DIY in Nashville: නව ව්‍යාපාර ඉල්ලීම් නවීන රට සහ එහි කලාකරුවන් වෙනස් කර ඇති ආකාරය

කලාකරුවන් දෙදෙනෙකු සමපාත කළ සමාජ මාධ්‍ය මතක සටහන් නව කලාකරුවන්ගේ කළමනාකරණය සහ මෙහෙයුම් පිළිබඳ Erv Woolsey Co. vp වෙත බලපෑමක් ඇති කළේය. ඇලන් මිචෙල් මෑත මාසවලදී.

වම් පින්තූරයේ, “80/’90 දශකයේ ගායකයා/ගීත රචකයා” යන ශීර්ෂ පාඨය සහිතව, අඩක් බීමතින් සිටි රට කලාකරුවෙකු ගිටාරයක් සහ විස්කි බෝතලයක් සමඟ කම්මැලි වී සිටියේය. “අද ගායකයා/ගීත රචකයා” ලෙස ලේබල් කර ඇති දකුණු පස ඇති රූපය කෝපි කඩයක ලැප්ටොප් එකක වැඩ කරන කලාකරුවෙකු අල්ලා ගන්නා ලදී.

ඡායාරූප හිතාමතාම අතිශයෝක්තියට නංවා ඇත, නමුත් ඒවා ද කෲර සත්ය විය. අතීතයේ කලාකරුවන් තම පටිගත කිරීම් සඳහා මුදල් යෙදවීමට සහ භාණ්ඩය ජනතාවට අලෙවි කිරීමට වාර්තා සමාගම් සහ/හෝ කළමනාකරුවන් මත විශ්වාසය තැබූහ. වර්තමාන වායුගෝලය තුළ, පටිගත කිරීම් වඩාත් ලාභදායී ලෙස නිවසේදී සිදු කළ හැකි අතර සමාජ මාධ්‍ය හරහා අලෙවි කළ හැකි අතර, සංගීත ව්‍යාපාරය DIY-හිතකාමී වන අතර, කලාකරුවන්ට තමන් විසින්ම බොහෝ දේ කිරීමට ප්‍රමුඛ වේ.

එය ආරම්භක අදියරේදී එය පහසු කරයි. නමුත් එය පිරිවැයක් ද සමඟ පැමිණේ. නූතන කලාකරුවා, විශේෂයෙන්ම වෘත්තීය ජීවිතයේ ඉදිරි අන්තයේ, නිෂ්පාදන නිර්මාණය කිරීමට පමණක් නොව, බොහෝ සංවිධාන මෙම ක්‍රියාව දෙස බැරෑරුම් ලෙස බැලීමට පෙර එය අලෙවි කිරීමට සහ ඉල්ලුම ගොඩනැගීමට අපේක්ෂා කරයි. මෙම ආකෘතිය සහජ විකුණුම් සහ අලෙවිකරණ කුසලතා ඇති කලාකරුවන් කෙරෙහි වැඩි අවධානයක් යොමු කරයි, එම සංවර්ධනය වැදගත් ප්‍රශ්න දෙකක් මතු කරයි: අපි කලාකරුවන්ගෙන් ඕනෑවට වඩා අසනවාද? ස්වයං-ප්‍රවර්ධනයේ ක්‍රියාවෙන් අපහසුතාවයට පත්වන නව කලාකරුවෙකුට – ජොනී මිචෙල්, ජෝර්ජ් ස්ට්‍රේට් හෝ ජේම්ස් ටේලර්ගේ ශිරා තුළ සිටින කෙනෙකුට – නිරන්තර විකුණුම් අවශ්‍ය පරිසරයක් තුළ සාර්ථක විය හැකිද?

සම්බන්ධයි

ක්‍රිස් ස්ටැප්ල්ටන්ගේ අඛණ්ඩ සාර්ථකත්වයෙන් ඇඟවෙන්නේ ස්වයං-අලෙවිකරණය සමඟ සැමවිටම සැහැල්ලුවෙන් නොසිටින අයෙකුට මතු විය හැකි බවයි. රටේ සංගීත විධායකයින් කලාකරුවන්ගේ ස්වයං-උත්පාදනය කරන ලද ප්‍රේක්ෂක සංඛ්‍යාව කෙරෙහි වැඩි වැඩියෙන් අවධානය යොමු කරන බැවින්, තමන්ව තල්ලු කිරීම ගැන ස්වයං දැනුවත්ව සිටින ක්‍රියාවලට Music Row හි අවධානය ආකර්ෂණය කර ගැනීම වඩා දුෂ්කර වනු ඇත. එසේත් නැතිනම් අලෙවිකරණය පිළිබඳ ඔවුන්ගේ නොසන්සුන්කම ඔවුන්ගේ දවසේ නිර්මාණාත්මක කොටස්වලට කාන්දු වී ඔවුන්ගේ ඵලදායිතාවයට හානි කළ හැකිය. එය බොහෝ කලාකරුවන් නොසැලකිලිමත් වන උභතෝකෝටිකයකි.

ඉයන් මන්සික් සහ ටෙක්සාස් ඉන්ඩි කයිලි ෆ්‍රේ කළමනාකරණය කරන මිචෙල් පවසන්නේ “සිහිනය පසුපස හඹා යන විට මිනිසුන් සමහර විට ඒ සියල්ලටම සැබවින්ම ඇතුළත් වන්නේ කුමක්දැයි දන්නේ නැතැයි මම සිතමි. “එය ජීවිතයේ විශාල වෙනසක්, ඔබ සාර්ථක වුවත් නැතත් එය සත්‍යයකි.”

වසර විස්සකට පෙර, සින්ඩි තොම්සන් ප්‍රශ්නය මත හිසකෙස් පමණක් තිරය පස්සට ඇද්දා. ඇගේ මංගල Capitol Nashville ගීතය, “මම ඇත්තටම කියන්න අදහස් කළේ කුමක්ද”, 2001 සැප්තැම්බර් 22 වන දින Hot Country Songs සටහනේ ඉහළින්ම වැජඹුණු අතර, 2002 ජුනි මාසයේදී RIAA විසින් ඇයගේ පළමු ඇල්බමය වන My World, Gold සහතිකය ලබා දෙන ලදී. අපේක්ෂා කළ හැකි ස්ථානයක සිටීමට.

නමුත් යන්තම් මාස හතරකට පසුව, ඇය සිය පටිගත කිරීමේ ගනුදෙනුවෙන් ඉවත් වූ අතර, ප්‍රසිද්ධ ලිපියකින් රසිකයින්ට පවසා සිටියේ ඇයට රැකියාවේ වගකීම් වලට කැපවිය නොහැකි බවයි.

තොම්සන් ඇත්ත වශයෙන්ම කලාකරුවෙකු වීම සතුටට පත් විය – ඇයට තවමත් එය මග හැරී ඇති බව ඇය පවසයි දැන්වීම් පුවරුව – නමුත් පළමු ඇල්බමය පිටුපස පටිගත කිරීම, ප්‍රසිද්ධ කිරීම සහ සංචාරය කිරීමේ ක්‍රියාවලිය ඇයව වෙහෙසට පත් කර ඇත. ඇය තම දෙවන ව්‍යාපෘතිය නිර්මාණය කිරීම සඳහා ගීත රචනා හමුවීම් සැකසීමට පටන් ගත් විට, ඇය සාමාන්‍යයෙන් එම රැස්වීම්වලට දායක වීමට නොහැකි විය.

“මම ගොඩක් මහන්සි වුණා,” ඇය සිහිපත් කරයි. “මට ළදරුවන් දෙදෙනෙකු සිටි අතර, කලාකරුවෙකු ලෙස මම කිසි විටෙකත් වෙහෙසට පත් වී නැත.”

එය ස්මාර්ට් ෆෝන් සහ සමාජ මාධ්‍ය පැවතීමට පෙර බව ඇය වැඩිදුරටත් පවසයි. එම වර්ධනයන් නූතන රංගන ශිල්පියාගේ ජීවිතය වඩාත් දුෂ්කර කර ඇති බව ඇයට ඒත්තු ගොස් ඇත.

“කලාකරුවන්ට අද ඉතා ප්‍රවේශ විය හැකි අතර, මට වෙන කවරදාටත් වඩා ප්‍රවේශ විය හැකිය,” ඇය පවසයි. “සියල්ල සමාජ මාධ්‍යවල ඇත, ඔබ දන්නවා. ඔබ වැඩිපුර අවදානමට ලක්වීමට හේතු වන සම්පූර්ණ නව ලෝකයක් තිබේ. [But] එය වෘත්තියකට වැදගත් වේ. ”

ටරින් තාත්තා – 2020 දී NBC හි The Voice හි වට කිහිපයක් හරහා ශක්තිමත් හඬක් නැඟූ – එය ලබා ගනී. ඇය වසර 10ක නගරයක් ලෙස පුළුල් ලෙස හැඳින්වෙන නැෂ්විල් හි නව වසරේ ය. ඇය සතියකට රාත්‍රී හතරක් පහළ බ්‍රෝඩ්වේ විනෝදාස්වාද දිස්ත්‍රික්කයේ බාර් වාදනය කරයි, සාමාන්‍යයෙන් බ්ලේක් ෂෙල්ටන්ගේ ඔලේ රෙඩ් සහ ඩියර්ක්ස් බෙන්ට්ලිගේ විස්කි රෝ අතර භ්‍රමණය වන අතර සමහර විට ජෝන් රිච්ගේ රෙඩ්නෙක් රිවීරා හි පෙනී සිටියි. ඇය සතියකට දින තුනක් ද ලියයි, එනම් ඇය දිනපතා ගායනා කරයි. තාත්තා සවස් වරුවේ ප්‍රසංග වෙන්කරවා ගැනීම් පසුපස හඹා යන අතර ඇයගේ නව රචනා වලින් එකක් සඳහා කදිම යුගල සහකරුවෙකු සොයා ගැනීමට ප්‍රමාද වී අන්තර්ජාලය පිරික්සමින් සිටී.

සම්බන්ධයි

ඊළඟට තියෙන්නේ සමාජ මාධ්‍ය ක්‍රියාකාරකම්. තාත්තා ෆේස්බුක්, ඉන්ස්ටග්‍රෑම් සහ ට්විටර් ගිණුම් පවත්වාගෙන යන අතර, ඇයගේ කලාත්මක බවට ගැලපෙන අන්තර්ගතයන් නිර්මාණය කිරීමට පෙර ප්‍රවණතා මොනවාදැයි බැලීමට ඇය නිතිපතා TikTok පර්යේෂණ කරයි. සමහර විට එම TikTok වීඩියෝ ඇගේ රසිකයින් Red Light Management හි ඇගේ කණ්ඩායමේ දිගුවක් බවට පත් කරයි, එම සියලු කාර්යයේ කාරණය ශක්තිමත් කරයි.

“මම මගේ කාර් එකේ එකක් පෝස්ට් කළා විතරයි, ‘මේක රට රේඩියෝ එකේ නැත්තේ කොහොමද?’ කියලා මට කීප දෙනෙක් පණිවිඩයක් එව්වා. ඔවුන් කෙලී ක්ලාක්සන්ගේ සංදර්ශනය ටැග් කරනවා, ”පාපා පවසයි. “එය රසිකයින් දිරිගන්වන සුළුය, ‘වාව්, මෙය නව රටක කලාකරුවෙකි. මට කළ හැක්කේ කුමක් ද?’ එය සතුටට කරුණකි, අන් අය උදව් කිරීමට උත්සාහ කරන ආකාරය නැරඹීම.

බොහෝ කලාකරුවන් අවධානයට ලක් වීමට පමණක් අවශ්‍ය වැඩ ප්‍රමාණය ගැන කතා කිරීමට මැලි වෙති – “ඔබ වෙහෙස මහන්සි වී වැඩ කිරීමට අකෘතඥ යැයි පැවසීමට ඔබට අවශ්‍ය නැත,” තොම්සන් පවසයි – නමුත් 21 වැනි සියවසේ ක්‍රියාවන් මත ඇති වූ පීඩනය හුරුපුරුදු ය. Music Row හි බොහෝ විධායකයින්. මෑත වසරවලදී ඉල්ලීම් වඩාත් තීව්‍ර වී ඇත.

“එය ඔවුන් කලින් කරන ලෙස ඉල්ලා සිටි ප්‍රමාණයට වඩා වැඩි ය, නමුත් සිදුවී ඇත්තේ වෙන කිසිවක් පිඟානෙන් වැටී නොතිබීමයි,” යටින් ලකුණු වර්ක්ස් නිර්මාතෘ පවසයි. චාලි සැල්වටෝර්, Priscilla Block, Logan Mize සහ Warren Zeiders නියෝජනය කරන. “ඉතින් අපි කලාකරුවන්ගෙන් ඕනෑවට වඩා ඉල්ලනවාද? සමහර විට, එවිට ඔබ එය නොකරන්නේ නම්, වෙනත් කෙනෙකුගේ මනසෙහි රාමුව පැමිණේ. ”

ඒ සිතිවිල්ල දිගු කූඩාරම් ඇත. සෑම කනක් හෝ සෑම “කැමති” එකක්ම අල්ලා ගැනීමට වසර ගණනාවක් වෙහෙස මහන්සි වී වැඩ කිරීමෙන් පසුව, එම තරඟකාරී ධාවනය අඩු කිරීම අභියෝගාත්මක විය හැකිය. බොහෝ සාර්ථක කලාකරුවන්ට තිර රචනය පෙරළීමට සහ සමාජ මාධ්‍ය සහභාගීත්වය මත නැවත ඇමතීමට හෝ මාස හෝ වසර ගණනකට පෙර ඔවුන් ලබා ගත් දීමනා එපා යැයි පැවසීමට හැකි කාල පරිච්ඡේදයකට මුහුණ දෙති. නමුත් විශේෂයෙන්ම අත්පොළසන් දීමෙන් තම බලපෑම මැන බලන පුද්ගලයන්ට එපා කීම එය සිතන තරම් පහසු නැත.

ෆිෂර් එන්ටර්ටේන්මන්ට් කන්සල්ටින් නිර්මාතෘ පවසන්නේ, “සාදන ලද අන්තර්ගත ප්‍රමාණය සහ සමාජ සමග සිදුවන අන්තර්ක්‍රියා ප්‍රමාණය පිළිබඳ යම් ආකාරයක සීමා කිරීමේ තහඩුවක් ඔබ සතුව නොමැති නම්, එය දරාගත නොහැකි දෙයක් බවට පත්වේ. පීට් ෆිෂර්, දැන් Jessica Willis Fisher නියෝජනය කරන හිටපු Grand Ole Opry GM සහ Academy of Country Music CEO. “එය බොහෝ පැතිවලින් මෙවලමක් හෝ ආයුධයක් විය හැකිය.”

නව මෙවලම් බොහෝ විට මහජනයා සමඟ සම්බන්ධ වන සංගීත වර්ග හෝ කලාකරුවන්ට බලපායි. රිබන් මයික්‍රෆෝනය සොයාගැනීම නිසා වේදිකා නාට්‍යකරුවන්ට රංග ශාලාවක පිටුපස පේළියට ප්‍රක්ෂේපණය කිරීමට සිදු වූ වෝඩෙවිලියන් යුගයේ ආපසු හැරවීමක දී ශ්‍රාවකයාට සමීපව ගායනා කරමින් ගුවන් විදුලියෙන් බිහි වීමට Bing Crosby හට හැකි විය. අර්නස්ට් ටබ් විසින් ප්‍රථමයෙන් ගම්බද සංගීතයේ භාවිතා කරන ලද විදුලි ගිටාරය, හොන්කි-ටොන්ක් වලින් සමූහයා ඝෝෂාව කපා හැරීමට, ප්‍රභේදයට ලෝහමය කටගැස්මක් එක් කළේය. ඉලෙක්ට්‍රොනික යතුරුපුවරු සහ සංස්ලේෂකයන් 1980 ගණන්වල මුල් භාගයේදී පොප් සංගීතයේ නව තරංග චලනය සඳහා පහසුකම් සැලසූ අතර ලැප්ටොප් ප්ලගීන පසුගිය දශකය තුළ රටේ ස්වරය කෙරෙහි පැහැදිලි බලපෑමක් ඇති කර ඇත.

සම්බන්ධයි

ඒ හා සමානව සමාජ මාධ්‍ය සහ TikTok මතුවීම ඉදිරි දශකය තුළ කඩාවැටෙන ආකාරයේ කලාකරුවන්ට බලපානු ඇතැයි අපේක්ෂා කළ හැකිය. සවන්දෙන්නන්ගේ අවධානය සම්පූර්ණයෙන්ම ආකර්ශනය කර ගැනීමට තත්පර 15කට වඩා වැඩි කාලයක් අවශ්‍ය වන පණිවිඩ ඇති වඩාත් අභ්‍යවකාශගත ආත්මයන්ට වඩා සමාජගත වීමේ හැකියාවක් ඇති දක්ෂ සහ/හෝ මතභේදාත්මක පුද්ගලයන්ට වාසියක් ඇත. ප්‍රේක්ෂකයින් සමඟ සම්බන්ධ වන්නේ, සියල්ලට පසු, බොහෝ විට එය භාවිතා කරන වේදිකාවේ පරාමිතීන් විසින් නියම කරනු ලැබේ.

“මම හැදී වැඩුණේ MTV සමඟින්, මම ඇත්තටම මගේ රුචි අරුචිකම් හරහා ආපසු ගියොත්, එය MTV සමඟ සම්පුර්ණයෙන්ම සමපාත වෙනවා,” සැල්වටෝර් පවසයි. “එම්ටීවී පළමු වරට පහර දුන් විට මෙන්, මට මතකයි මම රැට්ටට ආදරය කළ බව. ඇයි මම රැට්ට මෙච්චර ආදරේ කළේ? හිසකෙස් ලෝහ විය [one of] පළමු දේ[s] MTV එකේ තිරයෙන් පැනලා කියලා. ඊට පස්සේ, වේගයෙන් ඉදිරියට යන්න, මම 90 ගණන්වල රැප් වලට ආදරය කළා. ඒ යෝ! MTV රැප්ස්. එය මට දෘශ්‍යමය වශයෙන් පෝෂණය වෙමින් පැවතුනි. නිර්වාණය දක්වා වුවද, ඔවුන්ව සම්පූර්ණයෙන්ම ‘නොමැති මට්ටමකට පත් කළේ MTV ය. [TikTok] එය මට වෙනස් අනුවාදයකි.”

ඉදිරි වසරවලදී අඩිතාලම සොයා ගන්නා නව කලාකරුවන් බොහෝ දුරට සංගීතය සහ ඔවුන් භාවිතා කරන වේදිකාවට ගැලපෙන පෞරුෂය හරහා එය කරනු ඇත. ලෝකය සමඟ සම්බන්ධ වීමට විවිධ ක්‍රම තිබුණද, යමෙකුට ඒවා සියල්ලම භාවිතා කළ යුතු යැයි කියන නීතියක් නැත – නැතහොත් කලාකරුවා තම වෙළඳ නාමය තමන්ට අපහසු යැයි හැඟෙන වේදිකාවකට සම්බන්ධ කිරීමට තමන් සම්මුතියක් ඇති කර ගත යුතුය.

“ඔවුන්ගේ කලාව රසිකයින් වෙත තල්ලු කිරීමට දක්ෂ කලාකරුවන් සිටින අතර, ඔවුන්ගේ රසිකයන් ඔවුන්ගේ කලාව වෙත ඇද ගැනීමට වඩාත් පහසුවක් දැනෙන වෙනත් කලාකරුවන්ද සිටිති,” ෆිෂර් පවසයි. “ඔබට එය දෙස බැලිය හැක්කේ, ‘හරි, අපි බහුලත්වය තුළින් සාර්ථක වෙනවාද, නැතහොත් හිඟකමෙන් සාර්ථක වෙනවාද?”

ක්‍රියාව සැලැස්මට සමපාත වුවද, ව්‍යාපාරයක් පවත්වාගෙන යාමේදී, වර්තමාන ආදායම අනාගත ඉලක්කවලට එරෙහිව තුලනය කිරීමේදී හෝ අසාමාන්‍ය වැඩ කරන වේලාවන් සහ අධික ගමන් කාලසටහන් නිසා ඇති වන වෙහෙස සමඟ කටයුතු කිරීමේදී කලාකරුවන් මුහුණ දෙන පීඩනය අවසානයේ එහි හානියට හේතු වනු ඇත. චිත්තවේගීය සමතුලිතතාවය සොයා ගැනීම පැවැත්ම සඳහා යතුරකි.

තොම්සන්, වසර 20කට පෙර ඇයගේ කටුක අත්දැකීම් ආවර්ජනය කරමින් පවසන්නේ, ලේබලය හෝ ඇයගේ කළමනාකාරිත්වය ප්‍රශ්නය නොවන බවයි – ඇය හුදෙක් ඕනෑවට වඩා මිනිසුන් සතුටු කිරීමට උත්සාහ කළාය. ඇය විසින් වර්ධනය කරන ලද අතින් සාදන ලද ස්වර්ණාභරණ ව්‍යාපාරයක් වන Haybelle Co. මෙම අවස්ථාවේදී, ඇයගේ කාලසටහන පිරී ඉතිරී යන විට, එය කිරීමට හොඳ හැඟීමක් ඇති වූ විට, ඇයට එපා යැයි පැවසීමට වඩා හොඳින් හැකි වනු ඇතැයි ඇය විශ්වාස කරයි.

“මම විවේකයෙන් වැඩ කිරීමට ඉගෙන ගත්තා නම් හොඳයි, විවේක ගැනීමට වැඩ කිරීමට වඩා” තොම්සන් පවසයි.

මේ අතර, තාත්තා, ඇය වර්ධනය කිරීමට වැඩ කළ උද්යෝගිමත් ප්‍රේක්ෂකයින් හමු වූ විට ඇගේ දුෂ්කර දිනවල පුනර්ජීවනයක් සොයා ගනී.

“මට Ole Red හි මිනිසුන් සිටී, ඔවුන් සිකුරාදා දින පැය දෙකක් බලා සිටින අතර, මම වේදිකාවේ සිටින විට මට විද්‍යුත් තැපැල් ලැබෙනු ඇත: ‘ඔබට මට ඇතුළට යාමට උදව් කළ හැකිද? මම මෙතනට ඇවිත් පැයයි විනාඩි 15යි; මම ඔබව දැකීමට මැරෙනවා, ”ඇය පවසයි. “මට සෑම තැනකින්ම බොහෝ නිත්‍ය රසිකයන් සිටී. මම එතනට ගියා, මම, ‘මචං, මේක මම ගැන නෙවෙයි’ වගේ. මම දිනපතා කරන දෙයට නව ජීවයක් ගෙන දෙන බොහෝ මිනිසුන් මට මුණගැසෙනවා එය කට්ටලය සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් කරයි.

සංගීතයට ප්‍රමුඛත්වය දීම, බොහෝ අවස්ථාවලදී ප්‍රධාන වන්නේ එය කාර්යයට වඩාත්ම ප්‍රීතිය ගෙන දෙන කලාව – සහ ප්‍රේක්ෂකයින් වන බැවිනි. අලෙවිකරණ ප්‍රයත්නයන් හුදෙක් ක්‍රියාව රසිකයන් සමඟ සම්බන්ධ කිරීමේ ක්‍රමයකි, නමුත් එය බොහෝ විට නවීන කලාකරුවන් වෙහෙසට පත් කරන ප්‍රහේලිකාවේ ව්‍යාපාරික කොටස් වේ. නමුත් DIY වායුගෝලය තුළ, තෙහෙට්ටුව, අවාසනාවකට මෙන්, නොවැළැක්විය හැකිය.

“එය තවමත් දක්ෂතා ගැන ය: ඔබට සමාජ මාධ්‍යවල හොඳ විය නොහැකි අතර විශිෂ්ට සංගීත ian යෙකු නොවිය හැකිය,” මිචෙල් පවසයි. “ඔබ සමාජ මාධ්‍ය තුළ ඇත්තෙන්ම දක්ෂ නම්, එය මිනිසුන්ගේ අවධානයට යොමු කර ඔබ කෙතරම් හොඳ කලාකරුවෙකු දැයි බැලීමටත්, එය එහි ඇත්තේත් එයයි. ඒත් වැඩේ ගොඩ.”

දායක වන්න දැන්වීම් පුවරු රට යාවත්කාලීන කිරීමප්‍රවෘත්ති, ප්‍රස්ථාර, විශ්ලේෂණය සහ විශේෂාංග සඳහා කර්මාන්තයේ තිබිය යුතු මූලාශ්‍රය. නොමිලේ බෙදා හැරීම සඳහා ලියාපදිංචි වන්න සෑම සඳුදා දිනකම.

Next Post

හෙට විදුලිය කැපෙන්නේ මෙහෙමයි

Thu Apr 21 , 2022
පැය 3යි මිනිත්තු 20කාලයක විදුලි බලයක් හෙට (21) දින පෙ.ව. 3 මිනිත්තු 20 ට විදුලි බලය ක්රියාත්මක කිරීම සඳහා මහජන උපයෝගීතා විදුලි බල මණ්ඩලය වෙත අවසර ලබා දී ඇත. ඒ අනුව ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVW කලාපය සඳහා 9 සිට පස්වරු 5 දක්වා කාලය තුළ පැය 2ක කාලයක් විදුලිය සිදුකෙරෙනු ඇත. මේ අතර පස්වරු […]

හැඳින්වීම

” ජනමිණ ”

සිහනෙත් මාධ්‍ය ජාලයට අයත් වෙබ් අවකාශයකි. මෙම වෙබ් අවකාශය හරහා ප්‍රවෘත්ති හා විශේෂාංග තුලනාත්මක හා අරුත්බර මුහුණුවරකින් ඔබ වෙත රැගෙන ඒම අපේ අභිප්‍රායයි. ” ජනමිණ ” පාඨක ජනවින්‍යාසය වෙත නැවුම් පරිකල්පනයන් විවර කරන හරවත් නිර්මාණාත්මක ලේඛනයෙන් පොහොණි ය.