමට සද්භාවයෙන් උත්සාහ කරන බව සහතික කර ගන්නේ කෙසේදැයි අපි සොයා බැලිය යුතු නොවේද? යුරෝපා සංගමය සමාජ මාධ්‍ය නියාමනය කිරීම සඳහා වැදගත් නව නීතියක් සම්මත කර ඇති අතර, මේ දක්වා ට්විටර් කාර්ය මණ්ඩලයේ මනෝභාවයට වඩා එයට එක්සත් ජනපදයේ අඩු මාධ්‍ය අවධානයක් ලැබී තිබේ.

Twitter දැන් දැඩි ලෙස නියාමනය කර නැත. එය වෙනදාට වඩා අන්තර්ගතය මධ්‍යස්ථ කරයි – බාහිර රෙගුලාසි අනුගමනය කිරීමට එරෙහිව සෑම විටම පාහේ එහිම මුලපිරීම මත – නමුත් එය තවමත් සංගීතයට බලපත්‍ර ලබා නොදේ. ඒ වෙනුවට, එය ක්‍රියාත්මක වන්නේ Digital Millennium Copyright Act යටතේ වන අතර, හිමිකම් දරන්නාට ඔවුන්ගේ කාර්යය එහි දිස්වන විට ඉවත් කිරීමේ දැන්වීම් යැවීමට අවශ්‍ය වේ. (RIAA සහ NMPA වසර ගණනාවක් තිස්සේ ඔවුන්ගේ සාමාජිකයින් වෙනුවෙන් ට්විටර් ඉවත් කිරීමේ දැනුම්දීම් යවා ඇත.) Silicon Valley තවමත් කැමැත්ත ඉල්ලා සිටින්නේ සමාව අයැදීමයි.

සමාජ මාධ්‍යවල ජාතිවාදය සහ හිරිහැර කිරීම් ප්‍රමාණය මධ්‍යයේ සංගීත ව්‍යාපාරයේ ඉරනම ඉතා කුඩා බවක් පෙනෙන්නට තිබේ. එය විෂ සහිත හා භයානක ය. වාසනාවකට මෙන්, බොහෝ ඇමරිකානුවන් එය දැඩි ලෙස අනුමත නොකරන බව පෙනේ, එක්සත් ජනපදයේ බොහෝ නීත්‍යානුකූල වුවද, දැන්වීම්කරුවන් එයට කැමති නැත, සහ ට්විටර් එය තබා ඇති ආකාරයේ අන්තර්ගත මධ්‍යස්ථකරණයකින් තොරව ව්‍යාපාරයක් ලෙස දියුණු වේ යැයි සිතීම දුෂ්කර ය. පසුගිය වසර කිහිපය තුළ ස්ථානයේ.

නමුත් සංගීතයට බලපත්‍ර ලබා දීමට ඇති කැමැත්ත, රැවටිලිකාර වෙළඳ දැන්වීම් පිළිබඳ රෙගුලාසිවල සිට කොටස් හැසිරවීම පාලනය කරන නීති දක්වා අනෙකුත් අඳුරු නමුත් වැදගත් නීතිවලට අනුකූල වීමට ඇති කැමැත්ත පිළිබිඹු කරයි. උල්ලංඝනය කරන්නන් සමාගම්වලට ඔවුන්ගේම ක්‍රියාවන් පිරිසිදු කිරීමට ඒත්තු ගන්වන ආකාරයේ මහජන කෝපයක් ඇති කරන්නේ කලාතුරකිනි, මස්ක් මෙවැනි නීතිරීති අවඥාවෙන් සලකන බව පෙනේ. 2018 දී, ඔහු ටෙස්ලා පුද්ගලිකව ගැනීමට “අරමුදල් සුරක්ෂිත කර ඇති” බවට ට්වීට් කිරීමෙන් ආයෝජකයින් වංචා කර ඇති බවට වන ප්‍රකාශයන් විසඳීම සඳහා සුරැකුම්පත් හා විනිමය කොමිෂන් සභාව සමඟ කැමැත්ත ප්‍රකාශයක් ලබා ගත්තේය. 2020 දී ඔහු මෙය ට්වීට් කළේය: “SEC, අකුරු තුනේ කෙටි යෙදුම, මැද වචනය එලෝන්ගේ ය.” සුරැකුම්පත් හා විනිමය කොමිෂන් සභාව පිළිබඳ ඔහුගේ මතයට මස්ක්ට හිමිකම් ඇත – එය නිදහස් භාෂණය ගැන ය. නමුත් ප්‍රධාන විධායක නිලධාරීන්ට ආයෝජකයින් ආරක්ෂා කරන පොදු සමාගමක් සඳහා ඔවුන්ගේ සැලසුම් ගැන පැවසිය හැකි දේ පිළිබඳ සීමාවන් තිබේ – ලෝකයේ සංගීත නිර්මාපකයින්ට ජීවනෝපාය උපයා ගැනීමට/නිර්මාපකයන්ගේ අයිතිවාසිකම් ආරක්ෂා කිරීමට හැකි බව සහතික කිරීම සඳහා අන්තර්ජාලය හරහා සංගීතය භාවිතා කළ හැකි ආකාරය පිළිබඳ සීමාවන් තිබේ. .

කස්තුරි අනාගතය පිළිබඳ විශාල, නිර්භීත ඔට්ටු ඇල්ලීමෙන් ඔහුගේ කීර්ති නාමය සහ ඔහුගේ සැලකිය යුතු ධනය ගොඩනඟා ගත්තේය. නමුත් ට්විටර් පිළිබඳ ඔහුගේ අදහස්, බොහෝ සමාගම් ප්‍රතිවිරුද්ධ දිශාවට ගමන් කරන අවස්ථාවක, නීති හෝ කිසිදු ආකාරයක අන්තර්ගත මධ්‍යස්ථකරණයක් නොමැති ස්ථානයක් ලෙස අන්තර්ජාලය පිළිබඳ දැක්මක් පිළිබිඹු කරන බව පෙනේ. නීති රහිත අන්තර්ජාලය ක්‍රියා කළේ නැත – සමාජය සඳහා, පාරිභෝගිකයින් සඳහා සහ අදාළ සමාගම් සඳහා පවා. අනාගතය වඩා හොඳ පරිශීලක අත්දැකීමක් නිර්මාණය කිරීම වන අතර, එයින් අදහස් වන්නේ අන්තර්ගතය නවීකරණය කිරීම, වංචාව නිරීක්ෂණය කිරීම සහ ඔව්, සංගීතයට බලපත්‍ර ලබා දීමයි. (ඇත්තටම Spotify සඳහා දායකත්වයක් ඇති ඕනෑම කෙනෙකුට Napster මග හැරෙනවාද?) මෙවර පෙනෙන්නේ Musk අතීතය ගැන ඔට්ටු අල්ලන බවයි.

Next Post

Kanye West ගේ වඩාත්ම අමතක නොවන Met Gala පෙනුම | Billboard News

Fri Apr 29 , 2022
Billboard News මෙම වසරේ සුවිශේෂී සිදුවීම දක්වා Billboard කලාකරුවන් සහ ඔවුන්ගේ Met Gala විලාසිතා ඉස්මතු කරයි. දැන් Kanye West ගැන කතා කිරීමට කාලයයි.

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.